معرفی کوتاه تعدادی از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا

معرفی کوتاه تعدادی از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا


منبع: همگردی

60

1401/7/12

10:01


اگر بخواهید یک سفر دونفره رمانتیک را به همراه همسر خود داشته باشید، چه گزینه هایی را برای انتخاب هتل مناسب مدنظر قرار می دهید؟! قطعا دوست دارید در یک مکان رویایی اقامت داشته باشید و شاید بخواهید میز شامتان یا گوشه ای از اتاقتان با گل و شمع تزئین شده باشد. با ما در مقاله زیباترین هتل های رمانتیک جهان همراه باشید تا شما را با تعدادی از دیدنی ترین هتل های رمانتیک جهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا برایتان مفید خواهد بود.

هتل توئین فارمز

هتل توئین فارمز یک هتل 5 ستاره بوده که در ایالت ورمونت (Vermont) آمریکا قرار دارد. این هتل تنها هتل لوکس این ایالت است که امکانات خاص و فوق العاده ای را برای میهمانان خود تدارک دید. این هتل شامل 10 سوئیت با دکوراسیون فوق العاده و 10 کلبه در میان جنگل های سرسبز ورمونت بوده که هرکدام از آنها به شومینه، حمام بزرگ با وان، لوازم آرایشی و بهداشتی به همراه روغن های مورد نیاز، تختخواب و سرویس چای مجهز هستند. علاوه بر این، انواع بازی و تفریحاتی چون تخته کروکت، بدمینتون، تنیس، اسکی روی برف، دوچرخه سواری و بازی های متنوع دیگر برای سرگرم کردن میهمانان در نظر گرفته شده اند.

معرفی کوتاه تعدادی از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا

مرکز تناسب اندام، سرویس اتاق، وای فای، پارکینگ، رستوران و خشکشویی نیز از دیگر امکانات این مورد از زیباترین هتل های رمانتیک جهان بوده که در اختیار مسافران قرار می گیرند. شما می توانید غذای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت سفارش داده و در فضای باز این مورد از زیباترین هتل های رمانتیک جهان نوش جان کنید.

هتل توئین فارمز

هتل آمانگیری

آمانگیری (Amangiri) هتلی لوکس و مجلل در بخش جنوب غربی آمریکا بوده و در دل کویر واقع شده است. قرار گرفتن این هتل در میان کوه ها و دره ها باعث شد تا این مکان محیطی آرام و دنج برای استراحت و یک تعطیلات دونفره رمانتیک محسوب شود. سوئیت های این هتل بسیار بزرگ بوده و کاملا مجهز هستند. هر کدام از اتاق ها ویوی بسیار زیبایی به کویر داشته و امکاناتی چون پنجره های بزرگ، تراس اختصاصی، شومینه، حمام با تجهیزات، استخر شخصی را برای میهمانان خود فراهم کرده اند. یکی از مهمترین ویژگی های این مورد از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا، تجهیزات لوکس آن بوده که در جهان مشهور هستند. علاوه بر این، میهمانان هتل می توانند از امکاناتی چون رستوران، استخر، سونا، اسپا، اینترنت وای فای و خشکشویی برخوردار باشند.

هتل آمانگیری

هتل هالوالوا

هالوالوا این (Holualoa Inn) نام یکی از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا بوده که برای یک سفر دونفره خصوصا ماه عسل پیشنهاد می شود. می توانید یکی از کلبه های خصوصی هالوالوا را کرایه کرده و اتاق خود را که با گل های رز و ماکادمیا تزئین شده، تحویل بگیرید. استخر روباز، وان آبگرم در پشت بام و صبحانه در اتاق از جمله ویژگی های دیگر این هتل بوده که می توانند سفر شما را رویایی تر سازند. از امکانات این هتل میتوان به باغ، بالکن، اینترنت وای فای، استخر، اسپا، اتاق های ماساژ، پارکینگ و خشکشویی اشاره کرد.

هتل هالوالوا

هتل سولاج کالیستوگا

سولاج کالیستوگا (Solage Calistoga) نام هتلی 4 ستاره است که در کالیفرنیا قرار دارد. این هتل دارای 89 اتاق و سوئیت مجلل و شیک بوده که هریک از آنها با مبلمان و لوازمی بسیار زیبا چیدمان شده اند. رستوران های لوکس با بهترین غذاها، استخر خانوادگی، سالن های سرپوشیده بزرگ برای برگزاری مراسم و جشن عروسی، ورزشگاه مجهز و سالن بدنسازی از جمله ویژگی های این مورد از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا هستند. در هتل سولاج تفریحات و سرگرمی های بسیاری نیز تدارک دیده شده اند که می توانند لحظات مفرح و دلنشینی را برای میهمانان به همراه داشته باشند.

هتل سولاج کالیستوگا

هتل بورلی هیلز

بورلی هیلز (Beverly Hills) در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این هتل معروف در بلوار سنته مونیکا (Santa Monica) قرار داشته و مورد علاقه بسیاری از هنرمندان هالیوود، ستاره های راک و افراد مشهور دنیاست. اتاق ها و سوئیت های این هتل لوکس دارای رنگ صورتی هستند. از این رو، هتل بورلی با نام کاخ صورتی شناخته می شود. اتاق های هتل بسیار روشن و زیبا بوده و دارای امکانات فوق العاده ای هستند که از بین آنها میتوان به حمام های مرمری، تلویزیون، اینترنت وای فای اشاره کرد. جکوزی، خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و سالن زیبایی بخشی از امکانات متعددی هستند که این مورد از دیدنی ترین هتل های رمانتیک جهان برای مسافران خود در نظر گرفت.

هتل بورلی هیلز

هتل آوبرج دو جو د پاوم

آوبرج دو جو د پاوم (Auberge Du Jeu De Paume) یکی از دیدنی ترین هتل های رمانتیک جهان بوده و در 40 کیلومتری شهر پاریس واقع شده است. این هتل دارای 68 اتاق و 24 سوئیت بوده که همه آنها امکاناتی فوق العاده را در اختیار میهمانان قرار می دهند. سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، آشپرخانه، سرویس چای و قهوه، تلویزیون ال سی دی، بالکن و اینترنت وای فای از جمله امکانات هریک از اتاق های این هتل هستند.

هتل آوبرج دو جو د پاوم

سنت رجیس ریزورت

سنت رجیس (St Regis) نام یک تفریحگاه ساحلی است که در جزیره گرمسیری بورا بورا (Bora Bora) واقع شده و مناظری بسیار جذاب و رویایی از تالاب ها و جزایر اطراف را برای مسافران به نمایش می گذارد. جزیره بورا بورا یکی از زیباترین و دیدنی ترین جزایر دنیا بوده که در بخش جنوبی اقیانوس آرام واقع شده و مکانی خصوصی و دنج برای سفرهای ماه عسل و رمانتیک است. هریک از ویلاهای سنت رجیس ریزورت دارای طراحی و دکوراسیون بسیار زیبایی بوده و امکانات فوق العاده ای را در اختیار میهمانان قرار می دهند.

هریک از ویلاها دارای حمام اختصاصی هستند و در ساخت آنها از سنگ مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مسافران این مورد از زیباترین هتل های رمانتیک جهان می توانند از امکاناتی چون استخر، خدمات ماساژ، اتاق بخار، سونا، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام، ورزش های آبی، غواصی، حمام آفتاب، وای فای رایگان برخوردار باشند. رستوران های متنوع هتل نیز انواع غذاهای آسیایی، فرانسوی، ایتالیایی و بین المللی را با بالاترین کیفیت برای مشتریان سرو می کنند. خوردن غذا در رستوران های مجلل این هتل در حالیکه تصویر زیبایی از کوه اوتمانو (Otemanu) را در مقابل چشمان خود دارید، یکی از لذت بخش ترین قسمتهای سفر شماست

سنت رجیس ریزورت

هتل لو رویال منسا رافلس

لو رویال منسا رافلس (Le Royal Monceau Raffles) یک هتل لوکس و رمانتیک در پاریس هست. این هتل دارای 149 اتاق بوده که هریک از آنها به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام مدرن با وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز قهوه، گیتارهای آکوستیک، کتاب های هنری، مبلمان لوکس و دست ساز، شیشه های دوجداره مجهز هستند. از امکانات این مورد از دیدنی ترین هتل های رمانتیک جهان نیز میتوان به استخر، مرکز اسپا، سونا، حمام، مرکز تناسب اندام با مربیان حرفه ای، کلاسهای یوگا و اینترنت وای فای اشاره نمود.

میهمانان این هتل می توانند انواع مختلف صبحانه را به صورت کامل میل نمایند. دو رستوران ایتالیایی و فرانسوی نیز در این هتل قرار دارند که غذاهایی متنوع و بی نظیر را برای میهمانان سرو می کنند. این دو رستوران جز رستوران های ستاره دار محسوب شده و نام آنها در کتاب های میشلن استار به ثبت رسید. در بین غذاهای رستوران های هتل لو رویال انواع غذاهای بدون گلوتن و مخصوص گیاهخواران نیز دیده می شوند. یک رستوران ژاپنی نیز در اینجا وجود دارد که انواع غذاهای مدرن ژاپنی را برای میهمانان آماده می کند.

هتل لو رویال منسا رافلس

هتل ساووی

ساووی (Savoy) هتلی 5 ستاره در مرکز لندن بوده که بسیار پرطرفدار هست و مورد توجه سیاستمداران و ستارگان هالیوود قرار دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف این هتل میتوان به موزه بریتانیا، کاونت گاردن (Covent Garden)، کاخ باکینگهام (Buckingham Palace)، برج لندن و هاید پارک (Hyde Park) اشاره کرد. علاوه بر این، هتل ساووی چشم انداز بسیار زیبایی به رودخانه تایمز (River Thames) داشته و تصویر پانورامایی از این رودخانه را برای میهمانان به نمایش می گذارد.

میهمانان این مورد از مشهورترین هتل های رمانتیک دنیا می توانند از بخش قایق های بادبانی خصوصی هتل یک قایق لوکس رزرو کرده و در این رودخانه به قایق سواری بپردازند. هتل ساووی داری 267 اتاق بوده که هریک از آنها به امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با وان، سشوار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن مجهز هستند. از جمله امکانات این هتل نیز میتوان به استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، سونا، سالن بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، لباسشویی، صندوق امانات، کمک های پزشکی، ویلچر، آسانسور، خدمات مبادله ارزی و اینترنت وای فای اشاره کرد.

هتل ساووی

هتل کلیودن

هتل کلیودن (Cliveden House) در حوالی شهر بارکشر (Berkshire) قرار دارد. ویژگی جذاب این هتل معماری و طراحی داخلی آن هست که به سبک پادشاه ادوارد بوده و برای چیدمان آن نیز از لوازم عتیقه ای مربوط به همان دوران استفاده شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد مشهوری چون چارلی چاپلین، وینستون چرچیل، هارولد مکمیلان، رئیس جمهور روزولت، جورج برنارد شاو، جان پروفوو و کریستین کیلر از جمله میهمانان این هتل بوده اند. کلیودن در یک باغ بزرگ با مساحت حدود 376 هکتار واقع شده و منظره ای شگفت انگیز از رودخانه تایمز (River Thames) را برای مسافران به نمایش گذاشت.

از جمله امکانات این هتل لوکس میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، خدمات ماساژ، اتاق بخار، سونا، جکوزی، خدمات زیبایی، مرکز تناسب اندام، باشگاه ورزشی، وای فای رایگان، خدمات مراقبت از کودک، خشکشویی اشاره کرد. علاوه بر این زوج های جوان می توانند در جنگل های اطراف این هتل پیاده روی کرده و یک قایق سواری دونفره را در رودخانه این منطقه تجربه نمایند.

هتل کلیودن

هتل آوبرج دو ویوکس پورت

هتل آوبرج دو ویوکس پورت (Auberge du Vieux-Port) یک هتل 4 ستاره در مونترال هست. تمام اتاق های این هتل دارای امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی بهداشتی، تلویزیون ال سی دی، تلفن، گاوصندوق و اینترنت رایگان هستند. علاوه بر این، می توانید از امکاناتی چون خشکشویی، خدمات نگهداری کودک، خدمات اتاق نیز در این هتل برخوردار باشید.

هتل آوبرج دو ویوکس پورت

هتل کاواس واینز

هتل کاواس واینز (Cavas Wine Lodge) یکی از لوکس ترین هتل های آرژانتین بوده و در شهر مندوزا (Mendoza) قرار دارد. هتل کاواس در کوهپایه رشته کوه های آند و در میان باغ های انگور واقع شده و چشم اندازهای بسیار زیبایی از تاکستان را برای مسافران به نمایش می گذارد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و مجلل بوده و هرکدام از آنها به امکاناتی چون تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، شومینه، حمام اختصاصی مجهز هستند. مسافران می توانند از بالکن اتاق خود منظره ای بسیار زیبا و دیدنی از کوه یا باغ را در مقابل چشمان خود داشته باشند. مرکز تناسب اندام، استخر، خدمات ماساژ، اینترنت وای فای، رستوران، سرویس فرودگاه از جمله امکانات دیگر این مورد از زیباترین هتل های رمانتیک جهان هستند.

هتل کاواس واینز

هتل جامائیکا این

اوچو ریوز (Ocho Rios) نام جزیره ای در جامائیکا بوده که برای سفرهای ماه عسل و تعطیلات رمانتیک پیشنهاد می شود. هتل جامائیکا این (Jamaica Inn) یک از هتل های اوچو ریوز بوده که می تواند یک سفر عاشقانه دو نفره را کاملتر سازد. میهمانان می توانند پکیج عشق این هتل را رزرو کرده و از امکاناتی چون سرو صبحانه در بالکن، ماساژ در غروب آفتاب و صرف شام در فضای باز برخوردار باشند. از امکانات این هتل میتوان به استخر روباز، زمین گلف، سالن بدنسازی، خشک شویی، اینترنت وای فای و پارکینگ اشاره کرد.

هتل جامائیکا این

هتل پونتا میتا

این هتل لوکس و مجلل دارای 9 اتاق خصوصی و سوئیت بوده که هرکدام از آنها دارای تراس اختصاصی هستند و چشم انداز فوق العاده زیبایی به اقیانوس آرام دارند. از جمله امکانات و ویژگی های این هتل میتوان به استخرهای مخصوص بزرگسالان و کودکان، ماساژ آب گرم، اسپا، زمین تنیس و زمین گلف اشاره کرد.

هتل پونتا میتا

هتل لاس ونتاناس ال پاریسو

هتل لاس ونتاناس ال پاریسو (Las Ventanas Al Paraiso) برای یک سفر دونفره رمانتیک پیشنهاد می شود. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار بزرگ بوده و دارای معماری مدرنی هستند. هریک از اتاق های مجهز به شومینه، تلویزیون ماهواره ای، خط تلفن، مودم، پخش کننده سی دی و دی وی دی، حمام اختصاصی و سشوار هستند. از امکانات هتل نیز میتوان به استخر روباز، خدمات ماساژ، سالن ورزشی، زمین گلف و تنیس، سالن اجتماعات و کتابخانه اشاره کرد. ماهیگیری، ورزش بادی، قایقرانی، غواصی و دیگر تفریحات آبی از جمله سرگرمی های این هتل برای میهمانان هستند.

هتل لاس ونتاناس ال پاریسو

هتل اسپراس

اسپراس (Esperas) هتل منحصر بفردی است که در جزیره سانتورینی (Santorini) قرار دارد. 20 خانه در هتل اسپراس وجود داشته که به شکلی کاملا سنتی طراحی شده و معماری شبیه به یک غار دارند. چیدمان و مبلمان به صورت سنتی کار شده و از قطعات آنتیک در طراحی دکوراسیون استفاده شد.

هتل اسپراس

هتل الرمن هاوس

الرمن هاوس (Ellerman House) بهترین هتل شهری آفریقاست. این هتل رویایی در مقابل جزیره روبن (robben) قرار داشته و چشم اندازهایی بی نظیر و خیره کننده ای از اقیانوس اطلس را برای میهمانان به نمایش گذاشت. ساختمان هتل الرمن هاوس یک هتل لوکس و مجلل بوده که معماری بسیار باشکوهی دارد. اتاق ها و سوئیت های این هتل به زیبایی طراحی شده و هریک از آنها امکانات رفاهی فوق العاده ای را در اختیار میهمانان قرار می دهند. دو ویلای عالی نیز به صورت جداگانه در آن ساخته شده که برای هریک از آنها امکانات بی نظیری در نظر گرفته شده اند.

هتل الرمن هاوس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو