فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام

فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام


منبع: ایران ناز

36

1401/7/10

10:27


فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام

فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام

 

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش و 100% واقعی را از فالوجت بخواهید.  نبرد همیشگی تیتروار بین خرید فالوور و گرفتن فالوور رایگان وجود دارد.

 

فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام

 

همان طور که گفته شد این نبرد در حد تیتر است. اگر شما شک دارید که از فالوور رایگان استفاده کنید و یا این که فالوور بخرید، از شما دعوت می کنیم که در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

اینجا قرار است این موضوع از زوایای مختلف بررسی شود.

 

فالوور فیک رایگان یا پولی؟

از نظر گرایش و جذب مشتری متاسفانه همچنان داخل ایران، دیدن واژه رایگان می تواند بسیار جذب کننده باشد.

 

هیچ یک از ما بدمان نمی آید که یک محصول رایگان دریافت کنیم اما بهتر است کمی به بعد از آن هم فکر کنیم.

 

حتما شنیده اید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ کیفیتی بی بها نیست.

 

اگر کمی به درون این خدمات رایگان برویم و آنها را بررسی کنیم، خواهید دید که چقدر می توانند برای ما مضر باشند.

 

فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام

 

چرا فالوور رایگان توصیه نمی شود؟

همان طور که قطعا می دانید یکی از قوانین سفت و سخت اینستاگرام این است که هیچ پیجی حق ندارد از فالوور فیک استفاده کند.

 

اینستاگرام با نظارت ربات های خود، تلاش می کند محیطی رقابت گونه و سالم به وجود بیاورد که مخاطب واقعی از استفاده آن لذت ببرد.

 

خب پس با این حساب چرا باید فالوور فیک تهیه کنیم؟؟ ساده ترین دلیل آن این است که همه رقبا شما این کار را می کنند و اگر شما از این موج عقب بمانید، عین ضرر است.

 

کسی که به دنبال تحقیق قبل از گرفتن فالوور است، نشان می دهد به کیفیت پیج و محتواهای خود اهمیت می دهد، برای همچین فردی، خریدن فالوور فیک نه تنها تقلب نیست، بلکه به او کمک می کند به جای صرف وقت و انرژی برای بازاریابی دستی، تمرکز خود را روی ارتقا محتوا پیج خود بگذارد.

 

حالا در این میان تعداد زیادی از برنامه های مختلف وجود دارند که اقدام به ارائه خدمات اینستاگرامی می کنند اما چون تکنولوژی برنامه نویسی خدمت باکیفیت نزد همه آن ها وجود ندارد، باعث به وجود آمدن فضای مسموم در این زمینه شده است.

 

بسته شدن پیج، بی اعتبار شدن آن در اینستاگرام، رسوایی کسب و کارها نزد فالوورهای خود و… تنها بخشی از ثمرات استفاده از خدمات سایت و ربات های دم دستی است.

 

ببینید به خاطر سخت گیری های اینستاگرام و احترام به نگاه مخاطب، باید حتما فالووری بگیرید که دارای مشخصات فالوور واقعی باشد.

 

عمده نزدیک به کل این ربات ها فالووری ارائه می دهند که هیچ اسم و رسمی ندارد و هر کسی متوجه فیک بودن آن می شود.

 

در ثانی ریزش این فالوورها زیاد بوده و عملکرد پیج را نوسانی می کند. نوسانی شدن ( بالا پایینی ناگهانی تعداد فالوورها) پیج خود به خود باعث از دست رفتن اعتبار پیج می شود.

 

این ربات ها فالوورها را به شکل ناگهانی اضافه می کنند که روند رشد طبیعی پیج را به خطر انداخته و ممکن است منجر به بلاک شدن شود.

 

همه این موارد را گفتیم که بدانید قبل از این که فریب افراد سودجو را بخورید، حتما در مورد سایت مورد نظر تحقیق کنید.

 

گاهی اوقات هم ربات ها و سایت هایی هستند که در برابر ارائه خدمات به ظاهر باکیفیت، پسورد پیج شما را می گیرند و بعد از گذشت چند روز یا چند ماه باید منتظر ویروسی شدن یا از دسترس خارج شدن پیج خود باشید.

 

خیلی مواظب باشید که پسور پیج خود را مثل کلید خانه از آن مراقبت کنید و در اختیار کسی قرار ندهید.

 

فالوور فیک اینستا بدون ریزش رایگان + خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام

 

جایگزین فالوور فیک رایگان

در میان این افراد سودجو، تنها تعداد انگشت شماری شرکت هایی وجود دارند که هر روز در حال ارتقا محصولات خود بوده تا به این وسیله رضایت مشتری و در پی آن اعتبار برای خود کسب کند.

 

تکنولوژی برنامه نویسی هدفمند برای ارائه خدمات سوشال مدیا بسیار هزینه بر بوده اما این شرکت ها معمولا با ارائه خدمات بسیار قابل اعتماد و در تنوعی از قیمت ها به شما کمک می کنند که تجربه یک پیشرفت ایمن را داشته باشید.

 

یکی از این شرکت های باسابقه، فالوجت است. فالوجت با ارائه ی فالوور واقعی بدون ریزش هم پیشرفت پیج شما را تضمین می کند و هم اعتبار آن را.

 

تیم پشتیبانی فالوجت به شما بابت همه بسته های خود ضمانت ارائه می دهند و شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی، حل مشکل را به این تیم بسپارید.

 

فالوجت برای نشان دادن حسن نیت خود، ضمانت می کند که در صورتی که فالوورهای شما ریزش کرد، به جای آن فالوور واقعی رایگان به شما اضافه می کند تا خیالتان از بابت خرید خود راحت باشد.

 

نتیجه گیری

یکی از باگ هایی که اکثر سایت ها و ربات های ارائه دهنده خرید فالوور فیک اینستاگرام دارند، ریزش غیر قابل کنترل آن است.

 

حال چه برای خرید مجدد و یا به دلیل عدم توانمندی در بالا رفع این مشکل. به هر حال این موضوع به شدت اعتبار پیج را کم می کند بخاطر همین یکی از آپشن های مهم فالوورهای فالوجت به حساب می آید.

 

تیم فالوجت با ارائه خدمات بسیار با کیفیت، اعتبار قابل توجهی برای ادامه کار خود، دریافت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت فالوجت ، در رابطه با خدمات این سایت تحقیق و بررسی کنید.

 

اگر سوالی هم دارید حتما در قسمت کانت با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگو باشیم.

 

سوالات متداول

1. چرا باید خرید فالوور را به دریافت فالوور رایگان ترجیح داد؟

به این دلیل که اگر به قصد ارتقا پیج مان این کار را می کنیم، باید بدانیم فالوور رایگان به هیچ وجه کیفیت لازم را نداشته و به سرعت توسط اینستاگرام تشخیص داده می شود و بعد از آن قطعا یا پیج را از دست خواهیم داد و یا اعتبار پیج را از ما می گیرد.

 

2. به جای فالوور رایگان، چه چیزی جایگزین کنیم؟

بعد از آن که تصمیم گرفتید فالوور رایگان استفاده نکنید، حالا وقت آن است که اقدام به پیدا کردن یک سایت معتبر جهت خرید فالوور شویم که هم فالوور باکیفیت ارائه دهد و هم مقرون به صرفه باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو