شروع کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

منبع: ایران ناز

30

1401/7/10

10:27


شروع کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

شروع کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

 

شروع یک کسب و کار آنلاین با طراحی سایت نیازمند یک دانش کلی نسبت به راه و روش کسب و کار آنلاین و شناخت منابع مختلفی است که قصد همکاری با آن ها را دارید.

 

به عنوان مثال شرکت طراحی سایت و یا دیجیتال مارکتینگی که قصد همکاری با آن هارا دارید.

 

پیش از شروع کسب و کار آنلاین خود خوب فکر کنید و با افراد مطلع مشورت کنید، تا حدی که می توانید سعی کنید موارد مهم کسب و کار خود را در فایلی آماده و داشته باشید اطلاعاتی همچون هویت برندتان و یا حتی رنگ های سازمانی تان و از آن ها مهم تر نوع و روش ارائه خدمات یا محصولاتتان.

 

یکی دیگر از نکات مهم یکه باید درباره آن مطمئن شوید، نحوه ارسال محصولات و یا ارائه خدماتتان است به طور مثال اگر محصولی فیزیکی دارید به چه صورت می توانید آن را برای کاربران خود ارسال کنید و حتی محدوده رسال خود را نیز مشخص کنید که آیا می توانید به تمام شهر های ایران ارسال داشته باشید یا خیر به دیگر کشور ها چطور؟!

 

و یا اگر قصد فروش محصولی ویدیویی یا دانلودی را دارید در چه بستری باید آن را به فروش برسانید و چگونه از بدون اجازه پخش شدن محصولتان جلوگیری کنید؟!

 

تمام این ها سوالاتی اند که پیش یا در هنگام شروع کسب وکار آنلاین خود با طراحی سایت باید به آن پاسخ دهید و یا حتی از شرکت طراحی سایتی که می خواهید با آن کار کنید بخواهید که نکاتی را برایتان روشن کند تا خیالتان بابت همه چیز راحت شود.

 

1. بستر کاری خودتان را مشخص و آماده کنید

یکی از مهمترین نکات قابل تامل و پرداختن پیش از شروع کسب و کار آنلاین خود، انتخاب و شناسایی بستر و یا بستر های مناسب کاری تان است.

 

برای کسب و کار های اینترنتی بستر های مختلفی وجود دارد که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و لانچ اپ های جدید به مراتب بر تعداد این بستر ها نیز افزوده می شود به طور مثال می توان فروش در اینستاگرام، گرفتن کار های فریلنسری در لینکدین و یا حتی ایمیل مارکتینگ اشاره کرد هرچند که بهتر است از بیشت از یک یا دو مورد از بستر های موجود برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید تا بتوانید تجربه بهتری از کسب و کار آنلاین خود و صد البته فروش اینترنتی داشته باشید.

 

در حال حاضر طراحی سایت یکی از بهترین  بستر های موجود برای شروع کسب و کار اینترنتی است و دلیل این برنده شدنش در میان دیگر بستر های موجود این است که تقریبا تمامی کسانی که نیاز به خرید اینترنتی دارند به خوبی با آن آشنا اند و طرز کار با آن را خوب می دانند و از آن مهم تر به وب سایت ها بسیار بیشتر از دیگر بستر های فروش اینترنتی اعتماد می کنند و معمولا صاحبین وب سایت ها فروش بیشتری نسبت به صاحبین کسب و کار در دیگر پلتفرم ها دارند.

 

2. انتخاب نوع طراحی سایتی که می خواهید

طراحی سایت انواع مختلف دارد که شاید تا به حال در مورد آن ها چیز هایی شنیده باشید اما لازم است تا پیش از سفارش طراحی سایت خود در مورد اینکه قصد انتخاب چه نوعی از طراحی سایت حرفه ای را دارید خوب فکر کنید و تصمیم خود را بگیرید.

 

یکی از مشهور ترین و محبوب ترین انواع طراحی سایت، ساخت و طراحی سایت با سیستم های تولید محتوا یا CMS است که یکی از بهترین CMS ها که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد، وردپرس است CMS ای که تابان شهر : tabaneshahr.com هم از آن برای پروژه هایش استفاده می کند.

 

محبوبیت استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا بی دلیل نیست و علت های مختلفی از جمله راحتی مدیریت سایت پس از اتمام “طراحی سایت” دارد، کار با این CMS ها راحت است و حتی در صورتی که دانشتان در مورد طراحی و ساخت ساز کم باشد با چند آموزش ساده می توانید سایت خود را به راحتی مدیریت کنید، اتفاقی که در طراحی سایت های استاتیک به ندرت دیده می شود و علتش هم این است که در طراحی سایت های استاتیک از کد نویسی های بسیار زیادی استفاده می شود و معمولا بدون داشتن دانش کد نویسی نمی توانید این سایت ها را تغییر بدهید و حتی گاهی ممکن است فقط برای اضافه کردن یک محتوای کوچک و یا حتی یک مقاله نیازمند همکاری یک کد نویس بشوید و این اتفاق طبعا برای شما زمان بر و دارای هزینه خواهد بود.

 

شروع کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

 

3. بررسی و انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب

از دیگر نکات بسیار مهم یکه لازم است حتما به آن دقت و توجه لازم را داشته باشید و از مکان های مربوطه استعلام بگیرید، شرکت طراحی سایتی است که قصد همکاری با آن را دارید.

 

شرکتی که می خواهید برای سپردن مسئولیت بزرگ طراحی و ساخت سایتتان به آن اعتماد کنید باید دارای رزومه و مهم تر از آن نمونه کار های خوب و مناسب باشد مثل نمونه کار های موفق tabaneshahr.com/طراحی-سایت/ .

 

درست است که دیدن رزومه و بررسی نمونه کار ها بسیار مهم است و به شما کمک می کند تا انتخابی خوبی داشته باشید اما از نظرات کاربرانی که با آن شرکت کار کرده اند غافل نشوید، معمولا کسانی که طراحی سایتشان را به شرکتی سپرده اند خوب می دانند که آن شرکت به تمام تهداتش عمل می کند یا خیر و یا تا چه حد نیاز های شما را برطرف می کند و تا وصول نتیجه شما را همراهی می کند.

 

و برای آخرین نکته این بخش خوب است تا به جلوه های بصری و کارآمدی خود وب سایت شرکت طراحی سایت اشاره کرد، برای انتخاب شرکت طراحی سایت حتما چک کنید و مطمئن شوید سایت همان شرکت استاندارد های لازم را دارد و یا خیر زیرا در صورت استاندارد نبودن سایت اصلی خودشان چطور قرار است برای شما سایتی مناسب و زیبا طراحی کند؟!

 

شروع کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

 

نتیجه گیری

تا به این جای کار تقریبا با مهم ترین مواردی که نیاز بود تا پیش از شروع کسب و کار اینترنتی و آنلاین خود با طراحی سایت مد نظر قرار دهید و بررسی کنید، آشنا شدیم و پس از این دیگر به همت و تلاش خودتان بستگی دارد تا چه حد مسرانه به پاسخ دادن به سوالات ونکاتی که گفته شد خواهید پرداخت.

 

و اما به عنوان نکته پایانی این مطلب خوب است تا به اهمیت داشتن طراحی سایت خصوصا پس از دوره پاندم یکرونا و قرنطینه شدن تمام دنیا اشاره کنیم و مطلب خود را با این جمله به پایان برسانیم که اگر از خدمات طراحی سایت استفاده نمی کنید در حال از دست دادن میلیون هه کاربر در ایران و سراسر جهان هستید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو