ترفندهایی که آرایشگران اروپایی برای میکاپ‌های لایت به کار می‌گیرند!

ترفندهایی که آرایشگران اروپایی برای میکاپ‌های لایت به کار می‌گیرند!


منبع: نی نی بان

46

1401/7/12

10:30


۱۰ ترفند به روز از آرایشگران مشهور اروپایی برای آرایش لایت و ساده

چشمک: آرایش لایت اروپایی: همه ما دوست داریم آرایش زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشیم. به خصوص در این سال های آخر اکثر خانم ها به دنبال نچرال به نظر رسیدن هستند. از این رو، آرایش لایت اروپایی یک انتخاب عالی است. زیرا با ظرافتی که دارد چهره بسیار جذاب و طبیعی به نظر می رسد.

با در نظر گرفتن کیفیت محصولات آرایشی و یاد گرفتن برخی تکنیک های آسان به راحتی می توانید آرایش صورت فوق العاده جذاب و طبیعی انجام دهید. در بخش آرایش و زیبایی چشمک به ۱۰ ترفند آرایشگران مشهور اروپایی برای داشتن یک صورت فوق العاده زیبا و جذاب پرداخته شده است.

۱۰ ترفند آرایشگران مشهور اروپایی برای آرایش طبیعی

۱۰ ترفند به روز از آرایشگران مشهور اروپایی برای آرایش لایت و ساده

۱.زیرسازی پوست

آرایش لایت اروپایی، راه رسیدن به آرایش لایت و طبیعی انجام حرفه ای زیرسازی صورت است. قبل از آرایش باید به خوبی با استفاده از محصولات نرم کننده و مرطوب کننده پوست صورت تان را آماده کنید. نکته مهم دیگر استفاده از کرم پودر مایع است، به خصوص کسانی که پوست خشک دارند.

به علاوه باید یک برس یا اپلیکاتور با کیفیت هم تهیه کنید. با برس به خوبی فوندانسیون صورت تان را مخلوط و ترکیب کنید. طوری که کاملا پوست صورت شما یک دست به نظر برسد.

۲.استفاده از کانسیلر

وظیفه یک کانسیلر خوب نامرئی ماندن است، بهتر است برای نقاطی که صورت تان لازم دارد از یک کانسیلر مایع استفاده کنید. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ کانسیلر بسیار مهم است. بهتر است رنگ کانسیلر تان یک شماره پر رنگ تر از کرم پودر تان باشد. زیرا در هنگام ترکیب کردن با کرم پودر طبیعی تر دیده می شود.

۳.لوازم آرایش چشم

آرایش لایت اروپایی، هنگامی که یک بوم یکنواخت برای آرایش خود ایجاد کردید، نوبت به چشم ها می رسد. برای این که زیبایی چشم‌های تان را بیشتر برجسته کنید بدون این که تلاش زیادی کرده‌اید، چند مورد ضروری را تهیه کنید.

اغلب سایه چشم قهوه‌ای، ریمل، یک فر مژه خوب و یک سایه چشم برهنه. با این چند قلم، هر مدل آرایش لایتی که  دوست دارید، می توانید برای چشم های تان انجام دهید. سایه قهوه ای و یک سایه برهنه اگر به خوبی با هم ترکیب شود، زیبایی چشمان شما جادویی خواهد شد.

۱۰ ترفند به روز از آرایشگران مشهور اروپایی برای آرایش لایت و ساده

۴.لایه دوم ریمل را کنار بگذارید

آرایش لایت اروپایی، اگر به دنبال برجسته کردن چشمان خود بدون وقت گذاشتن برای آرایش چشم استادانه هستید، توجه به این  ترفند آسان مهم است. کمی سایه قهوه‌ای را به گوشه بیرونی چشم اضافه کنید و با انگشت کمی لکه دار کنید.

بنابراین، وقتی ریمل می‌زنید، به نظر نمی‌رسد که آرایش چشم‌تان را دقیق انجام داده‌اید، بلکه معادل دو لایه ریمل می‌شود و در عین حال چشمان شما را بازتر به نظر می رسد. بنابراین نیازی به لایه دوم ریمل نیست.

۵.مژه ها

اگر مژه های کم پشتی دارید، به جای بلند کردن و فر کردن، از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. به همین ترتیب، اگر مژه های کوتاهی دارید، از فرمول های بلند کننده استفاده کنید. این تضمین می کند که مژه های شما همیشه سالم و طبیعی به نظر می رسند، نه عنکبوتی و غیر واقعی.

۶.درخشش

آرایش لایت اروپایی، برای یک آرایش طبیعی، نیاز دارید که صورت تان کمی درخشش داشته باشد تا با طراوت و شاداب به نظر برسد. بنابراین بهتر است که از مقداری وازلین در پایه آرایش تان استفاده کنید. زیرا زمانی که با کرم پودر مخلوط شود، درخشش بی نظیری به صورت تان می دهد و آرایش تان طبیعی تر به نظر می رسد.

۷.لب

اگر می‌خواهید لب های کمی پوف کرده، بزرگ تر و طبیعی تری داشته باشید. بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ طبیعی لب‌های شما داشته باشد. زیرا می‌بینید که بافت‌های درخشان کرمی همیشه بهتر از بافت‌های مات خشک برای ظاهری طبیعی به نظر می‌رسند.

۸.کانتور

برخلاف آرایش های غلیظ، کانتوری که انجام می دهید باید حالت طبیعی صورت را حفظ کند. از این رو انتخاب رنگ مناسب برای انجام کانتور بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید از یک کانتور کرم رنگ استفاده کنید و آن را با کمی فونداسیون انتخابی‌تان مخلوط کنید. در آن صورت می بینید که چقدر کار تان ظریف و طبیعی شده است.

۱۰ ترفند به روز از آرایشگران مشهور اروپایی برای آرایش لایت و ساده

۹.بالم لب همه چیز است

آرایش لایت اروپایی، اگر ظاهری طبیعی را انتخاب می‌کنید، کیت آرایش شما بدون یک بالم لب خوب برای یک روکش آبرسانی کامل نیست. زیرا بالم لب به لب ها ظاهری سالم و طبیعی می دهد. به جای بالم لب می توانید از مقداری رژ لب هم استفاده کنید.

برای این کار می توانید مقداری از رژ لب مورد نظر تان را روی انگشت خود بمالید و با انگشت آن را روی لب های خود بکشید. با این ترفند، لب های شما زیبا و طبیعی تر به نظر می رسند.

۱۰.در مراقبت از پوست کوتاهی نکنید

آرایش لایت اروپایی، در نهایت، بهترین راه برای آرایش طبیعی این است که روتین مراقبت از پوست خود را به خوبی انجام دهید و هیچ وقت در این مورد تنبلی نکنید. از پوست خود خوب مراقبت کنید، آب بنوشید، مکمل های غذایی مصرف کنید و به متخصص پوست خود گوش دهید.

بنابراین وقتی آرایش می کنید، متوجه می شوید که زیاد به آرایش نیازی ندارید. چون با انجام مراقبت های روزانه شما پوست خوبی خواهید داشت.


همچنین بخوانید: 9 ترفند باورنکردنی آرایشی جدید و کاربردی از بازیگران زیبای زن هالیوود


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو