ست لباس سرخابی برای استایل های خیابانی و مهمانی ها

ست لباس سرخابی برای استایل های خیابانی و مهمانی ها


منبع: آرگا

61

1401/7/7

12:07


رنگ سرخابی در مجموعه و چرخه رنگ ها جایگاهی در بین رنگ های قرمز و آبی دارد. این رنگ را می توانید به راحتی در انواع استایل های تابستانه و زمستانه بکار ببرید و آن را با رنگ های دیگر به آسانی هماهنگ نمایید تنها کافی است با انواع اصول و قواعد ست لباس سرخابی آشنا بوده و از ایده های متنوعی که در این زمینه وجود دارند کمک بگیرید.

از جمله رنگ های زیبایی که طرفداران زیادی در بین خانم های جوان دارد رنگ سرخابی بوده که نمادی از تعادل و عزت نفس می باشد و می توان با کاربرد این رنگ انرژی زا در استایل خود پوششی متفاوت و منحصر به فرد در فصل های مختلف برای خود ایجاد نمود. در همین راستا قصد داریم در این مطلب انواع مختلف و شیک ست لباس سرخابی را به منظور ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب ست لباس سرخابی

رنگ سرخابی یا ارغوانی روشن از دسته رنگ های شاد و زنده به حساب آمده که برای بکار بردن در استایل خیابانی و روزانه و همچنین مجالس و مهمانی های مختلف کارایی داشته و مناسب می باشد. ست لباس سرخابی همچون دیگر استایل ها اصول و نکات مهم مربوط به خود را داشته که با رعایت آن ها می توان به سبک پوشش دلخواه دست یافت.

انواع ترکیب لباس زیبا با رنگ سرخابی

بهتر است بدانید که نام رنگ سرخابی از یکی از لوازم آرایشی قدیمی ایرانی به اسم سرخاب گرفته شده است و رنگی دخترانه و خاص می باشد که امروزه توجه اغلب طراحان مد و لباس را به خود جلب کرده است، به طوری که پوشاک مختلفی با این رنگ زیبا طراحی و دوخته شده و در اختیار افراد قرار گرفته شده است.

رنگ های شاد هم در فصل بهار و تابستان باعث ایجاد حال خوب در افراد شده و هم در روز های سرد و فصل زمستان باعث شادی و سرحالی می شوند که یکی از این رنگ ها سرخابی می باشد و شما می توانید با بکار بردن آن در استایل خود اعتماد به نفس خود را بالا برده و انرژی بگیرید.

ست متفاوت با مانتو سرخابی

شاید این گونه تصور شود که رنگ سرخابی بیش از حد تند و تیز بوده و ست کردن آن کار سختی می باشد ولی باید بدانید که برای این کار تنها به کمی دقت و توجه احتیاج دارید و همچنین باید نسبت به اصول ست کردن و هماهنگ کردن این رنگ با دیگر رنگ های بکار رفته در سبک پوششتان توجه لازم را داشته باشید تا استایلی بدون نقص و ایده آل برای خود فراهم نمایید.

تصاویری جذاب از انواع استایل های متنوع با رنگ سرخابی

این رنگ از دو رنگ قرمز و بنفش ادغام شده و انرژی و قدرت این دو رنگ را به همراه دارد. از جمله رنگ هایی که به منظور جلوه دادن و تکمیل کردن زیبایی بصری در کنار رنگ سرخابی می توان بکار برد رنگ هایی مثل طوسی، مشکی، سفید، سبز پاستلی، سرمه ای و … بوده که هر کدام جذابیت منحصر به خود را ایجاد کرده و تغییراتی متفاوت در استایل فرد به وجود می آورند که می توانید مطابق با سلیقه خود هر کدام از آن ها را انتخاب کرده و با هم ترکیب نمایید و در مکان ها و شرایط مختلف از آن بهره مند شوید. در ادامه نمونه های زیبایی از انواع استایل های مختلف که با رنگ سرخابی انجام گرفته را برای ایده گرفتن در اختیارتان قرار داده ایم.

ست لباس شیک سرخابی

 

انواع استایل زیبا با مانتو سرخابی

سبک های جالب استایل با رنگ سرخابی

انواع ترکیب لباس زیبا با رنگ سرخابی

بهترین استایل دخترانه با رنگ سرخابی

ست لباس جدید سرخابی

انواع استایل خاص با مانتو سرخابی

ست زیبا با مانتو سرخابی

انواع استایل جالب با رنگ سرخابی

انواع استایل شیک سرخابی

 

ست لباس جذاب سرخابی

ست زیبا و جذاب با رنگ سرخابی

انواع استایل جدید با مانتو سرخابی

انواع استایل شیک با رنگ سرخابی

استایل جذاب با رنگ سرخابی

بهترین استایل زنانه با رنگ سرخابی

بهترین ست لباس سرخابی

انواع استایل شیک با رنگ سرخابی

استایل خیابانی با رنگ سرخابی

انواع استایل با رنگ سرخابی

استایل جذاب با رنگ سرخابی

ست جالب با رنگ سرخابی

انواع ست لباس شیک سرخابی

انواع استایل کژوال با مانتو سرخابی

استایل جذاب با مانتو سرخابی

انواع استایل خیابانی با رنگ سرخابی

ست شیک با رنگ سرخابی

در مطلب ارائه شده با مدل های جذاب و مختلفی از ست لباس سرخابی آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید. همچنین در لینک های مقابل می توانید ست لباس صورتی و ست لباس بنفش را نیز تماشا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو