اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش


منبع: ایران ناز

38

1401/7/10

10:27


اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

 

ریحانا 3 ماه بعد از زایمان و به دنیا آمدن فرزندش، به یک دورهمی با دوستانش نیاز داشت. آنها برای یک دورهمی در نیویورک برنامه ریزی کردند.

 

ریحانای 34 ساله، در آن شب خودش را از وظایف مادریش رها کرد تا با دوستانش خوش بگذراند. او با جمعی از دوستانش برای شام به رستورانی در نیویورک رفتند.

 

اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

 

لباس آن شب ریحانا ترکیبی از کژوال و فانتزی بود و طبق معمول او لباس شیک و قشنگی پوشیده بود.

 

یک لباس آبی بلند و گشاد با طرح های سفید و قرمز با یک شلوار بگ جین و  کفشهای پاشنه دار سفید و صورتی.

 

اگرچه ریحانا 4 ماه بعد از زایمانش هم زیبا به نظر می رسد. اکسسوری های او گردنبند و النگویی از برند تیفانی بود.

 

اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

 

او یک کیف دستی قرمز روشن که با رژلبش ست کرده بود همراهش بود. همچنین موهای بلند مشکی اش را هم باز گذاشته بود.

 

ریحانا با اساپ راکی 33 ساله در نیویورک سیتی ازدواج کردند. آن شب ریحانا لباس سرتاسر سبزی پوشیده بود که شامل یک دامن کوتاه و یک پیراهن سبز تیره بود.

 

راکی هم یک جلیقه مشکی با یک جین و یک بوت مشکی پوشیده بود. حالا آنها یک فرزند دارند که تازه به دنیا آمده. ریحانا درحال حاضر موسیقی و انتشار موزیک را در اولویت بعدی هایش گذاشته.

 

اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

 

آلبوم آخر او در سال 2016 بیرون آمد اما طرفداران ریحانا درخواست آلبوم جدید از او دارند. فعلا تمام تمرکزش روی فرزند و خانواده  کوچکش  با راکی است.

 

راکی برای ریحانا یک همسر باوردنکردنی است. او به خاطر آماده کردن آلبوم ها و برنامه هایش سرش خیلی شلوغ است اما اگر مشغول به کار نباشد، زمانش را با ریحانا سپری می کند.

 

درواقع راکی، ریحانا را می پرستد و برای ریحانا و پسرش فداکاری های زیادی می کند.

 

بیوگرافی ریحانا – Robyn Rihanna Fenty

 

اولین دیدار ریحانا با دوستانش بعد از به دنیا آمدن فرزندش

 

روبین ریانا فنتی – انگلیسی: Robyn Rihanna Fenty متولد 20 فوریهٔ 1988 خواننده، بازیگر و بازرگان باربادوسی است. ریانا در سنت مایکل زاده شد و در بریج‌تاون، باربادوس پرورش یافت.

 

او توسط تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی ایوان روجرز کشف شد که او را برای ضبط نسخه‌های آزمایشی موسیقی به ایالات متحده آمریکا دعوت کرد.

 

پس از بستن قرارداد با دف جم رکوردینگز در سال 2005 ریحانا به سرعت با انتشار دو آلبوم استودیویی نخست خود، موسیقی خورشید (2005) و دختری مثل من (2006)

 

که هر دو تحت تأثیر موسیقی کارائیب قرار گرفتند و به ده رتبه برتر جدول فروش موسیقی بیلبورد 200 ایالات متحده آمریکا رسیدند، به رسمیت شناخته شد.

 

ریحانا در سنت مایکل متولد و در بریج‌تاون، باربادوس بزرگ شد. در سال 2005 هنگامی که قرارداد خود با دف جم رکوردینگز امضا کرد به ایالات متحده نقل مکان کرد.

 

او پس از انتشار دو آلبوم استودیوی اول خود، موسیقی خورشید در سال 2005 و دختری مثل من 2006، که هر دو تحت تأثیر موسیقی کارائیب قرار دارد، شناخته شد و شهرت قابل توجهی کسب کرد و در جدول بیلبورد ایالات متحده به اوج خود رسید.

 

سومین آلبوم استودیوی ریحانا با نام دختر خوب بد شد (۲۰۰۷)، عناصر بیشتری از رقص پاپ را در آلبوم خود جای داد و او را به سمت شهرت و جایگاه خود را به عنوان سمبل جنسی و شخصیت برجسته در صنعت موسیقی ثبت کرد.

 

پس از انتشار ترانه بین‌المللی «چتر»، وی اولین بار جایزه گرمی را بدست آورد. ریانا سبک‌های موسیقی پاپ، رقص و آراندبی را در چهار آلبوم استودیویی بعدی خود، درجه آر (2009)، بلند (2010)، تاک دت تاک (2011) و ناعذرخواهانه (2012) اضافه کرد و موفقیت های بین‌المللی در نمودارهای جهانی را به همراه داشت.

 

آلبوم ناعذرخواهانه اولین آلبوم شماره یک او در ایالات متحده شد. هشتمین آلبوم استودیویی او، ضد (2016) تبدیل به دومین آلبوم شماره یک در بیلبورد 200 شد.

 

ریحانا علاوه بر فعالیت انفرادی، با هنرمندانی همچون دریک، امینم و کالوین هریس همکاری داشته است. ریانا با فروش بیش از ۲۵۰ میلیون آلبوم و تک آهنگ، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در جهان است.

 

وی دارای 14 تک آهنگ شماره یک و 31 تک‌آهنگ در ده رتبه برتر ایالات متحده است. تمجیدهای وی شامل نه جایزه گرمی، 13 جوایز موسیقی آمریکا، 12 جایزه موسیقی بیلبورد و شش رکورد جهانی گینس است.

 

نام او را بین ده فرد مشهور پر درآمد در سال‌های 2012 و 2014 قرار داد؛ از سال 2019، او ثروتمندترین موسیقی‌دان زن است و ارزش خالص آن 600 میلیون دلار تخمین زده شده‌است.

 

تایم او را به عنوان یکی از 100 فرد با نفوذ جهان در سال 2012 و 2018 معرفی کرد. با گذشت از موسیقی، ریحانا به دلیل مشارکت در اهداف انسانی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در صنعت مد مشهور است.

 

او بنیانگذار سازمان غیرانتفاعی Clara Lionel Foundation است. نام تجاری لوازم آرایشی وی، فنتی بیوتی است. همچین او در سال 2018 به عنوان سفیر آموزش، جهانگردی و سرمایه‌گذاری توسط دولت باربادوس منصوب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو