بهترین هتل های باتومی در گرجستان + عکس و موقعیت مکانی هتل

بهترین هتل های باتومی در گرجستان + عکس و موقعیت مکانی هتل


منبع: مینویسم

50

1401/7/10

15:00


در این مطلب لیست بهترین هتل های باتومی در گرجستان (هتلِ کاخ زورا، هتل کوبولتی جورجیا پالاس و اسپا، هتل دریم لند اوسیس و… ) را در اختیار شما علاقه مندان قرار می دهیم.

بهترین هتل های باتومی در گرجستان + عکس و موقعیت مکانی هتل

در این مطلب تلاش کرده ام تا بهترین هتل های باتومی در گرجستان را به شما معرفی کنم. انواع اقامتگاه ها با رتبه بندی های متفاوت در این مطلب گنجانده شده است. پس اگر می خواهید به این کشور سفر کنید این مطلب می تواند راهنمای بسیار خوبی برای رزو هتل شما باشد. در صورت تمایل از مطلبی که درباره بهترین هتل های تفلیس در گرجستان نیز بازدید نمایید.

مطالب پیشنهادی: راهنمای سفر به گرجستان

لیست بهترین هتل های باتومی در گرجستان

من و تیم سایت مینویسم تمام تلاشمان را کرده ایم که در این مطلب بهترین هتل های شهر باتومی در گرجستان زیبا را به همراه عکس و اطلاعاتی از موقعیت مکانی آن با شما به اشتراک بگذاریم؛ امیدواریم که از مطالعه آن رضایت داشته باشید.

هتلِ کاخ زورا

هتلِ کاخ زورا

  • تعداد اتاق ها : 40
  • فاصله از مرکز باتومی : 12 کیلومتر

هتل باتومی با وجود قرار داشتن در محیطی عالی به نام خواریاتی، پرسنلی با رفتار دوستانه، پارکینگ رایگان برای مهمان ها و کولر برای تمامی اتاق ها و فاصله 13 کیلومتری از باتومی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. از باقی امکانات این هتل می توان به تلویزیون صفحه تخت، تراس یا بالکن برای برخی اتاق ها، وای فای رایگان، شسوار، بار، رستوران و باربیکیو اشاره کرد. فرودگاه بین المللی باتومی از این هتل 18 کیلومتر فاصله داشته و سرویس های رفت و برگشت رایگان از هتل به فرودگاه برای مهمانان در دسترس است. نزدیک ترین ساحل باتومی از این هتل 1800 متر فاصله دارد.

هتل کوبولتی جورجیا پالاس و اسپا

عکس اتاق هتل کوبولتی جورجیا پالاس و اسپا

نمای هتل کوبولتی جورجیا پالاس و اسپا

هتل کوبولتی جورجیا پالاس و اسپا

  • درجه بندی هتل : 9
  • تعداد اتاق ها : 157
  • فاصله از مرکز باتومی : 25 کیلومتر

هتل کاخ گرجستان؛ از بهترین هتل های باتومی محسوب می شود. این هتل لوکس با صبحانه عالی، در منطقه کابولتی قرار داشته و دارای استخر و رستورانی در هوای آزاد است. اتاق های این هتل بالکنی به سمت کوه های آجارا و دریای سیاه دارند. از جمله باقی ویژگی های خوب این هتل می توان به کولر، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و اینترنت نامحدود و سرویس بهداشتی با حوله اشاره کرد. رستوران این هتل صبحانه و ناهار و شام را با کیفیت عالی سرو می کند. مرکز اسپای این هتل دارای سونا، باشگاه و استخری سر پوشیده است.

ایستگاه قطار کابولتی از این هتل تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. فرودگاه باتومی هم از این هتل 30 کیلومتر فاصله داشته و مسافران می توانند با سرویس های رفت و برگشت هتل به آنجا بروند.

هتل کاستلو مِر

ویو هتل کاستلو مِر

عکس اتاق هتل کاستلو مِر

هتل کاستلو مِر

  • تعداد اتاق ها: 87
  • فاصله از مرکز باتومی: 16 کیلومتر

این هتل دنج با طراحی داخلی منحصر به فرد دارای سه ساختمان، ساحلی اختصاصی و استخر اینفینیتی است. البته که در این هتل لوکس خدمات اسپا، تنیس فضای بسته، زمین بازی تنیس در فضای باز و یک مرکز بدن سازی هم قرار دارد. از جمله باقی ویژگی های این هتل می توان به تلویزیون صفحه تخت، کولر، و سرویس بهداشتی با حوله و سشوار اشاره کرد.

باتومی از این هتل 19 کیلومتر فاصله و هوپا 15 کیلومتر فاصله دارد. برخی از اتاق های این هتل بالکن با چشم انداز دریا دارند. نزدیک ترین فرودگاه این این هتل فرودگاه باتومی با 25 کیلومتر فاصله است. چنانچه به دنبال یک هتل خوب در باتومی هستید؛ این مورد را از قلم نندازید.

هتل دریم لند اوسیس

عکس اتاق هتل دریم لند اوسیس

هتل دریم لند اوسیس

  • تعداد اتاق ها: 63
  • فاصله از مرکز باتومی: 11 کیلومتر

از بهترین هتل های باتومی در گرجستان می توان به هتل دریم لند اوسیس اشاره کرد. این هتل تنها 2 دقیقه پیاده از ساحل فاصله دارد و با وجود پارک آبی، 4 استخر رو باز برای شنا و رستورانی با غذاهای اصیل گرجی از بهترین انتخاب های هر توریستی در باتومی است. تمام اتاق های این هتل بالکن دارند. از جمله باقی ویژگی های این هتل می توان به وای فای رایگان، کولر، تلویزیون ماهواره ای، حوله و پیژامه رایگان درون سرویس بهداشتی برای هر اتاق و رستورانی با غذاهای اصیل گرجی اشاره کرد.

مهمانان هتل می توانند این غذاهای خوشمزه را روی تراس رو به دریای هتل دریم لند نوش جان کنند. البته این هتل مجهز به زمین تنیس، والیبال ساحلی، مرکز سرگرمی برای کودکان و یک باشگاه هم هست. پارک آبی این هتل می تواند خدماتی مانند سونا، جکوزی، استخر و ماساژ را در اختیار مهمانان قرار دهد.

لازم به ذکر است که ایستگاه قطار ماخینجوری از این هتل 10 کیلومتر و فرودگاه باتومی هم 20 کیلومتر فاصله دارد. سرویس های رایگان رفت و برگشت به فرودگاه هم در هتل وجود دارد.

اقامتگاه کاستلو مِر آل اینکلوسیو

عکس اقامتگاه کاستلو مِر آل اینکلوسیو

عکس اتاق اقامتگاه کاستلو مِر آل اینکلوسیو

اقامتگاه کاستلو مِر آل اینکلوسیو

  • تعداد اتاق ها: 25
  • فاصله از مرکز باتومی: 16 کیلومتر

این اقامتگاه در سال 2019 افتتاح شده، در باتومی قرار داشته و تنها 250 متر از ساحل چیخیسدزیری فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر فضای باز، رستوران، پارکینگ رایگان برای مهمانان هتل و مرکز بدن سازی اشاره کرد. این مرکز اقامتگاهی انباری اختصاصی برای نگهداری بارهای مسافران و باغی زیبا هم دارد.

سواحل بوبوکواتی و پاکوی هر کدام به ترتیب 1.6 و 1.8 کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند. از باقی امکانات هتل می توان به سرویس 24 ساعته پذیرش، حمام، کارائوکه، وای فای رایگان، بالکن برای برخی از اتاق ها، صبحانه رایگان، میز بیلیارد و تنیس و دارت، کلوبی برای بازی بچه ها و یک مرکز تجاری اشاره کرد. نزدیک ترین فرودگاه به این اقامتگاه، فرودگاه باتومی با 25 کیلومتر فاصله است. سرویس های رفت و برگشت این هتل به فرودگاه مجانی نیستند. از این رو منطقی است که این هتل را در لیست بهترین هتل های شهر باتومی در گرجستان ذکر کرد.

اقامتگاه و مرکز اسپای کولخیدا

اقامتگاه و مرکز اسپای کولخیدا

اتاق اقامتگاه و مرکز اسپای کولخیدا

اقامتگاه و مرکز اسپای کولخیدا

  • درجه بندی هتل: 7.9
  • تعداد اتاق ها: 100
  • فاصله از مرکز باتومی: 41 کیلومتر

این هتل با ساحل اختصاصی و باغچه ای استوایی در اورکی قرار داشته و اتاق هایش بالکنی به سمت دریای سیاه دارند. بسیاری از مهمانان این هتل فقط به خاطر اسپای عالی و حمام شن موجود در این اقامتگاه به اینجا می آیند. از باقی امکانات این هتل می توان به کولر، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی، پیژامه و حوله رایگان در سرویس بهداشتی، رستورانی با غذاهای گرجی، روسی و اروپایی، کافه ای در فضای باز با بهترین نوشیدنی های روز دنیا، موزیک زنده، حمام های گیاهی و حمام شن ویژه این اقامتگاه که در شن های معجزه آسا و درمانگر معروف این منطقه انجام می شوند و البته زمین های فوتبال، والیبال و تنیس اشاره کرد. به عبارتی هر چه برای یک سفر خوبی نیاز است در این هتل خوب باتومی وجود دارد. ایستگاه قطار اورکی از این اقامتگاه تنها 1.5 فاصله داد. اما فردوگاه بین المللی باتومی 60 کیلومتر فاصله دارد.

هتل آلباتروس

عکس اتاق هتل آلباتروس

هتل آلباتروس

عکس هتل آلباتروس

  • درجه بندی هتل: 9.2
  • تعداد اتاق ها: 8
  • فاصله از مرکز باتومی: 40 کیلومتر

این هتل با اتاق های دنج در ساحل دریای سیاه قرار داشته و از شن های گرم این دریا تنها 30 متر فاصله دارد. تمام اتاق های این هتل مجهز به وای فای رایگان، بالکن و تلویزیون کابلی، کولر، یخچال، کمد دیواری و سرویس های بهداشتی اختصاصی هستند. از باقی امکانات این هتل می توان به استخر فضای باز، باشگاه، کافه تریا، رستورانی با غذاهای اصیل گرجی و اروپایی، میز بیلیارد و دارت در اتاق بازی هتل و زمین بازی برای بچه ها اشاره کرد. فرودگاه باتومی از این هتل 1 ساعت با ماشین فاصله دارد. ایستگاه قطار باتومی هم 42 کیلومتر فاصله داشته و سرویس های حمل و نقل به آن همه روزه در هتل برقرار می باشد.

هتل آیره پالاس خیخانی

هتل آیره پالاس خیخانی

هتل آیره پالاس خیخانی

عکس هتل آیره پالاس خیخانی

  • درجه بندی هتل: 9.8
  • تعداد اتاق ها: 8
  • فاصله از مرکز باتومی: 73 کیلومتر

این هتل لوکس در سال 2021 افتتاح شده و برای مهمانان در خولو بهترین جا برای اقامت است. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان برای مهمانان، رستوران، باغ، کمد دیواری و صبحانه سلف سرویس رایگان اشاره کرد. مهمانان این هتل می توانند خیلی راحت به سرگرمی های رایج خولو از جمله کوه نوردی، اسکی و دوچرخه سواری دسترسی داشته باشند. ساریمه از هتل خیخانی 45 کیلومتر و اخالتسیخه 42 کیلومتر فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین المللی کوتایسی با 70 کیلومتر فاصله است. سرویس های رفت و آمد به فرودگاه در این هتل رایگان نیستند.

اقامتگاه ساحلی گریگولتی

نمای اقامتگاه ساحلی گریگولتی

  • تعداد اتاق ها: 60
  • فاصله از مرکز باتومی: 46 کیلومتر

این هتل تازه تاسیس در ماه ژوئن سال 2022 افتتاح شده و جز بهترین هتل های باتومی گرجستان بشمار می آید که تنها چند قدم از ساحل گریگولتی فاصله داد. این هتل 4 ستاره امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ رایگان، بار، استخر فضا باز فصلی، باغ، سرویس بهداشتی اختصاصی برای اتاق ها، کولر، انباری برای نگه داری بارهای مسافرین، سرویس 24 ساعته پذیرش ، کمد دیواری و گاو صندوق را در اختیار مهماناش قرار می دهد. برخی از اتاق های این مرکز ساحلی ویو به سمت باغ دارند. مهمانان گریگولتی به راحتی می توانند به سرگرمی های رایج این منطقه از جمله دوچرخه سواری در ساحل دسترسی داشته باشند. ساحل مالتاکوا 350 متر از این اقامتگاه فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این مرکز، فرودگاه باتومی با 50 کیلومتر فاصله است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو