نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی با نوین پرداخت

منبع: ایران ناز

40

1401/7/10

10:27


نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی با نوین پرداخت

نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی با نوین پرداخت

 

داشتن درآمد ارزی می‌تواند یکی از عوامل مهم پیشرفت اقتصادی باشد. با توجه به شرایط کنونی اقتصاد ایران، کسب درآمد از طریق دلار و دیگر ارز‌ها می‌تواند منبع خوبی برای مخارج و پس انداز یک خانواده باشد.

 

در گذشته، داشتن این درآمد ارزی و نقد کردن آن به دلایل مختلفی از جمله تحریم کار مشکلی بود.

 

اما هم اکنون شما حتی بدون داشتن یک حساب بین المللی می‌توانید درآمد ارزی را دریافت و خیلی سریع آن را نقد و به ریال تبدیل کنید.

 

در ادامه قصد داریم درباره نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی صحبت کنیم

 

نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی با نوین پرداخت

 

روش‌های کسب درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی

روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد ارزی از طریق اینترنت وجود دارد. شما می‌توانید یوتیوبر شوید و با داشتن سابسکرایبر و بازدید کافی از یوتیوب دستمزد دریافت کنید.

 

می‌توانید فریلنسر شوید و با دریافت پروژه‌هایی نظیر نویسندگی و تولید محتوا، ترجمه، کار‌های گرافیکی و طراحی سایت و… درآمد ارزی داشته باشید.

 

می‌توانید در سایت‌های کلیکی، کلیک کنید و به ازای تعداد مشخصی کلیک دستمزد دریافت کنید. حتی از طریق بازی کردن و گذراندن مراحل بازی می‌توانید پاداش بگیرید.

 

روش‌های دیگری نظیر معامله در بازار فارکس، فروش دوره‌های آموزشی و یا کتاب، عکاسی و فروش عکس، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و بارگذاری محصولات قابل دانلود و… نیز برای کسب درآمد وجود دارد.

 

اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که چگونه این درآمد ارزی را نقد کنیم؟

 

روش‌های نقد کردن درآمد ارزی

به روش‌های مختلفی می‌توان درآمد ارزی را نقد کرد. نقد کردن با پی پال، نقد کردن با ارز‌های دیجیتال و نقد کردن از طریق پرفکت مانی و وب مانی از جمله این روش‌ها است.

 

در ادامه به روش‌های نقد کردن درآمد ارزی از طریق پرفکت مانی و وب مانی می‌پردازیم.

 

نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی دیگر از حساب‌های محبوب ایرانیان است که در کشور ما تحریم نیست. بسیاری از وب سایت‌های اروپایی از درگاه پرداخت پرفکت مانی حمایت می‌کنند.

 

میزان پایین کارمزد نیز دلیل دیگری برای محبوبیت این سیستم است. برای نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی، باید یک حساب پرفکت مانی افتتاح کنید.

 

پس از آن، این سیستم پرداخت، سه کیف پول در اختیار شما قرار می‌دهد. این کیف پول‌ها شامل دلار، یورو و طلا است. شما می‌توانید دستمزد یا درآمد خود را به سه شکل از واریز‌کننده دریافت نمایید.

 

میزان کارمزد پرفکت مانی در صورتی که حساب شما وریفای شده باشد 0.5 و در غیر اینصورت ۲ درصد خواهد بود.

 

نقد کردن درآمد ارزی با وب مانی

نقد کردن درآمد ارزی با وب مانی، یکی دیگر از خدمات نوین پرداخت است. وب مانی مانند دیگر سیستم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی پال تحریم نیست و ایرانی‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

این سیستم در کشور روسیه شروع به کار کرده است و هم اکنون یک دفتر در لندن دارد. کسانی که تمایل دارند درآمد‌های ارزی خود را به سرعت نقد کنند می‌توانند از وب مانی استفاده کنند.

 

وب مانی یک کیف پول بین‌المللی است که از چهار کیف پول روبل، یورو، بیت کوین و طلا حمایت می‌کند.

 

برای اینکه بتوانید از خدمات وب مانی استفاده کنید باید ابتدا در وب سایت نوین پرداخت مشخصات کامل خود را وارد کنید و احراز هویت شوید.

 

پس از آن امکان استفاده از خدمات نوین پرداخت را پیدا خواهید کرد.

 

نقد کردن درآمد ارزی با پرفکت مانی و وب مانی با نوین پرداخت

 

روش‌های نقد کردن درآمد با پرفکت مانی و وب مانی

دو روش کلی برای نقد کردن درآمد ارزی از طریق پرفکت مانی و وب ‌مانی وجود دارد که در ادامه آن را شرح می‌دهیم:

 

در روش اول شما خود یک حساب وب مانی دارید. پس از آنکه مبلغ مورد نظر به حساب شما ریخته شد، شما این مبلغ را به حساب وب مانی نوین پرداخت انتقال می‌دهید.

 

پس از آن در زمانی سریع و طی تراکنشی امن، ما موجودی شما را به ریال تبدیل و پس از کسر اندکی کارمزد آن را به شما برمی‌گردانیم.

 

در روش دوم، شما هیچ حساب وب مانی ندارید. در این حالت، ما شماره حساب وب مانی نوین پرداخت را به شما می‌دهیم و شما آن را به واریز‌کننده اعلام می‌کنید.

 

پس از اینکه پول به حساب شما واریز شد، ما آن را نقد و به ریال تبدیل می‌کنیم و به حساب شخصی‌تان می‌ریزیم.

 

خدمات نوین پرداخت برای نقد کردن درآمد ارزی

اگر فکر می‌کنید افتتاح حساب یا نقد کردن درآمد ارزی کار مشکلی است، نگران نباشید. می‌توانید این کار را به نوین پرداخت بسپارید.

 

برای افتتاح حساب، می‌توانید وارد وب سایت نوین پرداخت شوید و پس از افتتاح حساب کاربری و احراز هویت، درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی یا خرید وب مانی داشته باشید.

 

اگر قصد نقد کردن درآمد ارزی خود را دارید ما به شما کمک می‌کنیم طی تراکنشی امن و آسان، آن را انجام دهید.

 

یکی دیگر از خدمات نوین پرداخت، خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت است. اگر شما هیچ حساب وب مانی یا پرفکت مانی نداشته باشید، از طریق پرداخت ارزی نوین پرداخت، می‌توانید معامله و خرید ارزی خود را انجام دهید.

 

سخن آخر

در این مقاله در باره روش‌های کسب درآمد ارزی و دلاری و روش‌های نقد کردن آن خواندیم. سایت نوین پرداخت، یکی از سایت‌هایی است که به شما کمک می‌کند در زمانی سریع و به روشی آسان درآمد دلاری یا ارزی خود را نقد کنید.

 

کافی است به وب سایت نوین پرداخت مراجعه و با کارشناسان ما مشورت کنید تا شما را راهنمایی کنند.
یکی دیگر از خدمات نوین پرداخت، امکان خرید وب مانی و خرید ووچر پرفکت مانی است.

 

برای استفاده از حساب پرفکت مانی لازم است که حساب شما شارژ شود. با استفاده از خدمت خرید ووچر پرفکت مانی، شما کدی را دریافت می‌کنید که کمک می‌کند خرید خود را انجام دهید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو