دوره باقلوا استانبولی کام کسب و کارهای خانگی را شیرین کرد!

منبع: مینویسم

17

1401/7/9

11:32


دوره باقلوا استانبولی کام کسب و کارهای خانگی را شیرین کرد!

یک زمانی بود که اگر ایده‌ای داشتیم یا این امکان را داشتیم که محصولی را در ساده‌ترین حالت آن بخریم و بدون هیچ ارزش افزوده‌ای بفروشیم و از این طریق مبلغی بدست آوریم، گرفتار هزار و یک دردسر مختلف می‌شدیم. از پیداکردن محلی برای ارائه ایده یا محصول بگیرید، تا پیداکردن فردی که این محصول را بخواهد از ما بخرد و راضی شود پول پرداخت کند.

اما امروزه با وجود تمام مشکلات اقتصادی، اگر بخواهید درآمدزایی داشته باشید، مسیر شما خیلی هموارتر است. آنچه که اهمیت پیدا می‌کند ماندگاری در این راه است.

همواربودن این مسیر هم به لطف پیشرفت تکنولوژی، بستری مانند فضای مجازی و همین گوشی‌هایی است که دستمان می‌گیریم ایجاد شده است.

اکنون تصور کنید یک فرد خانه دار هستید که به پختن انواع شیرینی علاقه بسیاری دارید و در این زمینه بر اساس نظرات اطرافیان و البته تجربیات قبلی خود، مستعد شناخته می‌شوید.

وقت آن نیست که دست به کار شوید؟

آیا شیرینی‌پزی خانگی می‌تواند منجر به درآمدزایی شود؟

بله!
با کمی سرچ در اینستاگرام حتما پیج‌های زیادی را پیدا می‌کنید که در زمینه پخت انواع کیک و شیرینی فعالیت دارند. این افراد انواع کوکی‌ها، شیرینی‌ها و کیک‌های فانتزی و جذاب و متفاوت را با بسته‌بندی‌های بسیار متنوع و شکیل، با قیمت‌هایی بالاتر از قنادی‌ها به فروش می‌رسانند.

دلیل آن که این نوع کسب و کار در فضای مجازی مشتریان خود را دارد و مردم حاضر هستند کمی بالاتر از مبلغی که در قنادی‌ها می‌پردازند، برای سفارش به چنین پیج‌هایی پرداخت کنند، سبک متفاوت و کیفیت بالاتر ارائه این محصولات است.

برای مثال، زمانی که شما بخواهید یک هدیه متفاوت به فردی بدهید، با خرید یک بسته لوکس و شیک از شیرینی مورد علاقه عزیزان خود، قطعا تاثیر متفاوت و ماندگاری در ذهن مخاطب خود گذاشته اید.

درست‌کردن باقلوا استانبولی فوت و فن‌هایی دارد که در دوره آموزشی تاندوری به تمام آن‌ها اشاره می‌شود.

آکادمی مهارت و خلاقیت تاندوری، در این راستا بسیار هدفمند در حال پیش رفتن است. این مجموعه با تمرکز بر روی مهارت‌هایی که از طریق آن افراد بتوانند با سرمایه بسیار پایین و در محیط خانه کسب درآمد کنند، مهارت‌های مختلفی را به صورت دوره‌های آنلاین و با قیمت بسیار منصفانه که برای تمام افراد قابل پرداخت باشد، در وب سایت خود قرار داده است.

یکی از کاربردی ترین دوره های تاندوری، دوره آموزشی باقلوای استانبولی و کنافه است. درصورتی که بخواهید به سایر دوره‌های آموزش انواع شیرینی تاندوری دسترسی داشته باشید، می‌توانید از طریق این این لینک وارد شوید.

دوره آموزش باقلوای تاندوری چگونه ایجاد درآمد می‌کند؟

در این دوره آموزشی شما در 120 دقیقه توسط یکی از مجرب‌ترین مدرسان باقلوای استانبولی، تمام آموزش‌های لازم را به همراه روش تزئین و فوت و فن‌های مورد نیاز خود را یاد خواهید گرفت.

بعد از اتمام این دوره آموزشی، موفق به دریافت گواهی پایان دوره خواهید شد و اتفاقی که در ادامه رخ می‌دهد، تمرین و ممارست شما در راستای بهبود مهارت‌تان است. اما کار شما با تاندوری اینجا تمام نمی‌شود!

تفاوتی که تاندوری با سایر پلت‌فرم های آموزشی دارد، این است که تاندوری شما را بعد از اتمام این دوره رها نخواهد کرد و تا زمانی که کسب و کار خانگی خود را راه‌اندازی کنید، به شما در شروع کار و دریافت سایر سرویس‌هایی که برای ایجاد کسب و کار خود نیاز دارید، کمک می‌کند.

راه‌اندازی کسب و کار خانگی از طریق درست‌کردن بافلوای استانبولی یکی از روش‌های پرطرفدار است.

چنانچه بخواهید از چگونگی دریافت مشاوره از تاندوری برای راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی و الزامات آن مانند فروشگاه اینترنتی، دریافت درگاه پرداخت و… اطلاعات کامل‌تری بدست آورید، می‌توانید از طریق چت آنلاین وب سایت تاندوری و یا شماره تلفن 02128424455 با پشتیبانان این مجموعه در ارتباط باشید.

تاندوری این فرصت را برای شما ایجاد می‌کند تا از سد نگرانی‌های خود عبور کرده و با مهارت‌های خود کسب درآمد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو