بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک را پیدا کنید!

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک را پیدا کنید!


منبع: نی نی بان

62

1401/7/10

09:05


    

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک

ایده‌هایی که در این مقاله با شما به اشتراک می‌گذاریم، به شما کمک می‌کنند تا بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک خود را پیدا کنید و یک خرید رضایت بخش داشته باشید.


بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری ۲۰۲۲، شیک‌ترین‌ها برای دیوارهای خانه شما


در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک
  • چطور بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک را پیدا کنم؟
  • قیمت کاغذ دیواری

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک

اگر دنبال بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک هستید، به شما توصیه می‌کنیم که ماجراجویانه عمل کنید و از انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های افراطی خجالت نکشید. برای این کار می‌توانید از ایده‌های زیر کمک بگیرید تا در نهایت، بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک را پیدا کنید:


بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری اتاق کودک، چنین کنید چنان کنید


کاغذ دیواری تک رنگ و ساده

راستش را بخواهید، واقعاً هیچ قانونی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک وجود ندارد. با این حال، توصیه می‌شود که از چیدمان اتاق با رنگ‌های محرک خودداری کنید، زیرا این می‌تواند در خواباندن بچه‌ها مشکل ایجاد کند.
البته استفاده از یک مدل کاغذ دیواری با رنگی ساده و ملایم (به عنوان مثال پاستلی) فکر خوبی است و می‌توانید از آن در تمام اتاق استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که اتاق کودک شما حالتی یکدست و هماهنگ پیدا کند.

    

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق


بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری کودک، نه روش برای خرید


کاغذ دیواری با طرح گل و گیاه

کاغذ دیواری‌های گل دار می‌توانند شبیه طرح‌های کلاسیک یا قدیمی باشند.

کاغذ دیواری‌های گل دار می‌توانند شبیه همان طرح‌های کلاسیک یا قدیمی باشند که در هر فروشگاهی برای خرید پیدا می‌شوند. با این حال، کاغذ دیواری‌های مدرن زیادی نیز با طرح‌های مشابه وجود دارند که به اتاق کودک شما سبزی و طراوت می‌بخشند.
البته بسیاری از والدین فکر می‌کنند که گل و گیاه مناسب اتاق کودک نیست و بیشتر به درد پذیرایی یا آشپرخانه می‌خورد. ما با این نظر مخالفت می‌کنیم، چرا که بعضی از کاغذ دیواری‌ها با طرح‌های گل و گیاه هستند که آن ظاهر خشک و بالغانه‌ی معمول را ندارند و در عوض، فانتزی، بانمک و مناسب فضای اتاق کودک هستند.

    

بهترین مدل کاغذ دیواری


بیشتر بخوانید: لیست قیمت کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، انتخاب بانوان مشکل پسند


کاغذ دیواری با طرح آموزنده

احتمالاً کودک شما در سال‌های اول مدرسه به سر می‌برد. پس چه ایده‌ای بهتر از این است که سراغ کاغذ دیواری‌های آموزنده بروید؟ به عنوان مثال، کاغذ دیواری با طرح نقشه‌ی جهان می‌تواند بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک محسوب شود.
طرح‌های آموزنده در کاغذ دیواری‌ها علاوه بر خصوصیت آموزشی خود، می‌توانند به عنوان دکوراسیون رنگارنگ عمل کنند و در زیبایی اتاق و شاد کردن روحیه‌ی کودک شما نقش داشته باشند.

    

مدل کاغذ دیواری اتاق کودک


بیشتر بخوانید: انواع کاغذ دیواری ضد آب اتاق خواب، مخصوص خانم‌های خوش سلیقه


کاغذ دیواری کلاسیک

از نظر بسیاری از افراد هنوز بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک، طرح کلاسیک است. اگر شما هم با این نظر موافق هستید، ما طرح‌های خامه‌ای خنثی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ اما این بدان معنا نیست که حتماً باید وانیلی باشد.
شما می‌توانید از طرح‌های ستاره دار نیز استفاده کنید تا ظاهر اتاق کودک شما شیک به نظر برسد. حتی الگوهای پاپیون دار یا گربه‌ای نیز می‌توانند انتخاب‌های بانمک و در عین حال، شیک و کلاسیک باشند.

    

قیمت کاغذ دیواری اتاق کودک


بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری پذیرایی


کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری‌های مدرن معمولاً طرح‌های هندسی و غیرقابل انتظار دارند.

کاغذ دیواری‌های مدرن معمولاً طرح‌های هندسی و غیرقابل انتظار دارند. با این حال، بعضی از آن‌ها می‌توانند نقش و نگارهای عروسکی یا هنرمندانه نیز داشته باشند. توصیه می‌کنیم اگر سراغ این طرح‌های مدرن می‌روید، انتخاب رنگ‌های دور از انتظار و جسورانه را فراموش نکنید.
گاهی اوقات طرح‌های حیوانات جنگل هم می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد. کودکان معمولاً حیوانات را دوست دارند و شما می‌توانید عروسک‌های حیوانی آن‌ها را با نقش و نگار حیوان‌های روی کاغذ دیواری اتاق هماهنگ کنید. این کار هم به زیبایی دکوراسیون کمک می‌کند و هم به کودک شما کمک می‌کند که درباره‌ی حیوانات یاد بگیرد.

    

قیمت کاغذ دیواری


بیشتر بخوانید: کاغذ دیواری پذیرایی ۲۰۲۲، کلاسیک می‌پسندید یا مدرن؟


چطور بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک را پیدا کنم؟

پیدا کردن بهترین مدل کاغذ دیواری برای اتاق کودک تنها در صورتی ممکن است که شما به افکار و ایده‌هایتان آزادی بدهید و جسور باشید. به عنوان مثال، به جای این‌که سراغ همان الگوهای ساده و کلاسیک بروید، به دنبال الگوهای نو و خلاقانه باشید.


بیشتر بخوانید: طراحی در اتاق نوزاد، چه کاغذ دیواری‌هایی مناسبه؟


پیشنهاد ما این است که از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید و طرح‌های کودکانه و بانمک در نظر خود داشته باشید. البته بهتر است کمی دورنگری نیز به خرج دهید و طیف رنگی یا طرحی را انتخاب کنید که در عین کودکانه بودن، برای سال‌های بعدی نیز مناسب باشد و شما مجبور نباشید که هر سال، کلی پول خرج کرده و کاغذ دیواری‌ها را تعویض کنید.

    

کاغذ دیواری کلاسیک


بیشتر بخوانید: خرید کاغذ دیواری پارچه ای، چگونه بهترین را انتخاب کنم؟


قیمت کاغذ دیواری

معمولاً هر چه کیفیت و جنس کاغذ دیواری بهتر باشد، هزینه‌ی آن نیز بیشتر است.

قیمت کاغذ دیواری اتاق کودک به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولاً هر چه کیفیت و جنس کاغذ دیواری بهتر باشد، هزینه‌ی آن نیز بیشتر است. حتی نوع کاغذ دیواری هم تاثیر گذار است. به عنوان مثال، امکان دارد که کاغذ دیواری‌های ضد آب از کاغذ دیواری‌های معمولی گران‌تر باشند، چرا که قابلیت شستشو دارند و اتفاقاً برای اتاق کودکان کم‌سن و سال بسیار مناسب هستند.
از طرفی، متراژ و میزان کاغذ دیواری لازم برای پوشاندن دیوارهای اتاق نیز در تعیین قیمت آن نقش دارند. اگر فکر می‌کنید که قیمت کلی از بودجه‌ی شما خیلی بیشتر می‌شود، می‌توانید فقط یکی از دیوارها را کاغذ دیواری بزنید و بقیه‌ی دیوارها را با رنگ‌ زدن با یکدیگر هماهنگ کنید.

    

کاغذ دیواری مدرن


بیشتر بخوانید: جدیدترین کاغذ دیواری های شیک ۲۰۲۲، محبوب‌ترین ترندهای کاغذ دیواری


جمع‌بندی

بهترین مدل کاغذ دیواری اتاق کودک، صرفاً به این معنی نیست که شما مجبور باشید سبک و سیاق خاصی را دنبال کنید. در واقع، فقط کافی است که در انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های خود خلاقیت به خرج دهید و بتوانید برای کودک خود یک اتاق جادویی خلق کنید.

به کلینیک نی نی بان هم سر بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو