معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه با همکاری صدا و سیما

منبع: همگردی

36

1401/7/9

22:30


میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه با همکاری صدا و سیما صورت می گیرد.

محمدرضا سهیلی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اظهار کرد: زمینه کار مشترک زیادی با مرکز صدا و سیمای کرمانشاه داریم که نیازمند افزایش تعاملات دوطرف است.

معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه با همکاری صدا و سیما

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، افزود: برای معرفی کرمانشاه خیلی کار انجام نشده است، امیدواریم با همکاری و انجام کارهای مشترک این اتفاق به شکل هرچه بهتری رقم بخورد.

او ادامه داد: کرمانشاه از لحاظ جذابیت های طبیعی و تاریخی جز استان های برتر کشور استو جود 4200 اثر شناخته شده تاریخی و آب و هوای چهار فصل و طبیعت کم نظیر از هر سو آن را دیدنی کرده است.

سهیلی با اشاره به اینکه به لحاظ قدمت آثار کشف شده، کرمانشاه با پیشینه ترین استان کشور است، گفت: متاسفانه مردم بجز چند اثر معروف همچون طاق بستان و بیستون سایر مجموعه های بی نظیر استان را به خوبی نمی شناسند و باید برای آن چاره اندیشی شود.

او افزود: گردشگری محور اصلی توسعه استان است که می تواند با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن اشتغال ارزان و فراوان ایجاد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: در حوزه فرهنگ سازی و آموزش صنایع دستی نیز نیازمند همکاری صدا و سیما هستیم.

او اظهار کرد: متاسفانه تعداد تعرض به آثار تاریخی در استان زیاد است و نیاز به فرهنگ سازی دارد تا مردم و حتی مسئولان درک درست را از آثار تاریخی را دشته باشند که در دست ما امانت برای آیندگان است.

در ادامه محمد منتظر حجت، مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه نیز ضمن استقبال تولید برنامه های مشترک با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: بر ما حجت است که برای توسعه استان کرمانشاه برنامه ریزی و برنامه سازی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه افزود: تولید برنامه های مشترک در زمینه گردشگری قطعا رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد.

او افزود: می توانیم همکاری و مشارکت خوبی بویژه در حوزه تولیدات مستند گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی داشته باشیم.

منتظر حجت در خاتمه با اشاره به اینکه فرهنگ سازی یکی از وظایف صدا و سیما است، تاکید کرد: معرفی خدمات نظام به مردم وظیفه ماست و در این راه سعی ما بر این است تا تعامل گسترده ای با دستگاه های مختلف داشته باشیم.

معرفی جاذبه های گردشگری کرمانشاه با همکاری صدا و سیما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو