لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص

لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص


منبع: ایران ناز

48

1401/7/10

10:27


لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص

لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص

 

لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان بهترین گزینه برای اقامتی خاص و رویایی در این شهر تاریخی محسوب می شوند.

 

کاشان به عنوان یکی از مقاصد جذاب سفر در کشور میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، از این رو هتل های متعدد و متنوعی در این شهر ساخته شده است.

 

شما می توانید هنگام رزرو هتل های کاشان از میان هتل های مختلف آن بوتیک هتل ها را که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند انتخاب کنید و با اقامت در آنها لذت سفر خود را دو چندان نمایید.

 

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با بهترین و لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص

 

هتل منوچهری کاشان

در لیست لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان نام یک هتل سنتی بسیار زیبا به نام هتل منوچهری به چشم می خورد که در خانه‌ای تاریخی با قدمت 400 سال واقع شده است.

 

این عمارت کهن که جزو معدود خانه های دارای آب انبار در کاشان و یکی از گنجینه های بی نظیر معماری سنتی ایران به شمار می رود، در سال 1390 پس از مرمت و بازسازی‌ های لازم با 9 اتاق و سوئیت لوکس و زیبا فعالیت خود را به عنوان یک بوتیک هتل مجلل آغاز نمود.

 

این هتل دو طبقه دارای 9 اتاق و سوئیت بسیار راحت و فوق العاده زیبا است که از طراحی و دکوراسیون چشم نوازی برخوردارند.

 

این اتاق ها با الهام از هنر و سنت های مردمان گذشته منطقه کویری تزئین شده و تمامی امکانات و خدمات رفاهی برای فراهم آوردن اقامتی به یادماندنی در انها در نظر گرفته شده است.

 

اتاق های هتل منوچهری در سه وجه حیاط باصفای آن قرار دارند و مشرف به حوض آب و باغچه های سرسبز و پر گل می باشند.

 

شما می توانید هنگام رزرو هتل از سامانه اقامت 24 هتل منوچهری را انتخاب نموده و با اقامت در این هتل از دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاهای دیدنی کاشان برخوردار گردید.

 

این اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر کاشان قرار گرفته و فاصله نزدیکی تا بازار تاریخی کاشان، مدرسه و مسجد آقا بزرگ، تیمچه امین الدوله، خانه بروجردی ها، خانه عامری ها، خانه طباطبایی ها و … دارد.

 

اقامتگاه سنتی منوچهری به عنوان یکی از بهترین هتل های کاشان امکانات و خدماتی نظیر رستوران، پارکینگ، اینترنت، روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، کافی شاپ، باربری، لاندری، خانه داری، فروشگاه و … را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

خانه عامری ها کاشان

از دیگر هتل بوتیک های لوکس کاشان می توان به اقامتگاه خانه عامری ها اشاره نمود. این اقامتگاه سنتی جزو خاص ترین مراکز اقامتی در کشور محسوب می گردد که در خانه ای تاریخی واقع شده است.

 

این عمارت باشکوه با معماری منحصر بفرد متعلق به دوران زندیه بوده و در سال 1378 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و در سال 1393 به عنوان یک هتل سنتی 5 ستاره افتتاح گردید.

 

اگر قصد دارید هنگام رزرو هتل کاشان، اقامتگاهی با جذاب ترین اتاق ها را انتخاب کنید، بدون شک باید به سراغ هتل خانه عامری ها بروید.

 

این اقامتگاه با مساحت حدود 9000 متر مربع دارای 2 طبقه و 85 اتاق و 3 خانه با 5 حیاط مرکزی به صورت اندرونی و بیرونی همراه با فضاهای سرپوشیده متعدد و متنوع می باشد.

 

از ویژگی های این هتل 5 ستاره می توان به وسیع بودن حیاط و مجلل بودن اتاق ها و فضاها و وجود تزئینات چشم نواز اشاره کرد.

 

واحدهای اقامتی خانه تاریخی عامری ها با نام های مختلف و زیبای ایرانی مشخص شده اند و تمام آنها از طراحی سنتی و مجلل به همراه امکانات و خدمات رفاهی کامل برخوردار می باشند.

 

یکی از مزیت های اصلی هتل بوتیک خانه عامری ها کاشان موقعیت مکانی ویژه آن است.

 

این هتل سنتی در بافت قدیمی شهر واقع شده و از دسترسی راحتی به اماکن مهم و جاذبه های گردشگری کاشان مانند باغ فین، خانه تاریخی بروجردی ها، خانه تاریخی طباطبایی ها، تیمچه امین الدوله، مدرسه و مسجد آقا بزرگ و … برخوردار است.

 

لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص

 

هتل مهینستان راهب کاشان

اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان به عنوان یکی از لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان و بهترین هتل سنتی ایران شناخته می شود.

 

این اقامتگاه جذاب و منحصر بفرد که در لیست هتل های کاشان جایگاه ویژه ای دارد، در یکی از خانه‌های قدیمی متعلق به دوران قاجار واقع شده است.

 

هتل سنتی مهینستان راهب که در سال 1384 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید، در طی سال ‌های 1389 الی 1392 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و تبدیل به هتلی دلنشین شد.

 

ترکیب امکانات روز صنعت هتلداری دنیا با فضایی تاریخی، اقامت بسیار منحصر بفرد و خاطره انگیزی را برای گردشگران در اقامتگاه سنتی مهینستان راهب کاشان فراهم آورده است.

 

خانه تاریخی مهینستان از جمله عمارت های قدیمی کاشان است که قدمت آن به دوران قاجار باز می گردد. این خانه شگفت انگیز دارای سه حیاط مجزا به عنوان حیاط اندرونی، حیاط بیرونی و حیاط خدمه به همراه 15 اتاق لوکس می باشد.

 

از مهمترین امکانات و خدمات اتاق های این بوتیک هتل مجلل می توان صبحانه، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار و سیستم اعلام و اطفاء حریق را نام برد.

 

این هتل سنتی در بافت مرکزی و قلب شهر کاشان واقع شده است و دسترسی مناسبی به اماکن مهم و جاهای دیدنی همچون خیابان بابا افضل، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، خانه های تاریخی طباطبایی ها و بروجردی ها، مدرسه و مسجد آقا بزرگ، بیمارستان نقوی، تیمچه امین الدوله، خیابان بهشتی، سینما بهمن، پایانه مسافربری، باغ فین، موزه امیرکبیر و تپه سیلک دارد.

 

هتل عمارت ماندگار کاشان

یکی از اقامتگاه های قدیمی استان اصفهان که به عنوان بوتیک هتلی لوکس در کاشان نیز شناخته می شود، هتل عمارت ماندگار است.

 

این اقامتگاه سنتی از معماری بی نظیر ایرانی برخوردار بوده و می تواند برای چندین روز شما را از فضای شلوغ و پر هیاهوی شهری دور کند.

 

اقامت در هتل بوتیک ماندگار قطعا برای هر گردشگری خاطرات و لحظات خوشی را به یادگار می گذارد.

 

در این هتل 17 اتاق و سوئیت معمولی و ویژه (شاه نشین) در نظر گرفته شده که با اقامت در آنها می توانید به حال و هوای گذشته سفر کنید و با سبک زندگی مردمان قدیم آشنا گردید.

 

تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل عمارت ماندگار طراحی متنوع و چشم نواز با چیدمان سنتی دارند و بهترین امکانات و خدمات رفاهی در آنها برای رفاه حال مهمانان فراهم شده است.

 

اقامت در محیطی دلنشین که تلفیقی از سنت و مدرنیته است می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

 

موقعیت مکانی ویژه این بوتیک هتل موجب شده مهمانان بتوانند دسترسی راحتی به اماکن و جاهای مهم و دیدنی کاشان مانند خانه تاریخی عباسیان، خانه تاریخی طباطبایی ها، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، روستای ابیانه، خانه تاریخی بروجردی ها، مسجد و مدرسه آقابزرگ، بازار تاریخی کاشان و … داشته باشند.

 

لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص

 

هتل خانه مرشدی کاشان

اگر برای رزرو هتل کاشان به سامانه اقامت 24 مراجعه کنید، می توانید با مشاهده هتل های مختلف و دریافت اطلاعات مربوط به آنها، یک مکان عالی از میان لوکس ترین هتل بوتیک های کاشان برای یک اقامت خاص مانند هتل خانه مرشدی را انتخاب نمایید.

 

هتل سنتی خانه مرشدی که در سال 1395 افتتاح شده است عمارتی قدیمی و باشکوه متعلق به 200 سال قبل می باشد.

 

این هتل بوتیک مجلل دارای دو طبقه همکف و زیرزمین است که برخی از اتاق ها در همکف و برخی دیگر در زیرزمین قرار دارند.

 

طراحی و دکوراسیون این اتاق ها به شکل سنتی و بسیار دوست داشتنی و دلنشین صورت گرفته و محیطی آرام جهت اقامتی به یادماندنی برای مهمانان فراهم شده است.

 

در تمامی 8 اتاق هتل خانه مرشدی بهترین امکانات و خدمات رفاهی در نظر گرفته شده است.

 

موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی این بوتیک هتل به بافت تاریخی کاشان موجب دسترسی راحت مهمانان مقیم هتل به جاهای دیدنی و جاذبه های مهمی همچون بازار تاریخی، خانه های تاریخی بروجردی و طباطبایی، روستای ابیانه، حمام تاریخی سلطان امیراحمد، تیمچه امین الدوله و … شده است.

 

شما می توانید با انتخاب هتل بوتیک خانه مرشدی برای اقامت در شهر یزد از امکانات و خدمات بی نظیری همچون رستوران سنتی، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صرافی، خانه داری، تشریفات ویژه، ماساژ و … بهره مند گردید.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو