مهاجرت به پورتوریکو با اخذ ویزاهای مختلف این کشور

مهاجرت به پورتوریکو با اخذ ویزاهای مختلف این کشور


منبع: آرگا

148

1401/7/12

21:08


مهاجرت به کشور پورتوریکو که یکی از مقاصد گردشگری دنیا بوده اهمیت زیادی برای مهاجران درد. هر ساله افراد زیادی برای دریافت ویزای توریستی به این کشور مهاجرت می کنند.

پورتوریکو از جمله کشورهای مهاجر پذیری است که با برخورداری از امکانات مناسب و هزینه های پایین مهاجرتی می توانید، مکان مناسبی برای مهاجران باشد. تحصیل در این کشور و یافتن کار می تواند برای ایرانیان راحت باشد. در ادامه این بخش نیز با شرایط مهاجرت به پورتوریکو آشنا می شوید.

ویزای توریستی پورتوریکو

نحوه مهاجرت به پورتوریکو

اولین گام برای مهاجرت به این کشور انتخاب شیوه مهاجرتی می باشد. در صورتی که می دانید، به چه شیوه ای اقدام به مهاجرت می کنید، باید برای دریافت پاسپورت اقدام نمایید. دریافت اقامت دائم این کشور نیاز به زمان بوده و گاهی باید به مدت ۳ تا ۴ سال در این کشور اقامت داشته باشید. شما علاقمندان در لینک با دیدنی های پورتوریکو آشنا خواهید شد.

مهاجرت به پورتوریکو

دریافت ویزای این کشور در بخش سرمایه گذاری بسیار راحت بوده و همچنین برای افرادی که سابقه کاری داشته امکان دریافت ویزای کاری راحت تر خواهد بود. پورتو از جمله بهترین شهرهایی بوده که برای مهاجران مقصد مناسبی است. این شهر همچنین مقصد بسیاری از گردشگران دنیا می باشد. سان خوآن و مایاگوس از جمله دیگر شهرهای مهم به شمار می آیند.

اقامت در پورتوریکو

مهاجرت تحصیلی:

در این شیوه مهاجرتی می توانید از امتیازات زیادی بهره مند شوید. تحصیل در این کشور بسیار ارزان بوده و از امکانات تحصیلی مناسبی نیز برخوردار است. شخصی که قصد اقامت دائم در این کشور را دارد، باید ابتدا از سوی دانشگاه مورد نظر پذیرفته شود. برای پذیرش در دانشگاه های این کشور نیازی به آزمون های ورودی ندارید. از دانشگاه های دولتی مهم در این کشور می توان به دانشگاه پورتوریکو ارسچو اشاره کرد.

پاسپورت پورتوریکو

میانگین هزینه های تحصیلی در این کشور سالانه ۵.۹۵۳ دلار است. در صورت نیاز به دانشجویان وام تعلق می گیرد. همچنین شما می توانید، از امتیازات بورسیه تحصیلی استفاده کنید. در صورتی که از دانشگاه های معتبر این کشور فارغ التحصیل شوید، موقعیت کاری مساعدی پیش روی شما خواهد بود.

مهاجرت شرایط خاص:

اگر قصد دارید، یک کارآفرین موفق باشید، می توانید این کشور را برای مهاجرت خود انتخاب نمایید. با بررسی دولت در زمینه ورود شغل جدید در این کشور شما می توانید؛ اقدام به کارآفرینی کنید. با توجه به صنعت این کشور در سال های اخیر میزان مهاجرت های سرمایه گذاری بسیار بیشتر شده اند. شما می توانید از طریق های مختلفی در این کشور به سرمایه گذاری بپردازید. سرمایه گذاری در بخش های خرید ملک نیز یکی دیگر از شیوه های ساده برای مهاجران خواهد بود.

مهاجرت کاری به پورتوریکو

مهاجرت کاری:

شما برای کار در این کشور باید ابتدا ویزای موقت دریافت کنید و پس از مدت ها کار در این کشور می توانید، اقامت دائم خود را دریافت نمایید. در صورتی که رزومه کاری خوب و وضعیت مالی مناسبی دارید، می توانید به راحتی اقدام به این کار نمایید. این کشور برای راه اندازی کافی شاپ ها بسیار پردرآمد می باشد.

مهاجرت از طریق همراه:

یکی دیگر از شیوه های مهاجرت به پورتوریکو مهاجرت از طریق همسر و فرزند است. در صورتی که همسر شما شهروند این کشور بوده می توانید، اقدام به مهاجرت نمایید. در صورتی که فرزند شما در این کشور متولد شود، امکان اقامت برای والدین نیز وجود دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو