آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟


منبع: برترین ها

45

1401/7/10

20:20


در روزهای اخیر همواره واکنش سلبریتی‌ها به درگذشت مهسا امینی خبرساز بوده. از همایون شجریان تا نوید محمدزاده و خیلی‌های دیگر. اما شاید عجیب‌ترین واکنش را باید به نام امین حیایی زد!

برترین‌ها: در روزهای اخیر همواره واکنش سلبریتی‌ها به درگذشت مهسا امینی خبرساز بوده. از همایون شجریان تا نوید محمدزاده و خیلی‌های دیگر. اما شاید عجیب‌ترین واکنش را باید به نام امین حیایی زد!

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

روزی از حیایی سؤال شد که چطور توانست محبوبیت از دست رفته خود بعد از بازی در فیلم قلاده‌های طلا را بازگرداند، که او در پاسخ گفت: «همه ی آن هجمه ها و اتفاقات باعث شد به خودم بیایم، انتخاب های بهتری داشته باشم و بتوانم نظر مخاطبم را جلب کنم و محبوبیتم را برگردانم.»

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

وقتی از او سؤال شد که این بدان معنی است که او بازی در فیلم قلاده های طلا را اشتباه می‌داند، در پاسخ گفت: «به هر حال فیلمی بود که مردم دوستش نداشتند. دلم نمی‌خواهد در کاری بازی کنم که مردمم دوست ندارند چون من به عشق آن‌ها فیلم بازی می‌کنم.»

امین حیایی زمانی هم واقعا از محبوب‌ترین‌های سینمای ایران بود اما با اظهارات اخیرش درباره مهسا امینی کاری با خودش کرد که گویی تبر به ریشه خود زده. انگار چندین قلاده‌های طلا را بازی کرده باشد! حالا او خیلی شیک به دوربین نگاه می‌کند و می‌گوید که مقصر این اتفاقات ما مردها هستیم! آقای حیایی شاید جامعه را خیلی دست‌ کم گرفته، شاید هم که نه یقینا خودش می‌داند چه گفته. اما می‌شود از او خواست که یک بار دیگر این کلمات را به عنوان مخاطب گوش دهد؟ چقدر آزرده خواهد شد؟ نمی‌دانم، نمی‌دانیم!

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

رضا صائمی، نویسنده و منتقد سینما درباره واکنش خیلی متفاوت امین حیایی به ماجرای تلخ مهسا امینی می‌نویسد: بی حیایی خود را پای مردان نگذارید آقای حیایی!....مردانی که شانه به شانه زنان ایستاده‌اند، هنوز آنقدر بی حیا و شرف نشده‌اند که قلاده‌ به گردن بیاندازند!...آنها استعدادیابی نمی‌کنند، یاوران زنانند!

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

بهناز اقبال، نویسنده حوزه سینما نیز نوشت: آقای امین حیایی من خشمگینم! از شما بابت این بی شرمی که دارید خشمگینم.

من اگر جای شما بودم از خانه بیرون‌ نمی‌آمدم چه برسد به اینکه ویدیو منتشر کنم و از همه بدتر این که با چنین محتوایی این کار را بکنم؛ حجاب ما زنان بخاطر ناپاکی چشمان مردان است؟ یعنی اینهمه هیاهو تا همین حالا از بدن مردان و زنان ما ریخته، به خاطر این بوده که مردها به زنها بد نگاه می‌کرده‌اند؟ یعنی ماجرا را به همین راحتی به این منطق کودکانه تقلیل دادید و تمام؟ اصلاً زمان گذشته نیز مگر نگاه ناپاک نبود؟

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

آقای امین حیایی بهتر نیست بیشتر از این گند نزنید؟ قطعاً حتی اگر یک نفر هم در این اوضاع حرف بزند، حتی اگر به عنوان مصلح اندیشی هم باشد، از هیچی بهتر است و می‌توان از آن استقبال کرد، اما نه این شکلی و نه با این منطق بی خردانه و احمقانه. وزنه ترازو سمت ما سنگین‌تر شود خوب است ولی نه با آدمهایی مثل تو!

نظر کاربران چیست؟

* همه را مثل خودت نبین

* خودتی امین حیایی؟ مطمئنی چیزی به سرت اصابت نکرده؟

* واقعا وقتی امین حیایی اینجوری به قضیه نگاه می‌کنه ترجیح می‌دم سکوت کنم

آقای حیایی، این فامیلی به شما می‌آید؟

* دمت گرم پسر

* شما با همون برنامه قشنگتون همه چیزو به ما ثابت کردین! خواهشا دیگه ادامه ندید

* ولی جدی چی می‌شه آدم به این روز می‌افته!

* خدا آخر عاقبت شما رو به خیر کنه آقای حیایی!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو