دانلود بازی Overwatch 2 برای XBOX Series X/S/ONE

دانلود بازی Overwatch 2 برای XBOX Series X/S/ONE


منبع: پی سی دی

67

1401/7/13

00:48


 

XBOX Overwatch 2 یک گیم اکشن رنگارنگ مبتنی بر تیم است که بازیگران مختلفی از قهرمانان قدرتمند در آن نقش آفرینی می کنند. در سراسر جهان سفر کنید، یک تیم بسازید، و اهداف را در نبردهای هیجان انگیز 5 در 5 مسابقه دهید.

چشمگیرترین شباهت بصری به نسخه قبلی Overwatch و حس پیشرفت بنیادی کمتری نسبت به آن چیزی است که ممکن است از یک دنباله انتظار داشته باشیم. اما تغییراتی وجود دارد و آنها خود را نشان داده اند که تأثیر واقعی دارند. و من فقط در مورد آنچه که آن توسعه دهندگان وحشی با Bastion بیچاره و محبوب من انجام داده اند صحبت نمی کنم.

تغییر مدل بازی از 6v6 به 5v5 یکی از پرسروصدا ترین تغییرات Overwatch 2 می باشد. این یک ترفند بسیار ساده است، که ممکن است به همین راحتی در بازی اصلی ایجاد شده باشد، اما به طور کامل هر حالت، هر انتخاب ترکیب تیم، هر حالت را تغییر می دهد. بلیزارد در وهله اول برای Overwatch با فرمت 6v6 همراه شد، زیرا مسئولیت کمتری را بر دوش بازیکنان می گذاشت. مخصوصاً در سال اول انتشار، یک وینستون یا زنیاتا شگفت‌انگیز می‌توانست تیمی از سربازان 76 و ردیاب‌ها را با خود حمل کند، و حتی با بالا رفتن استانداردهای بازی در طول سال‌ها، شما می‌توانید درگیر مبارزه‌ای دور از جنگ باشید. هدف و بقیه اعضای تیم در غیاب شما همچنان خوب خواهند بود.

اکنون داستان متفاوتی است. انتخاب قهرمانان Overwatch 2 مناسب – نه فقط نقش‌های مناسب، بلکه ترکیب خاصی از توانایی‌ها، سرعت پرتاب سلاح و غیرفعال‌ها – کاملاً حیاتی به نظر می‌رسد. به حدی که اگر در دقیقه ابتدایی بازی اشتباه متوجه شوید، تطبیق دادن، انتخاب قهرمانان مختلف و تلاش برای بازگرداندن چیزی از راند دشوار است.

بسیاری از تغییرات قهرمان نیز در طول بتا موج ایجاد کرده است. برخی از آنها کاملاً در نقش‌های مختلف تغییر یافته‌اند، بیشتر شما را مجبور می‌کنند تا بازی‌های معمول خود را دوباره یاد بگیرید، و اثر ترکیبی همه آنها این است که توانایی‌های شگفت‌انگیز و کنترل جمعیت قهرمانان DPS از بین رفته‌اند.

بازسازی Doomfist برای یک قهرمان تانک احتمالاً دراماتیک‌ترین است، و او اکنون سلامتی بیشتری دارد، بدون آپرکات، بازیابی مهمات سریع‌تر و توانایی Reinhart مانند Power Block برای این هدف. فریز Mei از بین رفته است، به جای اینکه شما را در جای خود بچسبانید تا به مانیتور خود فحش دهید، دشمنان را کند کرده و آسیب وارد می کند. گیج شدن بریژیت گرد و غبار را گاز می گیرد. و Bastion – دوست داشتنی، خود شفا، POTG بی لیاقت گرفتن Bastion – یک پیشنهاد کاملا متفاوت است.

من تغییرات او را بیشتر احساس می‌کنم، زیرا از بین تمام قهرمان‌هایی که عمدتاً بازسازی شده‌اند، بیشترین بازی او را در Overwatch اول بازی کردم. اما خود درمانی او از بین رفته است، و اگرچه او هنوز می تواند بین برجک و ربات پیاده نظام متحرک تغییر شکل دهد، برجک اکنون متحرک است و در حال خنک شدن است – کمی مانند Ultimate قدیمی خود، بدون توپخانه. Ultimate جدید او از شما می‌خواهد سه هدف را برای توپخانه بزرگ‌تر علامت‌گذاری کنید، به شیوه‌ای که بی شباهت به Redeemer مسابقات غیرواقعی نیست، و ثانویه او اکنون یک نارنجک است. او از طریق نسخه بتا انتخاب محبوبی را در سرورها نشان می‌دهد – در واقع بسیار بیشتر از Doomfist – اما من برای ظرفیت منطقه‌بندی که او در شکل برجک قدیمی‌اش داشت، تنگ شده‌ام. آتش اولیه D. Va احتمالاً نزدیکترین چیز به آن در حال حاضر است، و DPS فقط مقایسه نمی کند.

با این حال، قطعاً من از مبهوت شدن کمتر لذت بردم. به عنوان مثال، فلش‌بنگ قدیمی Cassidy اکنون بیشتر شبیه یک نارنجک AoE است، و اگرچه بسیاری از توانایی‌های بازسازی‌شده می‌توانند شما را کند کنند، اکنون بسیار نادر است که احساس کنید کاملاً از اکشن محروم شده‌اید. همراه با اکشن متمرکزتری که 5v5 به ارمغان می آورد، مانند یک تغییر مثبت و مکمل به نظر می رسد.

ما تا اینجای کار یک قهرمان جدید از بلیزارد داشتیم – Sojourn. او احساس می کند که از جهاتی از Quake Champions بازدید می کند – قهرمان DPS خالص، اسلحه عالی با آسیب دوستانه که برای بازیکنان جدیدتر پخش شده است، و یک تفنگ ثانویه که جایی بین یک تفنگ ریلی Quake و یک نارنجک انداز است. او همچنین بسیار محبوب بوده است. او احساس می کند همان چیزی است که سرباز 76 باید می بود – یک فروشنده آسیب مفید و ساده برای کسانی که هنوز رفلکس هایی مانند گربه مورد نیاز برای هانزو و همکاران را ایجاد نکرده اند.

بنابراین این چیزی است که حداقل تا کنون تغییر کرده است. و از آنجایی که این یک بتا است، نباید هیچ یک از این تغییرات را به صورت ثابت در نظر بگیریم. اما در مورد آنچه که تغییر نکرده است چه؟ من به همان اندازه بعد از مدتی که با نسخه بتا داشتم، در مورد آن فکر می کنم.

شخصیت جدید Sojourn در امتداد جاده ای به سمت دوربین می لغزد و تفنگ ریلی خود را به دوش می کشد. این حس قوی وجود دارد که بلیزارد تنها با انجام این کار در زیر پرچم یک دنباله، قدرت ایجاد چنین تغییرات گسترده ای را در فرمول Overwatch دارد. به نظر می‌رسد که واضح‌ترین توضیح در مورد اینکه چرا Overwatch 2 نامیده می‌شود. این موتور روی همان موتور بازی اجرا می‌شود – البته نسخه بهینه‌سازی‌شده آن – و به همین دلیل کاملاً سال ۲۰۱۶ به نظر می‌رسد. و این بتا نشان نمی‌دهد که عاقبت کاری را که بازی اصلی نمی‌توانست از طریق یک سری به‌روزرسانی انجام دهد، انجام دهد. دنباله ای برای مدیریت جامعه، به جای یک گام ملموس به جلو از لحاظ فنی یا مکانیکی.

نه پایگاه پخش و نه توسعه‌دهنده آنقدر خوشحال نمی‌شوند که WoW مانند کلاسیک و کلاسیک Overwatch باشد، بنابراین در عنوان از این نظر، اجباری برای شماره 2 وجود دارد.اما اگر آن را به پیشنهاد مصرف کننده خلاصه کنید، چه چیزی از ما خواسته می شود که در سال 2016 خریداری نکرده ایم؟ شاید با نزدیک‌تر شدن بازی تیرانداز قهرمان جدید، این موضوع واضح‌تر شود.

دانلود

نیم بها

دانلود نسخه اورجینال بازی XXX برای ایکس باکس XBOX | حجم: 33GB

قابل نصب در ایکس باکس XBOX Series X/S

ورژن بازی: V0.1.0.154

Game ID: B0CA2464-8182-41A1-9875-A6383C097851

#حجملینک ترافیک داخلی نیم بها پی سی دی
14GBDOWNLOAD
24GBDOWNLOAD
34GBDOWNLOAD
44GBDOWNLOAD
54GBDOWNLOAD
64GBDOWNLOAD
74GBDOWNLOAD
84GBDOWNLOAD
94GBDOWNLOAD
101GBDOWNLOAD
 
– رمز فایل: www.p30day.com
 
– جهت تبادل نظر و دریافت کمک به گروه مخصوص XBOX در پیام رسان تلگرام بپیوندید: @p30day_xbox
 
– جهت خرید اشتراک اورجینال XBOX Game Pass و اکانت بازی ها به فروشگاه پی سی دی در تلگرام مراجعه کنید: @p30day_shop_xbox
تصاویر
اطلاعات
شرکت توسعه و انتشار دهنده: Blizzard Entertainment
ژانر: اکشن
تاریخ انتشار بازی: 04/10/2022
زبان: انگلیسی
رده سنی مجاز: 16 سال به بالا
تریلر
Trailer
گیمپلی
Gameplay

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو