تور گردشگری ویژه سالمندان در استان مرکزی برگزار شد

منبع: همگردی

21

1401/7/10

11:31


میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تور گردشگری ویژه سالمندان در استان مرکزی برگزار شد.

سید حسن حسینی گفت: این تور با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برای سالمندان و همچنین با هدف تقویت، تکریم و مشارکت اجتماعی و فرهنگی سالمندان برنامه ریزی و اجرا شد.

تور گردشگری ویژه سالمندان در استان مرکزی برگزار شد

معاون گردشگری استان مرکزی با اشاره به اینکه این تور اولین تور گردشگری سالمندان استان بود، گفت: تور گردشگری سالمندان برای تعداد 30 نفر از سالمندان با همکاری دفتر خدمات مسافرتی احسان گشت، آژانس مسافرتی مشرق زمین و تشکل های حرفه ای راهنمایان گردشگری برگزار شد و در این تور از آثار تاریخی شهرستان خمین، باغات گل محلات و پارک سرچشمه محلات بازدید شد.

او افزود: اجرای این برنامه ها گامهای موثری برای پیشبرد اهداف سلامت اجتماعی و روانی شهروندان برداشته شده و امیدواریم فصل تازه ای در هویت بخشی و تقویت جایگاه سالمندان در جامعه گشوده شود.

حسینی با تاکید بر اینکه برنامه تور سالمندان محدود به هفته گردشگری نیست و تا پایان سال تورهای موضوعی و متنوع برای سالمندان برگزار خواهد شد افزود: فایده گردشگری سالمندان تنها برای سلامت ذهن و روح نیست، بلکه به سلامت قلب نیز کمک می کند و سالمندانی که بیشتر به گردشگری پرداختند، کمتر در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و مرگ در نتیجه این بیماری ها هستند.

تور گردشگری ویژه سالمندان در استان مرکزی برگزار شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو