استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید


منبع: ایران ناز

35

1401/7/10

10:28


استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

 

استوانه ترافیکی یکی دیگر از تجهیزات ترافیکی میباشد که نقش مهمی در کنترل ترافیک دارد.

 

استوانه ترافیکی از نوع پلی اورتان میباشد که در واقع نوعی تقسیم کننده یا جدا کننده ترافیکی می باشد که در معابر شهری، جاده ها و … استفاده میشود معمولا به دلیل برخورد زیاد وسایل نقلیه با استوانه جنس آن ازنوع فلز می باشد بیشترین رنگ استفاده شده در این وسیله زرد ونارنجی می باشد که نور را بخوبی بازتاب داده و توسط رانندگان به خوبی قابل رؤیت می باشد. همچنین استوانه به طور ثابت در جای خود قرار دارد.

 

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

 

استوانه ارتجاعی چیست ؟

استوانه ارتجاعی از جنس پلی یورتان می باشد و بیشتر رنگ آن نارنجی سفید همراه با شبرنگ یکی از مهم ترین وسایلی میباشد که در خیابان ها ایجاد نظم میکند و کمک زیادی به حجم تصادفات میکند این محصول از جنس پلی یورتان میباشد.

 

یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی که باعث افزیش نظم در خیابان ها و کاهش تصادف می شود . این استوانه کاربرد زیادی دارد ، از جمله:

 

جداسازی پارکینگ ها ، جدا سازی معابر و خیابان ها ، مشخص کردن حریم مسیر های شخصی ، مانع پارک کردن خودروها 

 

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

 

انواع استوانه ترافیکی 

استوانه ترافیکی یا کله قندی از تجهیزات ترافیکی می باشند و نام دیگر آن را سیلندر ترافیکی یا استوانه ایمنی می گویند . تعدادی از استوانه ترافیکی را برای شما نام می بریم:

 

استوانه ایمنی درجه 2 با شبرنگ لانه زنبور

استوانه ایمنی 45 سانت

استوانه ترافیکی ارتفاع 75 سانت (استوانه ارتجاعی)

استوانه ترافیکی درجه یک

استوانه ترافیکی پلی اورتان

 

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

 

استوانه ترافیکی باتومی

استوانه ترافیکی شب نما

استوانه ترافیکی فنری

استوانه ترافیکی استیل

استوانه ترافیکی پارکینگ

 

مواد سازنده استوانه ترافیکی با پلی اورتان ( پلاستیک یا لاستیک ) یا فلز که نوع پلی اورتانی آن کاربرد بیشتری دارد ، ساخته میشود.

 

و دارای طول عمر و قابلیت خم شدگی بالایی برخوردار هستند . اندازه استاندارد جهانی این محصول با ارتفاع 1.15 متر با قطر 10 سانتی متر می باشد.

 

تفاوت استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی دارای استفاده طولانی مدت و ثابت می باشد. در صورتی که کله قندی ها به صورت موقت برای اعلام هشدار و یا جدا کردن مسیر ها بکار برده می شود و هیچگاه به صورت ثابت بر روی زمین قرار نمیگیرد.

 

محل قرارگیری این استوانه ها معمولا مکان های زیر است:

مکان هایی که در آن ها گردش به چپ و یا راست ممنوع است.

مجراها و کانال های آب

پیچ ها

مکان هایی که احتمال ضربه شدید در آن ها وجود دارد.

تقسیم خطوط ترافیک در جاده های چند بانده

خروجی و ورودی آزادراه و بزرگراه

 

نحوه نصب استوانه های ترافیکی

یکی از مهمترین مزیت های استوانه های ترافیکی، نصب آسان و سریع آنها در محل مورد نظر می باشد. برای نصب این محصول می توانید از پیچ یا چسب برای نصب دائم یا موقت آن در معابر یا پارکینگ ها استفاده کرد.

 

معمولاً از زنجیر نیز برای جلوگیری از عبور موتور سیکلت ها و یا عابرین پیاده از میان این استوانه ها استفاده می شود. استفاده از انواع شبرنگ بر روی استوانه های ترافیکی نیز یک امر معمول است.

 

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

 

قیمت و خرید استوانه های ترافیکی

استوانه های ترافیکی بسته به نوع درخواست مشتری و کاربرد آن دارای انواع گوناگونی می باشند. به عنوان مثال استوانه هایی که برای عدم پارک خودرو های مزاحم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

با استوانه هایی که برای مشخص کردن مسیر عبور خودرو ها هستند ارتفاع متفاوتی دارند. ارتفاع های استاندارد استوانه شامل 75 سانتی متری و 1 متری است و دارای شبرنگ های مختلف و جنس درجه 1 و 2 است.

 

فروشگاه اینترنتی ترافیک کالا، دارای تمامی محصولات فعال در زمینه فروش تجهیزات ترافیکی و انواع تابلو های شهری و جاده ای می باشد، ارشا ترافیک کالا، با بالاترین کیفیت خدمات بهینه سازی سئو و محتوای سایت خود، استوانه ترافیکی را به صورت اینترنتی در صفحه http://bia2safa.net/goto/web/url/2856985 با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت برای مشتریان خود، فراهم نموده­.

 

هم­چنین هنگام خرید استوانه های ترافیکی علاوه بر توجه به استانداردها، نوع نیاز، مکان مورد استفاده و شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

جهت اطلاع از قیمت استوانه های ترافیکی با مشاوران ترافیک کالا میتوانید ، تماس حاصل فرمائید.

 

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست + نصب و راهنمای خرید

 

منبع: ترافیک کالا

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو