آبشار کلشتر یکی از جاذبه های دیدنی استان گیلان به شمار می رود

منبع: همگردی

26

1401/7/11

16:30


جاذبه ها/ براساس خبرهای بدست آمده، آبشار کلشتر یکی از جاذبه های دیدنی استان گیلان به شمار می رود.

آبشار کلشتر جز زیباترین آبشارهای استان گیلان است. این آبشار در جنوب غربی شهرستان رودبار واقع شده و یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری بحساب می آید؛ جاذبه ای که کمتر شناخته شده و همین موضوع سبب شده تا طبیعت آن بکر باقی بماند و آرامشی وصف ناپذیر سهم مسافران شود.

آبشار کلشتر یکی از جاذبه های دیدنی استان گیلان به شمار می رود

این آبشار با حدود 20 متر ارتفاع (که گاهی به بیشتر از این هم می رسد) در جایی دنج و بکر در دامنه کوه سر به فلک کشیده آسمان سرا قرار دارد. صدای پرندگانی که سرمست از این همه زیبایی آواز می خوانند، نسیم خنکی که لا به لای موهایتان می پیچد و صورتتان را نوازش می کند و موسیقی گوش نوازی از ریزش آبشار، همه اینها در کلشتر انتظار شما را میکشد. اگر بعد از روزها دست و پنجه نرم کردن با روزمرگی ها و دغدغه ها دلتان آرامش و رهایی می خواهد، آبشار کلشتر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر باشد.

برای رفتن به آبشار کلشتر باید ابتدا راهی شهر رودبار شوید. بعد از آن با راهنمایی تابلوی نصب شده مسیر کلشتر را پیش بگیرید تا با حدود 10 دقیقه رانندگی به میدان کلشتر برسید؛ مسیری که پر از درختان زیتون، سرو و کاج است و شما را از همان اول راه مطمئن می کند. در همان میدان تابلویی هست که شما را به سمت آبشار هدایت می کند. کمی جلوتر ماشینتان را پارک کنید، چون باید بقیه راه را پیاده بروید. تقریبا نیم ساعت که پیاده روی کنید، به آبشار کلشتر می رسید.

آبشار کلشتر یکی از جاذبه های دیدنی استان گیلان به شمار می رود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو