علت اصلی مرگ مرلین مونرو مشخص شد: تنقیه داروهای روانگردان مهلک

علت اصلی مرگ مرلین مونرو مشخص شد: تنقیه داروهای روانگردان مهلک


منبع: روزیاتو

47

1401/7/10

21:00


علت اصلی مرگ مرلین مونرو مشخص شد: تنقیه داروهای روانگردان مهلک

علت اصلی مرگ مرلین مونرو مشخص شد: تنقیه داروهای روانگردان مهلک

گزارشات جدید در مورد علت مرگ مرلین مونرو نشان می‌دهد او به دلیل دوز داروی مهلکی که توسط تنقیه تجویز شده بود کشته شده است.

یک کاراگاه خصوصی به نام بکی آلترینگر اطلاعات تکان دهنده جدیدی پیدا کرده است.

مرلین مونرو به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره های تاریخ بشر، دورانی را در سرگرمی سینما و تلویزیون به نام خود رقم زد اما زندگی او به طرز غم انگیزی به پایان رسید. طبق گزارش‌های اولیه وقتی همه چیز اتفاق افتاد، این ستاره سینما در ۵ آگوست ۱۹۶۲ در آپارتمان خود در برنت‌وود بدون واکنش و علائم حیاتی یافت شد.

مرگ مرلین مونرو

در آن زمان مرگ او به عنوان یک خودکشی آشکار اعلام شد اما اطلاعات جدید زیادی در طول دهه ها منتشر شده است. مونرو با بابی کندی، برادر جان اف کندی، رئیس جمهور اسبق امریکا، رابطه عاشقانه داشت. شب قبل از وقوع این فاجعه، مونرو ظاهراً با بابی وارد مشاجره وحشتناکی شد و او تصمیم گرفت پس از آن خودکشی کند.

آیا مرلین توسط تنقیه مواد روانگردان کشته شده است؟

بر اساس گزارشی از US Sun، یک محقق خصوصی دریافت دارویی که او را به قتل رساند، در واقع یک داروی مهمانی مانند داروهای روانگردان بوده که از راه های عجیبی تجویز شده است. در اصطلاح پزشکی، سریعترین راه برای اثربخشی دارو، رکتال یا مقعدی است. در مورد مواد مخدر نیز همین اتفاق می افتد و مرلین مونرو ظاهراً به خاطر آن مرده است.

مرگ مرلین مونرو

بکی آلترینگر بخشی از سریال Cold Case بوده و سال ها در مورد مرگ مرلین تحقیق کرده است. این بازپرس خصوصی با اطلاعات جدیدش می گوید مونرو با خودکشی نمرده و کسی تمام ماجرا را صحنه سازی کرده است. بر اساس گزارش او، مرلین مونرو در یک مهمانی مجلل که توسط بازیگر بریتانیایی، پیتر لافورد برگزار شد، در واقع بر اثر اور دوز مواد جان خود را از دست داد.

مرگ مرلین مونرو

نحوه مرگ مرلین مونرو

نحوه مرگ مونرو پس از آن آشکار شد که یکی از افرادی که در یکی از این مهمانی‌ها حضور داشت گفت روشی که برای کشتن مرلین استفاده می‌شده تنقیه بوده است. جان دبلیو ماینر، معاون سابق دادستان لس آنجلس، بخشی از تحقیقات بود.

مرگ مرلین مونرو

این همان چیزی است که او در سال ۲۰۰۵ به لس آنجلس تایمز گفته شده است:

«برای بیهوش کردن مرلین مونرو، هیدرات کلرال مصرف شده یا به او داده شده است. شخصی داروی نمبوتال را با شکستن ۳۰ کپسول یا بیشتر در آب حل کرده و سپس آن فرد محلول حاوی نمبوتال را با تنقیه به خانم مونرو تزریق کرده یا با استفاده از یک سرنگ معمولی یا کیسه تنقیه وارد بدن او نموده است.»

مرگ مرلین مونرو

از آنجایی که دارو به آرامی جذب می‌شد، بافت‌های روده بزرگ به ترومای ناشی از قرار گرفتن در معرض ماده سمی با پاسخ التهابی واکنش نشان دادند که باعث احتقان و رنگ ارغوانی مشخص شد. این احتقان و رنگ بنفش زمانی که بدن در کالبد شکافی باز شد، مشهود بود. مرلین مونرو که هرگز به هوش نیامد و درگذشت. تنها از شواهد پزشکی باید نتیجه گرفت که مرلین مونرو توسط [شخص] ناشناسی کشته شده است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

تشویق طولانی آنا دی آرماس در جشنواره ونیز برای بازی در نقش مرلین مونرو

۱۰ حقیقت خواندنی درباره مرلین مونرو که وجه دیگری از او را آشکار می سازد

از مادر ترزا تا مرلین مونرو؛ با الهام‌بخش‌ترین زنان تاریخ آشنا شوید

ستاره دنباله دار: از مرلین مونرو تا لیندزی لوهان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو