چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟

چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟


منبع: ایران ناز

40

1401/7/10

10:27


چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟

چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟

 

استفاده از کارتن های بسته بندی از گذشته تا کنون میان افراد رواج داشته است و می توان تاثیر استفاده از آن را در هر حوزه ای مشاهده کرد.

 

این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای کارتن های بسته بندی در دنیای امروزی می باشد.

 

به همین دلیل تعداد کارخانه های کارتن سازی روز به روز در حال افزایش می باشد که این موضوع، انتخاب کارخانه مناسب را برای افراد سخت و دشوار کرده است چراکه آن ها باید کیفیت کارتن های تولیدی هرکدام از این کارخانه ها را بررسی نمایند و سپس به مقایسه قیمت ها بپردازند.

 

اما به راستی این موضوع تا چه اندازه اهمیت دارد؟ آیا خرید کارتن با کیفیت بالا تفاوت زیادی با کارتن هایی با کیفیت مناسب دارد؟ با ما همراه باشید تا علاوه بر پاسخ این سوال ها، کارخانه کارتن سازی و تولید کارتن معتبری را نیز معرفی نماییم.

 

چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟

 

تفاوت کارتن های با کیفیت بالا با کارتن های معمولی

نوبت به پاسخ سوال اول که در بالا مطرح کردیم می رسد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که از آنجایی که از کارتن ها تنها برای بسته بندی استفاده می شود، نیازی نیست تا حتما کیفیت بالایی را داشته باشند و می توان با هزینه ای کمتر، آن ها را تهیه نمود.

 

این موضوع ممکن است در ابتدا درست به نظر برسد اما با بررسی چند پارامتر مهم متوجه می شوید که مزایایی که کارتن های با کیفیت در اختیارتان قرار می دهند، بسیار بیشتر از مزایایی است که از طریق صرفه جویی در هنگام خرید کارتن بسته بندی به دست می آورید.

 

بنابراین موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید تا آگاهی تان در این خصوص افزایش بیابد.

 

مقاومت

اولین پارامتر یا بهتر است بگوییم تفاوتی که بین کارتن های با کیفیت و کارتن های معمولی وجود دارد، این است که کارتن هایی که در دسته اول قرار می گیرند، مقاومت بسیار بیشتری نسبت به گروه دوم دارند.

 

دلیل این امر استفاده از مواد اولیه با کیفیت تر می باشد. طبیعی است که شما نمی توانید انتظار داشته باشید زمانی که هزینه کمتری پرداخت می کنید، کارتنی با کیفیت بالایی را دریافت نمایید.

 

به همین دلیل به نوعی مقاومت کارتن خود را تا اندازه ای قربانی هزینه آن می کنید؛ این کار شاید در کوتاه مدت منجر به صرفه جویی در هزینه هایتان شود اما مطمئنا در آینده خسارات بسیار بیشتری را به بار خواهد آورد؛ به خصوص اگر کارتن های مذکور را برای کسب و کار خود انتخاب کرده باشید.

 

هزینه

احتمالا در وهله اول این موضوع برایتان کمی عجیب به نظر می رسد که چرا صرف هزینه بیشتر برای کارتن های با کیفیت، می تواند به شما در صرفه جویی در خصوص مسائل مالی کمک کند.

 

اجازه دهید این پارادوکس را بیشتر توضیح دهیم تا دید واضح تری داشته باشید. تصور کنید برای کسب و کار خود اقدام به خرید کارتن هایی با کیفیت معمولی می کنید.

 

این کارتن ها باعث صرفه جویی چند صدهزارتومانی در سرمایه شما می شوند، البته تنها در ابتدای خرید!

 

پس از بسته بندی متوجه می شوید که کارتن ها پس از چند بار استفاده، مقاومت خود را از دست می دهند و قابل استفاده نیستند.

 

این موضوع باعث می شود تا مجددا نیاز به خرید کارتن پیدا کنید. از طرفی دیگر اگر کارتنی با کیفیت بالا را تهیه کنید، شاید در مرحله اول هزینه بیشتری را متحمل شوید اما در عوض مدت زمان بیشتری می توانید از کارتن ها استفاده نمایید.

 

این موضوع برای کسب و کارهایی که از کارتن ها برای بسته بندی و فروش محصولات خود استفاده می کنند نیز صدق می کنند.

 

چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟

 

تنوع ابعاد

در صنعت کارتن سازی، هر اندازه کیفیت مواد اولیه بهتر باشد، می توان با اطمینان بیشتری در ابعاد مختلف آن ها را تولید کرد؛ این در صورتی است که اگر کیفیت مواد اولیه معمولی باشد، تنوع کارتن ها پایین خواهد آمد، چراکه در ابعاد بزرگ احتمال بروز مشکلاتی مانند کاهش مقاومت یا تکه تکه شدن کارتن پس از چند بار استفاده وجود خواهد داشت.

 

البته این موضوع به این معنا نیست که تمامی کارتن ها با ابعاد بزرگ دارای کیفیت بالایی هستند اما در بسیاری مواقع این موضوع صدق می کند؛ پس چه بهتر که کارتن های بسته بندی را از کارخانه کارتن سازی تهیه کنید که مطمئن هستید از مواد اولیه با کیفیت و روش های تولید استاندارد استفاده می کند. پس از صحبت در خصوص برندینگ، بیشتر راجع به کارخانه های معتبر ایرانی توضیح خواهیم داد.

 

برندینگ

از دیگر مواردی که تفاوت عمده ای را در هنگام انتخاب کارتن های با کیفیت با سایر کارتن ها به وجود می آورد، مسئله برندینگ است. توجه داشته باشید که امروزه کارتن های بسته بندی علاوه بر محافظت از کالاها در هنگام جا به جایی، وظیفه تبلیغ برند را نیز بر عهده دارند.

 

کافی است به شرکت های مختلف در سراسر جهان نگاه کنید تا متوجه شوید همگی آن ها لوگو و یا آدرس وب سایت یا کسب و کارشان را روی جعبه چاپ می کنند.

 

این موضوع در صورتی که بخواهید از کارتن هایی با کیفیت معمولی استفاده کنید به شدت برایتان مشکل ساز خواهد شد.

 

چراکه مواد اولیه بی کیفیت و یا معمولی، مناسب روش های چاپ روی کارتن نیستند. به همین دلیل طرح نهایی به شدت بی کیفیت خواهد شد.

 

چرا باید از کارتن های بسته بندی با کیفیت استفاده کنیم؟

 

کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس

پس از درک اهمیت پارامترهایی که در بالا ذکر کردیم، نوبت به معرفی کارخانه ای جهت خرید کارتن بسته بندی با کیفیت بالا می رسد.

 

کارتن گلبرگ در سال 1389 در جمع دوستانه ای با دستگاه های ساده کارتن سازی راه اندازی شد و اکنون با بهره گیری از کادر فنی متعهد توانسته است در زمینه طراحی ، چاپ کارتن بسته بندی و ساخت انواع کارتن 3 لا و 5لا ، Eفلوت ، Bفلوت و Cفلوت ، کارتن عادی، دایکاتی و لمینتی با اتصال منگنه و چسب تامین کننده نیاز های کارخانجات تولیدی و صنعتی کشور باشد لازم به ذکر است که این کارخانه توانایی تولید کارتن ها در تیراژ بالا را نیز دارا می باشد؛ بنابراین تفاوتی ندارد که کسب و کارتان تا چه اندازه بزرگ است و چه میزان کارتن نیاز دارید، چراکه گلبرگ باکس امکان سفارش کارتن در تعداد بسیار بالا را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

سخن پایانی

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که صرف هزینه جهت خرید کارتن بسته بندی، یک سرمایه گذاری پر سود است که در مدت زمانی بسیار کم به شما کمک می کند تا محصولات خود را با کمترین خسارت به فروش برسانید.

 

همچنین با توجه به نیاز خود می توانید از انواع روش های چاپ روی کارتن استفاده کرده تا نام شرکت و کسب و کار خود را در ذهن مشتریان و سایر افراد ماندگار کنید.

 

در صورتی که در خصوص سفارش کارتن و یا چاپ روی کارتن های بسته بندی سوال و یا ابهامی دارید، می توانید به وب سایت گلبرگ باکس مراجعه نمایید.

 

در این سایت شما می توانید مقالات متعددی را در خصوص موارد ذکر شده مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که امکان استعلام قیمت آنلاین کارتن و جعبه مقوایی نیز در وب سایت گلبرگ باکس وجود دارد.

 

همچنین می توانید با تماس با مشاوران ما، در هنگام انتخاب کارتن مورد نظر خود، مشاوره لازم را دریافت نمایید.
ممنون از اینکه تا پایان این بخش با ما همراه بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو