مراکز خرید بشکه فلزی در ایران کجاست؟

منبع: آرگا

46

1401/7/12

00:38


یکی از ظرفهای استوانه ای که برای محصولات بسته بندی مواد غذایی و مواد شیمیایی برای تجارت از آن استفاده می شود می توان به بشکه اشاره نمود. بشکه فلزی در مدلهای رنگی دارای تنوع بالایی بوده که نوع سفید و کوچک آن طرفداران بی شماری دارد.

بشکه فلزی همان طور که از نامش پیدا است از جنس فلز بوده و در برابر شرایط جوی بسیار مقاومت و استحکام خوبی دارد. مجموعه آراد برندینگ یکی از مراکز معتبر و به نام می باشد که انواع بشکه فلزی را در ابعاد و اندازه های مختلف با استانداردهای روز دنیا تولید کرده و با صادرات خود به کشورهای همجوار توانسته میزان رضایتمندی مشتریان را بالا ببرد.

مراکز خرید بشکه فلزی در ایران کجاست؟

گازوئیل و انواع سموم کشاورزی در حجمهای عمده درون بشکه های فلزی قرار می گیرند که به فروش برسند و علاوه بر اینها محصولات و تولیدات مختلف دیگری از قبیل مواد پتروشیمی، مواد غذایی، مواد دارویی، گریس، روغن موتور ایرانول، انواع رنگها، حلالها، رزین و سایر مواد درون بشکه های فلزی بسته بندی می شوند و برای استفاده های عمده خرید و فروش می شوند.

در کارخانه های تولید بشکه فلزی ورقه های فلزی که معمولا از آلیاژهای گالوانیزه و اکسید روی می باشند با ضخامت بالایی تولید شده اند که پرس کاری و خم کاری آنها با فرایندهای دقیقی صورت می گیرد و و بعد ا آن در زیر دستگاه های پرس جوشکاری آنها با ظرافت خاصی صورت می گیرد و بعد از آن کفی و درب آن نیز نصب می شود که تمامی مراحل با دقت زیاد و با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای روز دنیا انجام می گیرد.

 

خرید بشکه فلزی

تمامی مراکز تولیدی در صنایع مختلف برای بسته بندیهای عمده مواد و تولیدات خود به بشکه فلزی نیاز دارند و در تعداد بالا خرید بشکه فلزی را انجام می دهند.

بشکه های فلزی با ورق آهن نازک از لحاظ ظاهری و ساختار به بشکه های مخروطی، در باز و استوانه در بسته تقسیم می شوند که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند.

نمونه های در بسته بشکه معمولا دارای حجمهای ۲۲۰ تا ۲۵ لیتر می باشند که برای نگهداری و حمل و نقل مایعات تولید می شوند.

مراکز خرید بشکه فلزی در ایران کجاست؟

بشکه های در باز برای نگهداری و حمل جامدات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مواد شیمیایی، گریس، مواد غذایی و یا دارویی درون آنها قرار می گیرد و می توان درب این بشکه ها را پلمپ کرد.

بشکه های مخروطی دارای اندازه های مختلفی می باشند و از ۳۵ تا ۲۰۰ لیتری از این محصول وجود دارد که برای بسته بندی مواد جامد در کلیه صنایع مختلف به کار می روند.

بشکه های فلزی محافظت خوبی از مواد درون خود دارند و مطمئن ترین وسیله برای نگهداری و حمل و نقل مواد آتش زا به حساب می آیند.

از آنحایی که این بشکه ها را از مواد مقاوم و مستحکمی می سازند، در برابر عوامل محیطی مختلف دوام و استحکام بالایی دارند و می تواند به صورت طولانی مدت مواد را درون این بشکه ها نگه داری کرد.

بشکه فلزی سفید

بشکه های فلزی یکی از مهمترین و مطمئن ترین بسته بندیهای پرخطر به شمار می رود و به دلیل ضد آتش بودن از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. امروزه بشکه فلزی سفید از محبوبیت بالایی برخوردار است و در بازارهای فروش قیمت مناسبی دارد.

این بشکه ها ضد زنگ می باشند و در زمان پر شدن بشکه حداقل تا ۵ سانتی متر در سر خالی بمانند تا در اثر لرزش و تکانهای احتمالی آسیب و خطرهای جبران ناپذیریر را به وقع نپیوندد.

مراکز خرید بشکه فلزی در ایران کجاست؟

بشکه های فلزی هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و می توانند پس از استفاده دوباره از آنها تا سالیان دور بدون هیچ گونه خرابی استفاده نمود.این بشکه ها در تمام دنیا شناخته شده هستند که تا ظرفیت ۲۴۰ لیتر در بسیاری از مواد شیمیایی و خوراکی را در بر دارد.

با این حال می بایست این بشکه ها با تمامی استانداردهای لازم به دست خریدار برسند و مجهز به درب باشد.

آن چیزی که حائز اهمیت است بشکه های فلزی امروزه داد و ستدهای بین المللی را رقم می زنند و می بایست دارای ضریب اطمینان بالایی قرار بگیرد.

در حال حاضر طیف گسترده ای از مواد غذایی و شیمیایی در سطح جهان تولید می شود که برای ارسال و صادرات به بسته بندیهای محکم و با دوام نیاز دارد که تنها وسیله ی پر کاربرد برای حمل و نگهداری آن می توان به این بشکه ها اشاره نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو