رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)


منبع: ایران ناز

41

1401/7/10

10:26


رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

به گزارش گروه سینما و تلوزیون ایران ناز جانی دپ پس از آنکه اثبات کرد بر خلاف ادعاهای امبر، امبر او را کتک میزده است در کمال ناباوری فیلمها و عکس هایی از رابطه های خیانتکارانه امبر هرد با مردان و زنان دیگر را هم منتشر کرد!

 

امبر هرد، بازیگر سینمای هالیوود که در نظرسنجی‌های مختلفی به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شده است، بار دیگر مورد هجمه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

 

او این‌بار به دلیل خیانت به همسر سابقش جانی دپ و رسوایی عجیب در ارتباط با ایلان ماسک و کارا دلوین با اعتراض مواجه شده است.

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

مووی مگ در این رابطه نوشت:

پرونده جدایی عجیب امبر هرد و جانی دپ هر روز وارد مرحله تازه‌تری می‌شود. در جدیدترین اخباری که از مناقشه طولانی مدت این دو بر سر جدایی منتشر شده،

 

فردی به نام جاش درو که همسر سابق یکی از دوستان امبر هرد است، با ارائه سندی اعلام کرده که امبر هرد رابطه همزمانی را با ایلان ماسک و کارا دلوین تجربه کرده است!

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

ظاهراً ماجرای این رابطه ۳ نفره به سال ۲۰۱۷ و زمانی که آن‌ها در استرالیا حضور داشتند باز می‌گردد.

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

لازم به ذکر است که در روز‌های گذشته وکلای سرشناس استخدام شده توسط امبر هرد، به بهانه شیوع کرونا از وکالت پرونده استعفا داده بودند.

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

انتشار این خبر می‌تواند تاثیر چشمگیری بر آینده کاری امبر هرد بر جای بگذارد. هرد پیش از این با متهم کردن جانی دپ به اعمال خشونت علیه وی در دوران اوج جنبش زنان در هالیوود، سبب شد تا روند کاری جانی دپ در معرض آسیب شدید قرار بگیرد.

 

بیوگرافی امبر هرد – امبر لارا هرد به انگلیسی Amber Laura Heard

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در آستین، تگزاس است. مادرش پاتریشیا پیج، یک محقق اینترنتی بود و پدرش دیوید کلینتون هرد، صاحب یک شرکت ساختمانی کوچک است.

 

او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد. این خانواده در خارج از آستین زندگی می‌کردند. پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ها سر و کار داشت لذا اَمبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد.

 

او همچنین در مراسم بالماسکه شرکت می‌کرد. وقتی هرد ۱۶ ساله بود، بهترین دوستش در تصادف اتومبیل جان باخت. هرد، که کاتولیک بزرگ شد، بعداً خود را ملحد و بی‌دین اعلام کرد.

 

در همان زمان، او شروع به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی مانند آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که باعث زیر سؤال بردن جامعه اطراف خود شد.

 

در ۱۷ سالگی، او دیگر احساس راحتی در تگزاس را نداشت و از دبیرستان کاتولیک خود خارج شد تا به نیویورک سیتی منتقل شود.

 

وی سرانجام از طریق یک دوره تحصیل در خانه دیپلم دریافت کرد و در نیویورک، وی از طریق مدلینگ، معاشش را تأمین کرد، اما خیلی زود به لس آنجلس رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند.

 

امبر هرد اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت.

 

وی مُدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو آغاز شد. دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد.

 

او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز جوان هالیوود دریافت کرده‌است. حضور او در فیلم‌هایی مانند خبرچینان، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزها توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود.

 

او در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود و در فیلم خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد.

 

در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد. هرد همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

 

هرد در فعالیت‌های اجتماعی طرفدار اسکان بشریت است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد.

 

هرد در فیلم خاطرات رام (۲۰۱۱) با جانی دپ آشنا شد و چهار سال بعد در ۲۰۱۵ ازدواج کردند. طلاق آنها در ۲۰۱۷ توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد چرا که هرد ادعا کرده بود که دپ او را از لحاظ فیزیکی و لفظی، آزار داده‌است.

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

در سال ۲۰۱۸، دپ از روزنامه د سان به دلیل افترا شکایت کرد و هرد را به سوءاستفاده متهم کرد؛ دپ این پرونده را در انگلستان در سال ۲۰۲۰ باخت.

 

دپ در اوایل سال ۲۰۱۹ از هرد به دلیل افترا به دلیل مقاله‌ای که هرد در مورد آزار خانگی در واشینگتن پست نوشته بود، شکایت کرد. در سال ۲۰۲۰، هرد یک شکایت متقابل علیه دپ تنظیم کرد.

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

 

محاکمه دپ در برابر هرد، که در ویرجینیا برگزار شد، از آوریل تا ژوئن ۲۰۲۲ ادامه یافت و مورد پوشش رسانه‌ای شدید قرار گرفت.

 

محاکمه زمانی به پایان رسید که هرد در هر سه اتهام مسئول شناخته شد و به پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت و ۵ میلیون دلار مجازات محکوم شد که دومی مطابق با قانون ویرجینیا به ۳۵۰٬۰۰۰ دلار کاهش یافت.

 

هرد تنها در یکی از سه مواردش برنده شد و ۲ میلیون دلار غرامت دریافت کرد.

 

رسوایی جنسی زیباترین زن جهان (عکس)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو