کانر مک گرگور هم بازیگر شد! نقش آفرینی مبارز جنجالی در یک فیلم اکشن

منبع: روزیاتو

43

1401/7/8

23:01


کانر مک گرگور هم بازیگر شد! نقش آفرینی مبارز جنجالی در یک فیلم اکشن

کانر مک گرگور هم بازیگر شد! نقش آفرینی مبارز جنجالی در یک فیلم اکشن

کانر مک گرگور، فوق ستاره ی مسابقات UFC به سوی سینما خیز برداشته است.

مک گرگور که آخرین مبارزه ی او در سال ۲۰۲۱ برگزار شد، به همراه جیک جیلنهال در نسخه ی بازسازی فیلم اکشن «بار کنار جاده» (Road House) که متعلق به سال ۱۹۸۹ است، نقش آفرینی خواهد کرد. این فیلم توسط سرویس آمازون پرایم ساخته خواهد شد.

فیلم «بار کنار جاده» اولین تجربه ی سینمایی این مبارز جنجالی خواهد بود. هنوز مشخص نیست مک گرگور چه نقشی را در این فیلم برعهده دارد اما در نقش خودش ظاهر نخواهد شد.

سخنگوی مک گرگور در بیانیه ای اعلام کرد: «کانر مک گرگور از توسعه ی فعالیت حرفه ای خود به هالیوود و پیوستن به جیک جیلنهال در نسخه ی بازسازی “بار کنار جاده” که یکی از فیلم های کلاسیک محبوب است، بسیار هیجان زده است.»

«تمرکز اصلی او کماکان بر مبارزه خواهد بود، اما این نیز آغاز ماجراجویی مخاطره آمیز موفق دیگری در امپراتوری مک گرگور است. او مشتاق است تا فعالیت در سینما را هم شروع کند.»

مک گرگور هفته ی گذشته با انتشار پستی در توییتر به حضور در این پروژه اشاره کرد. استودیوی آمازون کار تولید این فیلم را از اواخر ماه اوت در جمهوری دومینیکن آغاز کرده است و آن را از طریق سرویس پرایم ویدئو منتشر خواهد کرد.

تاریخ دقیقی برای انتشار فیلم اعلام نشده است.

در نسخه ی اصلی فیلم «بار کنار جاده»، پاتریک سوویزی نقش «دالتون» را ایفا می کرد، مرد لافزنی که در بار شهر کوچکی در میسوری کار می کرد. در نسخه ی بازسازی فیلم، جیک جیلنهال نقشی مشابه سوویزی را ایفا خواهد کرد، یک مبارز سابق مسابقات UFC که ساکن جزیره ی فلوریدا کیز است.

مک گرگور از ماه ژوئیه ی سال گذشته ی میلادی پا به رینگ مبارزه نگذاشته است. او در آخرین مبارزه اش که با داستین پوآریر بود و با پیروزی حریفش به پایان رسید، دچار چندین شکستگی تنشی استخوانی در پای چپ خود شد.

مک گرگور با آنکه قصد ادامه ی مبارزه را دارد، اما حضور در صنعت سینما جدیدترین پروژه ی مخاطره آمیز این ایرلندی ۳۴ ساله در بیرون از مسابقات UFC است.

قهرمان سابق UFC قبلاً نیز فرصت حضور بر پرده سینما را کرده بود. در سال ۲۰۱۶، شایعه شد مک گرگور در فیلم «تریپل اکس: بازگشت زندر کیج» (xXx: The Return of Xander Cage) که نقش اصلی آن را وین دیزل برعهده داشت، حضور خواهد داشت اما از پروژه کنار کشید.

مک گرگور پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۲۱ بود. او نزدیک به ۲۰۸ میلیون دلار کسب درآمد کرده بود که حدود ۱۸۰ میلیون دلار آن از طریق قراردادهای تبلیغاتی اش به دست آمده بود.

رتبه ی مک گرگور در فهرست پردرآمدترین ورزشکارهای سال ۲۰۲۲ افت کرده اما او کماکان پردرآمدترین مبارز مسابقات UFC است، به طوری که تخمین زده می شود در سال ۲۰۲۲، پنجاه و دو میلیون دلار درآمد داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

ابر خودرو دریایی؛ قایق لوکس ۲,۶ میلیون پوندی کانر مک گرگور

کانر مک گرگور، کانلو آلوارز و جیک پاول به ازای هر دقیقه مبارزه چقدر دستمزد می گیرند؟

بدل کانر مک گرگور به اسم مبارز مشهور مواد مخدر می فروخت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو