شهر اسپریوالد آلمان؛ شهری رویایی در قاره اروپا

منبع: همگردی

45

1401/7/12

22:01


آلمان یکی از کشورهای بسیار زیبا با طبیعت چشم نواز هست. کسانی که قصد سفر برای تعطیلات را دارند، می توانند از شهر اسپریوالد آلمان دیدن کنند. این منطقه شگفت انگیز در 100 کیلومتری جنوب شرقی برلین قرار گرفته و دارای طبیعت بکر و مناطق بسیار دیدنی است. این منطقه در کنار رودخانه شپری (Spree) قرار گرفته و در کنارش مراتع و چمنزارهای فراوانی بچشم می خورند. در سال 1991 میلادی، این منطقه با داشتن ذخایر آبی برای کشاورزی و 200 کانال در دل خود در فهرست منابع زیست کره یونسکو قرار گرفت. در این منطقه زیبا حدود 50000 هزار نفر حضور داشته که اکثر آنها سنت و آداب و رسوم خود را حفظ کرده اند. با ما در این مقاله خواندنی همراه شوید تا بدانید ونیز آلمان کجاست و از دیدنی های طبیعت شهر اسپریوالد آگاه شوید.

شهر اسپریوالد آلمان؛ شهری رویایی در قاره اروپا

شهر اسپریوالد آلمان

نحوه شکل گیری شهری شگفت انگیز در آلمان

پیشینه شهر اسپریوالد آلمان به عصر یخبندان باز می گردد. بعد از گذشت سالیان بسیار، این یخچال ها شروع به ذوب شدن کرده و این ناحیه بکر با جنگل های شاداب خود بوجود آمد. مردم آلمان در میان قرن های دوم و پنجم در این ناحیه سرسبز زندگی می کردند و در قرن ششم هم نخستین مهاجران اسلاو به شهر اسپریوالد در آلمان کوچ کردند. بعد از آن، بخش های کشاورزی ایجاد و بخشی از جنگل ها برای کشاورزی تبدیل به مزارع شدند. در ونیز آلمان بخاطر سیلاب ها جزایر زیادی تشکیل شده اند که در زمان حال، محل زندگی کشاورزان و محلیان این منطقه هستند.

براساس مقاله ونیز آلمان کجاست باید بدانید که در هر خانه منطقه، یک قایق کوچک قرار دارد که برای حمل و نقل و رساندن کودکان با نشاط به مدرسه از آن استفاده می شود. بازدیدکنندگان می توانند از آبراه های زیبا عبور کنند، از طبیعت شهر اسپریوالد لذت ببرند و به قدم زدن، ماهیگیری و قایق سواری هیجان انگیز مشغول شوند.

نحوه شکل گیری شهر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو