تهیه خیار شور بدون سرکه در منزل

این محصول بخاطر ویژگی و کاربرد فروانی که دارد زیاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در ضمن باید خاطر نشان کرد که علاوه بر استفاده در صنعت غذایی در صنعت دارویی نیز کاربرد فروانی را دارا می‌باشد. همچنین بخاطر سرکه سیب موجود در خود گزینه مناسبی برای افراد دارای دیابت خواهد بود تا از افزایش قند خون جلوگیری چشمگیری کند.

بنابراین این محصول بخاطر ویژگی مناسب که دارد در درمان بیماریهای مختلف زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت  آراد برندینگ مراجعه کنید. حتما در زمان خرید به مواد طرز تهیه این محصول دقت کنید تا یک خیار شور مقوی و با کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد. محصولاتی مانند خیار شور بخاطر اینکه زیاد پر مصرف خواهد بود در شهرهای مختلف مانند همدان نیز یافت می‌شود.

ویژگیهای منحصر به فرد که خیار شور خواهد داشت باعث شده است در درمان بعضی از بیماری مورد استفاده قرار بگیرد. افرادی که امروزه به دنبال لاغری خواهند بود این محصول بخاطر اینکه داری کلسیم مفید خواهند بود در این امر به شما کمک زیادی صورت می‌دهند. این محصول کاربرد مختلف در غذا نیز دارد که در ساندویچ یکی از این موارد برای طعم دهنده به غذا خواهد بود.

خیار شور ترد

ذائقه مردم ایران چرب و شور است. همین باعث شده که از خیارشور استفاده زیادی کنند. در این مقاله هم قرار است درباره رازهای تهیه خیارشور خانگی خوشمزه و ترد با طعمی بی نظیر با روش آسان و ایرانی پسند در پنج مرحله بسیار ساده صحبت کنیم. 

برای تهیه خیارشور خانگی مهم ترین موادی که نیاز دارید در جدول زیر آورده شده است:

خیار قلمی ریز ۱ کیلو

سرکه سفید  ۱ لیوان

سیر  ۵ عدد

فلفل تند ۳ عدد

ترخون  ۱۰۰ گرم

شوید ۱۰۰ گرم

نمک نصف لیوان

آب  ۲ لیوان

نمک نصف لیوان

اولین مرحله

برای تهیه خیارشور خانگی خوشمزه باید ابتدا خیارها را بشویید و بدون این که به پوست آنها صدمه بزنید، خیارها را تمیز کنید. سپس با قرار دادن آنها در یک آبکش اجازه دهید تا آب اضافه شان کاملا گرفته شود. خیارها و تمام مواد لازم دیگر باید کاملا خشک و بدون آب باشند. بنابراین بهتر است که در ابتدا تمام مواد اولیه را بشویید و کنار بگذارید تا خشک شوند.

دومین مرحله

در مرحله بعدی باید یک قابلمه مناسب انتخاب کنید و آن را روی حرارت کم قرار دهید و نمک و سرکه و 2 لیوان آب را درون آن می ریزیم. باید بگذارید تا محلول درون قابلمه کاملا به جوش آید و نمک آن کاملا حل شود. سپس قابلمه را از روی شعله کنار می گذارید تا مواد درون آن خنک شود.

سومین مرحله

خیار شور ترد

باید به این نکته اشاره کنیم که معمولا خیار شور ترد را در ظرف های شیشه ای نگهداری می کنند. شما هم یک ظرف شیشه ای مناسب انتخاب کنید. خیارها را داخل ظرف بچینید و در میان آن ها سیر و ترخون و شوید و فلفل تند قرار دهید.

چهارمین مرحله

محلول خنک شده آب نمک و سرکه را به مواد داخل شیشه اضافه می کنیم. آب و سرکه باید کاملا تا روی خیارها را بپوشاند.

خیار شور بدون سرکه

با توجه به تنوع مزه ها در مواد غذایی خیار شور و ترشی کلم سفید بدون سرکه می تواند یکی از اقلامی باشد که در بین افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است. شاید تنوع سلیقه افراد باعث شود تا مواردی تولید شوند که دارای ویژگی خاصی باشند.

در تهیه ی مواد غذایی دست شما به قدری باز است که می توانید محصولی را تطابق میل خود تولید نمایید در صورتی که موادی که با هم ترکیب می نماید همخوانی داشته باشد و باعث تداخل غذایی نشود. طعم دهنده های زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید جایگزینی مناسب برای سرکه در خیار شور پیدا کنید.

خیار شور تهیه شده از خیار کوچک قلمی هستند که هنوز رشد کافی نداشته اند ولی به اندازه ی کافی ترد و رسیده هستند. برای نمونه ها برای این کار استفاده از همین جنس خیارها می باشد زیرا باید به اندازه ای مقاوم باشد تا پس از قرار گرفتن در مواردی مثل سرکه وا نرفته و شل نشوند.

خیار شور بدون سرکه

اشکال مختلفی می توان با خیار شور بدون سرکه تهیه نمود که یکی از بهترینها خیار شور حلقه ای و ترشی بادمجان می باشد و با استفاده از همین روش شما می توانید جلب توجه زیادی را در بین مشتریان ایجاد نمایید. آشپزی جزو یکی از کارهایی است که ذوق و خلاقیت در آن حرف اول را می زند و در این بخش دست شما به طور کامل برای تغییرات مثبت در جهت خلق محصول جدید باز است.

با یک نگاه ساده می توانیم دریابیم که با تغییرات جزئی می توانیم علاقه مندی زیادی را به وجود بیاوریم. اکثر ما در فروشگاه ها خیار شورها را درون ظرفهای شیشه ای می بینیم و با توجه به سلیقه ی خود به انتخاب می پردازیم که بسته به لاغر یا چاق بودن آن نمونه دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.