پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم برای کودکان شما

منبع: اوما

55

1401/7/11

07:35


پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم برای کودکان شما

سال‌های اول زندگی، اگرچه بخش کوچکی از عمر انسان‌هاست اما دورانی طلایی برای رشد و نمو اندام‌ها و سیستم ایمنی کودک محسوب می‌شود و در سلامت دوران بزرگسالی نقش مهمی دارد. کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی به علت ضعیف بودن، عدم تکامل سیستم ایمنی و احتمال وجود آلودگی‌های محیطی، مستعد ابتلا به انواع بیماری‌های عفونی هستند. بنابراین در این دوران فوق العاده مهم، برای رشد و تکامل جسمی و ذهنی کودک و مراقبت از سلامت او باید از تغذیه سالم و تامین مواد مغذی مورد نیاز کودکان مطمئن شد. تعذیه مناسب می‌تواند نقش بسزایی در تکامل سیستم ایمنی کودکان و مصونیت آن‌ها در برابر بیماری‌ها ایفا کند.

دانشمندان در کمپانی نوتریشیای هلند، با بیش از ۵۰ سال تحقیقات پیشرفته در صنعت غذای کودک، موفق به ساخت پودر شیر غنی شده آپتاکید شده‌اند. آپتاکید، پودر شیری با فرمولاسیون منحصر به فرد و مخصوص کودکان در حال رشد است.

 

پودر شیر آپتاکید و فواید آن برای کودکان در سن رشد

آپتاکید، پودر شیر غنی شده مناسب برای کودکان در حال رشد است که با تقويت سيستم ايمنی كودكان آن‌ها را برای ساختن آينده‌ای روشن‌تر حمايت می‌كند. بعد از دوران شیرخوارگی، کودکان خردسال همچنان نیازهای غذایی ویژه‌ای دارند و سیستم ایمنی هم همچنان در حال تکامل است، بنابراین حمایت از کودکان شما توسط شیری که مخصوص و برای آن‌هاست ضروری است.

پودر شیر آپتاکید، ضمن حفظ تمام مزایای شیر پاستوریزه، با انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند آهن و روی، ویتامینD  وC  غنی‌سازی شده تا نیازهای تغذیه‌ای کودکان را در مهم‌ترین سال‌های رشد، تامین کند. به طوری که مصرف روزانه ۲ لیوان از شیر آپتاکید، بخش اعظمی از نیازهای تغذیه‌ای کودک شما را تامین می‌کند.

والدین علاقه‌مند به تهیه‌ی این محصول می‌توانند، پودر شیر آپتاکید را به صورت آنلاین از وب‌سایت دیجی‌کالا و داروخانه‌های آنلاین خریداری کنند. همچنین این محصول در داروخانه‌های سراسر کشور نیز برای خرید به صورت حضوری موجود است. وب‌سایت آپتاکید نیز، امکان جستجوی نزدیک‌ترین داروخانه به محل زندگی شما از طریق منوی «کجا بخریم» فراهم کرده است. برای دسترسی به این صفحه و خرید آپتاکید، کلیک کنید.

آپتاکید پرونوترا؛ نسل جدید آپتاکید

پودر شیر آپتاکید پرونوترا، نسخه‌‌ی پیشرفته‌تری از آپتاکید و حاوی پره‌بیوتیک و پست‌بیوتیک، آهن، ویتامین D3، امگا 3 و 6 است. آپتاکید پرونوترا دارای ترکیب جدیدی از پره‌بیوتیک و پست‌بیوتیک‌هاست که از عملکرد سیستم ایمنی حمایت می‌کند. پست‌بیوتیک‌ها از تولیدات جدید شرکت نوتریشیای هلند هستند که بر اساس ۵۰ سال تحقیق درباره نیازهای تغذیه‌ای کودکان خردسال بدست آمده است.

شیر آپتاکید پرونوترا از هر لحاظ متناسب با نیازهای کودکان طراحی شده و حاوی ترکیبات زیر است:

  • پره‌بیوتیک و پست‌بیوتیک‌ها: ترکیب جدید و منحصر به فرد برای حمایت از سیستم ایمنی کودک
  • ویتامین دی و کلسیم: کمک به رشد استخوان‌ها‌ و دندان‌‌ها
  • آهن، امگا ۳ و ۶: کمک به تکامل مغزی و بینایی کودک

علاوه بر ترکیبات فوق، شیر آپتاکید پرونوترا حاوی ویتامین‌های A ،B ،C ، D و دیگر مواد مغذی مورد نیاز کودک نیز هست.  همچنین این محصول فاقد ترکیبات غیرمفید برای کودکان، همچون آفلاتوکسین، آلاینده‌های شیمیایی، سوکروز، گلوتن و مواد نگهدارنده است.

اگر در در رابطه با محصولات آپتاکید یا تغذیه کودکتان، به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید به راحتی سوالات خود را با کارشناسان تغذیه‌ی آپتاکید در میان بگذارید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۴۱۳۹۷۴۶۰  تماس بگیرید و کارشناسان تغذیه به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم برای کودکان شما

آینده‌ای ایمن با نسل جدید پودر غنی شده کودکان

کودکان حتی بعد از شیرخوارگی، همچنان نیازهای غذایی ویژه‌ای دارند. در این دوران مهم از زندگی فرزندان و سنین رشد، حمایت از کودک برای تامین نیازهای تغذیه‌ای او توسط شیر مخصوص کودکان، ضروری است.

شیر آپتاکید با بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی همچون ویتامین D و آهن غنی شده است. به همین دلیل، این پودر شیر خوش‌طعم بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن کودکان در حال رشد را تامین می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول مفید، به صفحه‌ی پودر شیر آپتاکید در وب‌سایت aptakidclub.ir مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو