مراحل رفع بوی قوطی عطر

مراحل رفع بوی قوطی عطر


منبع: آرگا

35

1401/7/12

14:07


اصول رفع بوی قوطی عطر را در این مطلب برای شما بررسی می کینم و شما می توانید از قوطی های عطر خود دوباره استفاده کرده و جایگزین های بهتری نیز داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

شیشه های عطرها نیز نیاز به مراقبت دارند و گاها آنقدر کثیف می شوند که نمی شود آن ها را تمیز کنید. برخی از افراد دوست دارند از شیشه عطر خود برای عطرهای دیگر نیز استفاده کنند از این رو نیاز است تا قبل از این کار به رفع بوی قوطی عطر بپردازید در غیر این صورت بوی عطرها با یک دیگر مخلوط می شود و گاها بوی خوبی را ایجاد نمی کند.

کاهش بوی بد شیشه عطر با الکل

رفع بوی قوطی عطر با روش اصولی

شیشه های عطرها گاها بسیار زیبا می باشند و افراد دوست دارند که از آن ها به عنوان جای گلدان و یا وسایل تزیینی استفاده کنند از این رو دوست دارند این شیشه ها بسیار تمیز و مرتب باشند و بوی عطر را ندهند. در ادامه شما را با یک روش اصولی برای تمیز کردن شیشه عطر بیان می کنیم و اطلاعاتی در این مورد به شما می دهیم که بسیار سودمند بوده و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

استفاده از الکل برای از بین بردن بوی شیشه عطرها

الکل یکی از بهترین مواد برای از بین بردن بوی عطر می باشد که درون قوطی آن باقی مانده است. برای این کار باید مراحلی را طی کنید و در این مراحل باید نکاتی را رعایت کنید تا در کم ترین زمان ممکن آن را انجام داده و هزینه اضافی بابت این کار نپردازید.

مرحله اول: خالی کردن قوطی عطر

مرحله اول برای این کار این است که درب قوطی عطر را باز کرده و آن را تخلیه کنید. بهتر است عطر باقی مانده در قوطی را دور بریزید و همچنین افشانه عطر را چندین بار فشار دهید تا عطری که درون آن باقی مانده است نیز تخلیه گردد.

از بین بردن بوی بد عطر در شیشه

مرحله دوم: استفاده از الکل

این مرحله بسیار ساده می باشد و کافی است مقداری الکل بدون بو تهیه کرده و قوطی عطر را با آن پر کنید. سعی کنید به میزانی از الکل استفاده کنید که کل قوطی پر شود. در این میان می توانید از مقداری حبوبات مانند عدس و یا شن استفاده کنید و این مواد را نیز به همراه الکل درون قوطی بریزید. چندین بار قوطی عطر را تکان دهید تا این مواد درون آن غلت بخورد و بعد از آن می توانید الکل را از ظرف خالی نمایید.

مرحله سوم: آب جوش

در مرحله سوم باید ظرف را بعد از این که الکل آن را تخلیه کردید درون آب بسیار جوش بیندازید. سعی کنید با استفاده از یک چنگک قوطی عطر را درون آب غلتانده و سعی کنید درون آن را چند بار از آب جوش پر کرده و تخلیه کنید.

مرحله چهارم: استفاده از گوش پاک کن

برای این که بتوانید درون عطر را به خوبی تخلیه کنید نیاز است که از گوش پاک کن ها استفاده کنید. گوش پاک کن به راحتی به درون ظرف عطر وارد می شود و می تواند راحت تر آن را تمیز کند. برای تاثیر گذاری بیشتر این مرحله می توانید گوش پاک کن را به الکل آغشته کرده و بعد برای تمیز کردن قوطی عطر اقدام نمایید.

استفاده از الکل برای تمیز کردن شیشه عطر

مرحله پنجم: تمیز کردن افشانه

برای تمیز کردن افشانه عطر ظرفی را از الکل پر کرده و افشانه را نیز در الکل قرار دهید و بعد از چند دقیقه با استفاده از یک دستمال به دقت آن را تمیز کنید.

مرحله آخر: پر کردن و خالی کردن

در آخرین مرحله زمان آن رسیده است که شیشه عطر را از الکل پر کرده و خالی کنید. برای این کار باید افشانه درب قوطی عطر را ببندید و با استفاده از افشانه آن چندین مرتبه الکل را از درون قوطی خارج کنید.  بعد از این کار می توانید قوطی عطر را خالی کرده دو آن را به خوبی با آب سرد بشویید و بعد از این که خشک شد برای هر کاری که دوست دارید از آن استفاده نمایید زیرا شما با انجام چند مرحله ساده توانسته اید به رفع بوی قوطی عطر بپردازید و آن را کاملا تمیز کنید.

از بین بردن بوی شیشه عطر

در این مطلب با از بین بردن بوی بد قوطی عطر آشنا شدید و در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در رابطه با تقویت پخش بوی عطر و روش های نگهداری از عطر بدست آورید و برای این کار کافی است تا از لینک داده شده استفاده کرده و به صفحه مربوطه وارد شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو