قیمت همبرگر زن نیمه اتوماتیک

منبع: نمکستان

41

1401/7/12

03:43


در بازار مدلهای متنوعی از دستگاه های کباب پز و همبرگر زن فلزی وجود دارد که می توان به نمونه های دستی، چدنی و نیمه اتوماتیک آن اشاره کرد.

در بازار مدلهای متنوعی از دستگاه های کباب پز و همبرگر زن فلزی وجود دارد که می توان به نمونه های دستی، چدنی و نیمه اتوماتیک آن اشاره کرد.

همبرگر یکی از غذای خوشمزه و پرطرفدار بوده که برای رستوران داران تولید و پخت یک غذای درجه یک بسیار حائز اهمیت می باشد که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و دستگاه مناسب این امر امکان پذیر بوده است.

تولید کنندگان نمونه های متعددی در سایزهای مختلف تولید کرده اند که خریداران با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری می کنند.

قیمت همبرگر زن نیمه اتوماتیک

یکی از پر کاربردترین محصولاتی که در آشپزخانه پخت می شود و جایگزین مناسبی برای غذاهای فست فودی همچون پاستا پنیری است همبرگر است که شما می توانید از طریق این سایت آراد برندینگ با ما ارتباط بگیرید و این دستگاه ساده اما پر کاربرد را از ما خریداری کنید.

برای سفارش همبرگر زن فقط کافیه که با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید مراحل خرید را انجام دهید و ما این دستگاه را با بهترین بسته بندی برای شما در هر نقطه ای که هستید ارسال کنیم.

قیمت همبرگر زن فلزی

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم، همبرگر زن فلزی همچون چرخ گوشت حرفه ای یکی از پر کابرد ترین محصولات در آشپزخانه می باشد که مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب در معرض فروش قرار داده است.

یکی از دلایلی که از همبرگر زن فلزی استفاده می شود در این است که از نوع فلز برای ساخت این دستگاه استفاده شده است که باعث می شود که گوشت به کف همبرگر زن نچسبد.

همبرگر زن فلزی یکی از محصولاتی است که دارای ویژگیهای خاصی دارد که بصورت تیتر وار به آن اشاره می کنیم.

لبه رویی با ارتفاع ۱.۶ سانتی متر

سبک

کم حجم

دارای دستگیره چوبی

تولید شده از جنس فلز

شستشوی راحت

کارایی آسان

درست کردن در کمترین زمان

قابل استفاده برای کودکان

مقاوم در برابر ضربه

قیمت همبرگر زن فلزی

علاوه بر اینکه زنان خانه دار از همبرگر زن فلزی برای درست کردن غذای خانگی استفاده می کنند، فست فودیها هم برای اینکه طعمهای مختلفی به مشتری ارائه کنند تا مشتریان بیشتری از آنها خرید کنند از این دستگاه پر کاربرد و مخصوصا با تجه به مناسب بودن قیمت همبرگر زن از آن استفاده می کنند.

یکی از مزیتهایی که می توانید از آن استفاده کنید این است که همبرگری که درست کردید را درون بسته ای، درون یخچال فریزر قرار دهید تا هر زمانی که خواستید از همبرگر سالم وخوشمزه استفاده کنید.

این دستگاه در سایزهای مختلفی تولید می شود و شما می توانید با توجه به میزان مصرفی که دارید در هر سایزی که لازم داشتید را خریداری کنید.

همبرگر زن فلزی که با طراحی بسیار ساده تولید شده است گوشت چرخ کرده را بصورت دایره ای با شما تحویل می دهد.

در نتیجه اگر می خواهید غذای سالمی را برای خانواده خودتان درست کنید و از غذاهای فست فود دور باشد با جایگزین کردن غذای همبرگر به جای غذاهای فست فود به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

همبرگر زن فلزی نیمه اتوماتیک

نمونه های متعددی از این دستگاه به تولید رسیده که نوع همبرگر زن فلزی نیمه اتوماتیک و چرخ گوشت گیربکسی بسیار پر فروش بوده است.

طریقه استفاده از این دستگاه به گونه ای بوده است که مواد مختلف را در آن ریخته و بعد از میکس کردن آنها را به ابعاد مورد نظر که برای آن تعریف شده است برش زده و تحویل می دهد.

این محصول به دلیل وجود موتور الکتریکی سرعت بیشتری در تولید داشته و همبرگری یکدست و با کیفیت را درست می کند.

برای افرادی که این نمونه را خریداری می کنند سرعت عمل در زمان کوتاه بسیار اهمیت دارد و به دنبال خرید محصولی درجه یک می باشند.

همبرگر زن فلزی نیمه اتوماتیک

کیفیت این همبرگر زن نیمه اتوماتیک به طوری بوده است که تجار بسیاری از کشورها این محصول را از طریق سایت ما خریداری کرده اند و تجربه خریدی بدون دغدغه داشته اند.

با خرید از طریق سایت ما علاوه بر برخورداری از قیمت مناسب در اتلاف وقت و انرژی نیز صرفه جویی چشم گیری می شود و همچنین سهولت در خرید را به همراه دارد.

همبرگر از انواع گوشت مرغ و‌ گوساله با سایر افزودنیها تهیه می شود که به کار گیری دستگاه همبرگر زن بسیار آسان و بهداشتی می باشد.

این دستگاه قابلیت سلفون کشی و بسته بندی دارد که می توان آن را در کارخانجات تولید کننده محصولات پروتئینی نیز استفاده کرد.

این محصول دارای تمام استاندارهای بین المللی بوده و در هنگام کار کردن با آن کاملا بدون خطر بوده و صدمه ای به دست اپراتور آن وارد نمی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو