دواین جانسون به بهانه ۲۰ سال حضورش در هالیوود از طرفدارانش تشکر کرد + ویدیو

منبع: روزیاتو

24

1401/7/12

15:01


دواین جانسون به بهانه ۲۰ سال حضورش در هالیوود از طرفدارانش تشکر کرد + ویدیو

دواین جانسون به بهانه ۲۰ سال حضورش در هالیوود از طرفدارانش تشکر کرد + ویدیو

دواین جانسون در یک ویدیوی دوستانه، بیش از ۲۰ سال فعالیت خود را در هالیوود جشن گرفت و از طرفدارانش برای حمایت همیشگی او در طول دو دهه تشکر کرد. این بازیگر در تعدادی از فرنچایزهای برجسته مانند «بازگشت مومیایی»، «موآنا»و فرانچایز «سریع و خشمگین» بازی کرده است و پس از آن در نقش «آدام سیاه» ظاهر می‌شود و نقش ضدقهرمان معروف DC کمیک های را بازی می‌کند.

دواین جانسون در ویدیویی از طرفدارانش تشکر کرد

پس از اینکه دواین جانسون به عنوان یک کشتی گیر WWE با نام «راک» (The Rock) به شهرت رسید، حرفه بازیگری خود را از طریق برنامه های تلویزیونی مانند سریال های دهه ۷۰ و پیشتازان فضا آغاز کرد. با این حال، در سال ۲۰۰۱، جانسون اولین گام های خود را در صنعت فیلم های هالیوودی با بازی در فیلم «بازگشت مومیایی» در سال ۲۰۰۱ برداشت. از آن زمان، جانسون حرفه سینمایی بسیار متنوعی داشته است و در طیف وسیعی از ژانرها مانند کمدی، علمی تخیلی، اکشن و درام برای طیف وسیعی از مخاطبان به ایفای نقش پرداخته است و به عنوان یک ستاره در این صنعت رشد کرده است.

دواین جانسون در ویدیویی از طرفدارانش تشکر کرد

دواین جانسون در ویدیویی که در حساب شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در هتل مور علاقه اش و برای جلسه ای که با شرکای کاریش داشته از طرف هتل سوپرایز شده بود. جانسون با دیدن یک موزاییک بزرگ با تصاویر بسیاری از فیلم هایی که بازی کرده است، هیجان زده شد و از طرفداران خود به خاطر حمایت‌هایشان در طول بیش از ۲۰ سال فعالیتش به عنوان بازیگر تشکر کند.

جانسون علیرغم انتقاداتی که در اوایل دوران بازیگری او وجود داشت، به یکی از شناخته شده ترین و تاثیرگذارترین چهره های هالیوود تبدیل شده است. در حالی که او پیش از این به خاطر موفقیتش در کشتی معروف بود، با بی توجهی به منتقدانش انگیزه خود را از دست نداد و این کار به او اجازه داد تا با درخشش چشمگیر در فرهنگ پاپ به ستاره‌ای فوق‌العاده موفق تبدیل شود. دواین جانسون صمیمانه از کسانی تشکر کرد که بیش از دو دهه از او حمایت کرده اند.

بیشتر بخوانید:

عجیب ترین عادت های دواین جانسون برای مراقبت از بدنش در ۵۰ سالگی

دختر دواین جانسون نام مستعار جدیدش در دنیای کشتی کج حرفه ای WWE را اعلام کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو