هیو جکمن ولورین

«رایان رینولدز» با انتشار ویدیویی تأیید کرد که «ددپول ۳» (Deadpool 3) با «هیو جکمن» در نقش «ولورین» در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. «شان لوی» به دنبال موفقیت فیلم‌های «گای آزاد» (Free Guy) و «پروژه آدام» (The Adam Project) برای کارگردانی «ددپول ۳» انتخاب شده بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رینولدز در این ویدیو می‌گوید: «سلام به همه، بسیار ناراحتیم که رویداد D23 را از دست دادیم، اما مدت زیادی است که روی فیلم بعدی «ددپول» سخت کار می‌کنیم. مجبور شدم واقعاً روحم را برای این قسمت جستجو کنم. اولین حضور این شخصیت در «دنیای سینمایی مارول» (MCU) است و بدیهی است که باید احساس خاصی داشته باشد. ما باید به شخصیت وفادار بمانیم، عمق، انگیزه، و معنای جدیدی پیدا کنیم. هر «ددپول» باید برجسته و متمایز باشد. این یک چالش باورنکردنی بود که من را مجبور کرد تا به عمق درونم برسم. اما من... هیچ [تصوری] ندارم. بله، اینجا [سرم] کاملا خالی است. و وحشتناک است اما یک ایده داشتیم.» رینولدز در حالی که جکمن در پس زمینه سیب‌خوران عبور می‌کند: «هی، هیو، می‌خواهی یک بار دیگر نقش ولورین را بازی کنی؟» جکمن به سادگی پاسخ می‌دهد: «بله، حتماً.»

جکمن آخرین بار در فیلم «لوگان» (Logan) در نقش «وولورین»‌ دیده شده و در سال‌های اخیر درخواست‌های عاجزانه رینولدز برای بازگشت به این شخصیت را رد کرده بود.

«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در ماه دسامبر تأیید کرد که قسمت سوم «ددپول» درجه سنی بزرگسال خواهد داشت: «درجه سنی بزرگسال دارد و ما در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم، و «رایان رینولدز» بر فیلمنامه نظارت می‌کند… امسال [فیلمبرداری] نخواهد شد. رایان به‌شدت مشغول است، بازیگر بسیار موفقی است. چند پروژه معرفی کرده‌ایم که باید بسازیم، اما شروع کردنش هیجان‌انگیز است. باز هم می‌گویم، شخصیت بسیار متفاوتی در «دنیای سینمایی مارول» است و رایان پرانرژی است و همین باعث می‌شود بازی دوباره او در این نقش دیدنی باشد.»

«ددپول ۳» ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.