تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!


منبع: برترین ها

30

1401/7/10

20:16


طبق گزارشات دریافت شده از کاربران سراسر ایران، به نظر می‌رسد موج فیلترینگ بزرگی به سمت بازی‌های آنلاین هجوم آورده است و بسیاری از بازی‌های محبوب اکنون در ایران فیلتر شده‌اند.

برترین‌ها: طبق گزارشات دریافت شده از کاربران سراسر ایران، به نظر می‌رسد موج فیلترینگ بزرگی به سمت بازی‌های آنلاین هجوم آورده است و بسیاری از بازی‌های محبوب اکنون در ایران فیلتر شده‌اند.

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

در روزهای گذشته شاهد فیلترینگ سرویس‌های مختلف زیادی بودیم و حتی پلتفرم توییچ نیز چند ماه پیش در ایران فیلتر شد. اما در این میان، فهمیدیم که بازی محبوب کلش آو کلنز برای کاربران داخل ایران غیرقابل دسترسی شده و به سرعت تایید شد که این عنوان فیلتر شده است. اما ظاهرا Clash of Clans تنها شروع ماجرا بوده است.

داستان از آنجایی شروع شد که از عصر روز گذشته یعنی جمعه ۸ مهر، کاربران بسیاری گزارش دادند که دیگر با آی پی ایران قادر به دسترسی به بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) نیستند و تنها دقایقی بعد، گزارشاتی مشابه از چندین بازی دیگر شنیدیم که برای بسیاری از کاربران ایران غیرقابل دسترسی شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید.

کلش آف کلنز 

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

کلش آف کلنز یا نبرد قبایل یک بازی آنلاین چندنفره در سبک استراتژی است. در این بازی شما مسئولیت یک سرزمین که بیشتر شبیه یک دهکدهٔ کوچک است را به عهده می‌گیرید و با گذاشتن انواع ساختمان‌ها و ارتقاء آنها، دهکده خود را برای دفاع و حمله بهتر قدرتمند می‌سازید و آن را گسترش می‌دهید. این دهکده شامل یک زمین دیگر به نام پایگاه سازنده (به انگلیسی: builder base) در حالت شب هم می‌باشد که با کشتی به آن جا سفر می‌کنید و آنجا را نیز قدرتمند می‌سازید و گسترش می‌دهید. پس از آن با ساخت قلعهٔ قبیله به یک اجتماع آنلاین چندنفره برای چالش‌ها و جنگ قبایل و کارهای دیگری نظیر اهدای نیرو و نبردهای دوستانه می‌پیوندید. 


کال آف دیوتی

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

بازی کالاف دیوتی (Call of duty) یا ندای وظیفه به عنوان یکی از برترین بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان شناخت شده است. داستان بازی ندای وظیفه در هر نسخه آن متفاوت است و شما باید به عنوان سرباز آمریکایی ماموریت‌های زیادی را پشت سر بگذارید. در اولین نسخه این بازی مهیج شما به عنوان سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم شرکت می‌کنید. نسخه دوم بازی کالاف دیوتی نیز به صورت ویژه بر روی جنگ جهان دوم تمرکز دارد. در این فصل سربازان متفقین در آفریقا و روسیه به نیروهای آلمانی درگیر می‌شوند. شما باید نیروهای آلمانی را به عنوان دشمن از بین ببرید. از نسخه چهارم به بعد داستان بازی از جنگ جهانی دوم خارج می‌شود و مکان‌ها و شرایط جدیدی برای مبارزه انتخاب خواهد شد.


فورتنایت

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

فورتنایت بتل رویال، بازی اکشنِ فانتزی است که اساس آن بر پایه‌ی غارت و حذف دیگران برای زنده ماندن فرد یا گروهی طراحی شده، بازی استرس زیادی را به بازیکن انتقال می‌دهد. پیشنهادات خرید بسیار وسوسه برانگیز ولی بی‌محتوا هستند و جیب خانواده را هدف گرفته‌اند. ترس و خشونت بازی متوسط است اما ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی بازی بالا بوده و دارای نشان ممنوعیت است. تا حدودی کارگروهی و تفکر استراتژیک در بازی وجود دارد. سرعت اتفاقات درون بازی بسیار سریع است و تمام تصمیمات در میان حذف و نابودی رقیبان اتفاق می‌افتد. طراحی اکثر شخصیت‌ها با نگاه جنسی صورت‌گرفته است. چت صوتی در بازی همه‌گیر است.


دوتا دو

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

دوتا دو یک بازی آنلاین کاملاً استراتژیک و پیچیده است که پیشرفت در آن نیازمند سرعت عمل و افزایش اطلاعات بازیکن درباره اجزاء مختلف بازی است. کار تیمی دربازی نقش کلیدی را ایفا می‌کند و بازیکنان باهم تعامل بسیاری دارند. مسابقات E-sport دوتا دو جوایز قابل‌توجه و شرکت‌کنندگان بسیاری دارد.


کانتراسترایک

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

بازی کانتر استرایک در سبک تیراندازی تاکتیکی با دوربین اول شخص است. بازی در حالی آغاز می‌شود که بازیکنان در مکان مخصوص خود قرار گرفته و در اغلب موارد در حالت انتظار برای شروع هستند. یک بازیکن می‌تواند در هر گروه مدل‌های مختلفی از شخصیت را انتخاب کند و همچنین توانایی خرید هر نوع از اسلحه را دارد.این بازی یک بازی گروهی میباشد. از جمله نقشه های بازی که اولین و پر خاطره ترین آن Dust نام دارد.


دستینی

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

بازی Destiny روایت‌گر یک عصر متمدن، اکتشاف‌گر و پر رونق در ۷۰۰ سال آینده است که به نام عصر طلایی شناخته می‌شود. در این دوره انسان‌ها روی منظومه شمسی، سیاره‌های متعددی را گسترش داده و در آن‌ها زندگی می‌کنند. از طرفی واقعه‌ای به نام «فروریختگی» در حال جریان است و نسل بشر را تهدید می‌کند. این رویداد پایان عصر طلایی را به همراه دارد و سیاره‌ها را یکی پس از دیگری نابود خواهد کرد. حال در این میان تنها بازمانده‌ها اشخاصی بودند که روی زمین زندگی می‌کردند؛ اشخاصی که توسط جسمی آسمانی و کروی شکل و سفیدرنگ به نام The Traveler نجات داده شدند. اگر می‌خواهید در مورد این جسم آسمانی بدانید، باید بگویم که The Traveler در زمان‌های دور از بشریت به وجود آمده و ظاهرا این جسم آسمانی قرن‌ها قبل از اینکه انسان ها راه رسیدن به ستاره‌ها و کهکشان‌ها را پیدا کنند، وجود داشته است. 


رینبو سیکس

تمام بازی‌هایی که ناباورانه فیلتر شدند!

بازی رینبو سیکس اکسترکشن که به اسم رینبوسیکس کوارانتین هم نیز شناخته می‌شود، یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که توسط یوبیسافت مونترال ساخته شده است. داستان بازی Rainbow Six Extraction بر اساس اسپین اف از بازی رینبو سیکس سیج است، اکسترکشن یک بازی ویدئویی گروهی که در آن بازیکنان در دو حالت دفاع و حمله بصورت تیمی با دشمنانی به نام آرچینز مبارزه کنند و این بازی همچنین دارای محتوای زیادی و قابلیت شخصی سازی خواهد بود. جدا از ترکیب گجت های قدیمی و جدید، مجموعه کاملی از سلاح ها وجود خواهد داشت که می توانید در ماموریت های تاکتیکی خود از آنها استفاده کنید. این بازی دارای ۱۳ ماموریت با ریسک بالا است که در ترکیبی از ۱۲ نقشه همیشه در حال تکامل بازی می شود.  

آیا شما می‌توانید به بازی یا بازی‌های آنلاین محبوب خود دسترسی داشته باشید؟ حتما وضعیت خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو