5 ویژگی مهم انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی

منبع: اوما

31

1401/7/11

07:35


5 ویژگی مهم انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی

با مطالعه این مقاله در مورد جراحی زیبایی شکم و راه های شناخت بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران اطلاعات مهمی دریافت خواهید کرد. داشتن شکمی بدون چربی و خوش فرم یکی از معیارهای بدن ایده آل و مورد علاقه خانوم ها و آقایان امروزی است. بنابراین، بسیاری از مردان و زنان روش هایی مانند تغییر رژیم غذایی و ورزش را برای داشتن شکمی صاف انتخاب می کنند. در بیشتر موارد، سبک زندگی و ورزش به خلاص شدن از شر چربی های شکم کمک می کند، اما گاهی اوقات ممکن است این روش ها به تنهایی موثر نباشند. امروزه با توجه به اینکه افراد زیادی علاقه خود را به کاهش وزن نشان داده اند، تقاضا برای جراحی زیبایی شکم افزایش یافته است، زیرا پس از کاهش وزن به روش های مختلف، پوست شکم شل می شود و با انجام عمل جراحی شکم این مشکل را می توانید به بهترین شکل ممکن از بین ببرید.

ویژگی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

یکی از مهم ترین مراحل در انجام عمل جراحی زیبایی شکم، انتخاب یک جراح پلاستیک حرفه ای خوب است. انتخاب یک جراح ابدومینوپلاستی خوب نه تنها بر نتیجه این جراحی تأثیر می گذارد، بلکه تأثیر مستقیمی در حفظ سلامت شما دارد. اگر در شهرهای بزرگ از جمله تهران زندگی می‌کنید، مطمئناً می‌دانید که انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران با توجه به فعالیت تعداد زیادی جراح پلاستیک کاری دشوار است. اما با در نظر گرفتن ویژگی های بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران می توانید انتخاب بسیار خوبی داشته باشید. در ادامه نگاهی به این ویژگی ها خواهیم داشت.

  • دارای تحصیلات عالی در زمینه جراحی پلاستیک
  • داشتن مجموعه ای از کارهای بسیار موفق در زمینه جراحی شکم
  • داشتن مهارت و تجربه بالا در انجام جراحی های ابدومینوپلاستی
  • آشنایی با علوم نوین زیبایی شناسی و تکنیک های جدید جراحی
  • به اخلاق حرفه ای متعهد باشد و سلامت بیمار را برای جراحی در اولویت قرار دهد
  • صبر برای پاسخگویی به سوالات بیمار و راهنمایی او قبل و بعد از جراحی
  • خطرات احتمالی را به بیمار اطلاع دهد و در صورت غیرضروری یا مضر بودن عمل جراحی را انجام ندهد.

برای آشنایی با جراح ابدومینوپلاستی می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای آشنایی بیشتر با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران و این جراحی زیبایی اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

جراحی زیبایی شکم چگونه انجام می شود؟

ابدومینوپلاستی این روزها به قدری محبوب شده است که در بسیاری از موارد جراح آن را همزمان با برداشتن چربی یا لیپوساکشن انجام می دهد. این فرآیند لیپوابدومینوپلاستی نام دارد. مزیت لیپوابدومینوپلاستی این است که دیگر نیازی به انجام دو عمل مجزا نیست و لیپو و ابدو به صورت همزمان انجام می شود. همانطور که گفته شد، جراحی شکم یک روش بسیار تهاجمی است. بنابراین برای این کار فرد باید تحت بیهوشی عمومی باشد. اغلب دو برش برای انجام ابدومینوپلاستی ایجاد می شود. برش اول از یک استخوان لگن به استخوان دیگر و برش دوم در اطراف ناف ایجاد می شود.

پس از ایجاد برش ها، پوست از عضلات شکم جدا می شود. برای ایجاد موقعیت مناسب برای شکم، عضلات شکم به سمت یکدیگر کشیده شده و پس از ایجاد کشش کافی، بخیه ها زده می شود. بعد از بخیه زدن ماهیچه های شکمی، پوست شکم جدا شده و بر روی ماهیچه ها کشیده شده و قسمت های اضافی آن بریده می شود. در طی این جراحی سعی می شود ناف به محل اصلی خود متصل شود. سپس برش ها بسته شده و از لباس استریل مخصوص در ناحیه جراحی استفاده می شود. ابدومینوپلاستی معمولا دو تا پنج ساعت طول می کشد. در پایان، یک لوله موقت زیر پوست قرار داده می شود تا مایع اضافی از ناحیه جراحی تخلیه شود.

5 ویژگی مهم انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی

چگونگی انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

اکنون که ویژگی های یک جراح ابدومینوپلاستی خوب را می دانیم، این سوال پیش می آید که چگونه می توان مطمئن شد که پزشکی که انتخاب می کنیم، یک پزشک واجد شرایط است. برای انجام این کار دو مرحله لازم است:

  • اول از همه در شبکه های اجتماعی خوب تحقیق کنید و نمونه کارهای پزشکان را به صورت آنلاین مشورت کنید. خوشبختانه فضای آنلاین این امکان را به شما داده است که با سایر بیماران دکتر ارتباط برقرار کنید. نمونه کارهای ابدومینوپلاستی چند پزشک را بررسی کنید و لیستی از پزشکان مورد علاقه خود را با آدرس آنها تهیه کنید.
  • حضوری به مطب پزشکان منتخب مراجعه کنید و از نمونه کار آنها به صورت حضوری مطمئن شوید. با بیماران صحبت کنید تا مطمئن شوید که از روش خود راضی هستند. همچنین به پزشک مراجعه کنید تا از توصیه های او بهره مند شوید.

5 ویژگی مهم انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی

کلام آخر

با توجه به معیارهایی که در انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران ذکر شده است، قطعا توجه به این معیارها برای نتیجه بهتر و رضایت از نتیجه جراحی حائز اهمیت است. یکی دیگر از ویژگی های مهم یک جراح با تجربه این است که فرد را از دیدن نتیجه جراحی منع نکند و به او واقعیت هارا بگوید . با توجه به آنچه در مورد فوق تخصص های جراحی پلاستیک گفتیم، یک جراح ابدومینوپلاستی می تواند فرم اعضای بدن را به خوبی بهبود بخشد.

انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران تاثیر بسزایی در نتیجه این روش دارد. برای انجام عمل جراحی ابدومینوپلاستی خود ، بهتر است با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران  که در سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما این عمل جراحی را انجام داده اید تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های ابدومینوپلاستی برای شما بهتر است .

به نظر شما استفاده از گن بعد از جراحی ابدومینوپلاستی موثر است یا خیر ؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو