خانم‌ها با این ترفندهای ساده، مژه‌هایتان را خودتان لیفت کنید!

خانم‌ها با این ترفندهای ساده، مژه‌هایتان را خودتان لیفت کنید!


منبع: نی نی بان

46

1401/7/12

16:17


خیلی راحت و آسان مژه‌هایتان در خانه لیفت کنید.

مجله دلتا: مژه بعضی از افراد به طور مادرزادی بلند و پرپشت است اما عده‌ای دیگر مژه‌های کوتاه‌تر و نازک‌تری دارند. امروزه راه‌های زیادی وجود دارد تا مژه‌هایتان را پرشت و بلند کنید. از ساده‌ترین راه‌های لیفت مژه می‌توانیم به استفاده از ریمل اشاره کنیم اما ماندگاری ریمل خیلی زیاد نیست و با یکبار شستن صورت از بین می‌رود. از دیگر راه‌های پرپشت و بلند کردن مژه اکستنشن مژه است در این روش نیز برای پرشت و بلندتر شدن مژه‌ها از مژه مصنوعی استفاده می‌کنند که این روش عوارضی هم دارد. در نتیجه لیفت مژه باعث بلند و پرشت‌تر شدن مژه‌ها می‌شود.

خیلی راحت و آسان مژه‌هایتان در خانه لیفت کنید.

لیفت مژه در خانه

روغن کرچک

یکی از پرمصرف‌ترین روغن‌ها برای بلند کردن مژه‌ها روغن کرچک است. یک روغن گیاهی مشتق شده از دانه‌های گیاه گل چند ساله و بومی مناطق گرمسیری آفریقا و آسیا، این یک مایع غلیظ و براق با رنگ مایل به زرد است و از آن به عنوان یکی از بهترین طبیعت برای مژه‌های سالم و طولانی استفاده می‌شود.

روغن کرچک بیشتر از اسید Ricinoleic ساخته شده است ، یک اسید چرب امگا که باعث تغذیه موهای شکننده و ریز می‌شود و سلامتی و رشد را تحریک می‌کند. این روغن همچنین سرشار از ویتامین E است که فولیکول‌های آسیب دیده را ترمیم کرده و از شکستگی بیشتر جلوگیری می‌کند. همچنین شامل خواصی است که حتی ظریف‌ترین مژه‌ها را مرطوب و آبرسانی می‌کند.

استفاده از این ماده روی مژه‌های شما بسیار ساده است که تعجب خواهید کرد که چرا قبلاً هرگز چیزی در مورد آن نشنیده‌اید. آماده؟

چه کاری باید انجام دهید: شما به ۱ قاشق چایخوری روغن کرچک فشرده و چند پنبه پنبه احتیاج دارید. قبل از استفاده از روغن کرچک، مژه‌های خود را کاملا با آب تمیز کنید و آن‌ها را با یک پاک کننده ملایم خشک کنید. پنبه را به روغن کرچک فشار سرد آغشته کنید و آن را در امتداد خط مژه‌ بکشید.

خیلی راحت و آسان مژه‌هایتان در خانه لیفت کنید.

روغن هسته انگور

قرن‌ها از روغن هسته انگور برای زیبایی، مراقبت از پوست و به عنوان یک درمان طبیعی برای سلامتی استفاده می‌شده است.

برای مژه‌های بلند و شاداب، روغن انگور به دلیل محتوای اسیدلینولئیک (یک اسید چرب امگا ۶ برای مقابله با ریزش مو) ایده‌آل است. این یک روغن سبک است، بنابراین مژه‌های شما را سنگین نمی‌کند. این ویتامین همچنین حاوی ویتامین E است که به دلیل توانایی‌های مرطوب‌کننده و تقویت‌کننده مورد علاقه است.

خیلی راحت و آسان مژه‌هایتان در خانه لیفت کنید.


مطلب پیشنهادی: کش لیفت صورت، جایگزین عمل جراحی کشیدن پوست


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو