طرز تهیه نودل با سوسیس؛ ساده و خوشمزه

منبع: برترین ها

46

1401/7/10

20:19


نودل با سوسیس یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی در سراسر جهان دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نودل با سوسیس در ادامه با ما همراه باشید.

برترین‌ها: نودل با سوسیس یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی در سراسر جهان دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نودل با سوسیس در ادامه با ما همراه باشید.

طرز تهیه نودل با سوسیس؛ ساده و خوشمزه

مواد لازم برای ۴ نفر
نودل ۳ بسته
قارچ ۱۰ عدد
فلفل دلمه ای ۱ عدد
پیاز ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری
سس فلفلی تند ۱ قاشق غذاخوری
سوسیس ۲ عدد
نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به مقدار کافی

طرز تهیه نودل با سوسیس

مرحله اول

برای تهیه نودل با سوسیس خوشمزه در ابتدای کار پیاز را به صورت نگینی ریز خرد کرده و درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس تابه را روی حرارت ملایم قرار داده و مقداری روغن مایع به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا پیاز را تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود، سپس سوسیس را به ابعاد دلخواه خرد می کنیم و به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا ادویه ها و سوسیس ها سرخ شوند.

مرحله سوم

در این مرحله فلفل دلمه ای و قارچ را به اندازه های دلخواه خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم، سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا آب اضافی میان بافتی قارچ کاملا کشیده شود. حالا رب گوجه فرنگی را به تابه می افزاییم.

مرحله چهارم

در ادامه سس فلفلی تند را به تابه اضافه کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا رب گوجه فرنگی کاملا سرخ شود. در این فاصله یک قابلمه مناسب را تا نیمه پر از آب کرده و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا جوش بیاید.

مرحله پنجم

حالا ادویه مخصوص نودل را به قابلمه اضافه کرده و زمانی که آب جوش آمد بدون خرد کردن نودل، آنرا درون قابلمه قرار می دهیم. در ادامه اجازه می دهیم نودل به مدت ۵ دقیقه درون آب جوش بماند تا پخته و نرم شود.

مرحله ششم

پس از گذشت این زمان قابلمه را از روی حرارت بر می داریم و نودل را درون آبکش ریخته و بدون آبکشی کردن به تابه حاوی مواد میانی اضافه می کنیم، سپس مخلوط کرده و به مدت ۵ دقیقه تفت می دهیم تا مزه ها با هم ترکیب شوند.

مرحله هفتم

پس از گذشت این زمان تابه را از روی حرارت برداشته و نودل را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. در نهایت نودل را به دلخواه با برگ ریحان و پنیر پارمزان یا سس باربیکیو تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو