سبد حصیری سیسمونی چوبی پیک نیک

منبع: نمکستان

60

1401/7/13

01:23


جنس به کار رفته در تولید یک سبد پیک نیک حصیری شیک بیانگر میزان مقاومت و ماندگاری آن است. سبد های حصیری از دو جنس چوب طبیعی و پلاستیکی مخصوص فاقد BPA تولید می شوند.

جنس به کار رفته در تولید یک سبد پیک نیک حصیری شیک بیانگر میزان مقاومت و ماندگاری آن است. سبد های حصیری از دو جنس چوب طبیعی و پلاستیکی مخصوص فاقد BPA تولید می شوند.

در بافت سبد های حصیری طبیعی از چوب درخت های بید، خیزران و بامبو استفاده می شود زیرا چوب این درخت ها قابلیت ارتجاعی و مقاومت بالایی دارد که در حین بافت و در موقع استفاده نمی شکنند.

شستشو برای این سبدها مشکلی ایجاد نمیکند و شما می توانید بعد از هر بار استفاده از این سبدها آن ها را بشویید؛ این سبدها به صورت تقاطعی در هم بافته می شوند که این کار نیازمند هنر و سلیقه بسیاری است.

سبد حصیری سیسمونی چوبی پیک نیک

لازم به ذکر است در هنگام خرید سبد حصیری پیک نیک باید به دسته آن نیز توجه کرد؛‌ دسته سبد حصیری باید متناسب با وزن وسایل داخل آن و طول مسافتی که قرار است حمل شود باشد زیرا اگر دسته ی سبد ضعیف باشد، نمی تواند وزن بدنه را تحمل کند و می شکند؛ همچنین دسته سبد باید به گونه ای طراحی شده باشد که دست را اذیت نکند زیرا تمام وزن سبد از طریق دسته به انگشتان منتقل می شود؛ پس باید کاملا راحت باشد.

در این سبد برای تمام وسایل ضروری مانند مواد غذایی، ظروف و حتی کارد و قاشق و چنگال فضاهای مخصوص جداگانه طراحی شده تا از پراکندگی و به هم ریختگی آن ها جلوگیری به عمل آید و فرد بتواند آنچه که به دنبال آن است را خیلی سریع و راحت پیدا کند.

سبد حصیری سیسمونی

سبد حصیری لباس نوزاد، برای نگهداری لباس نوزاد می باشد. حصیر بافی هنری است که از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده است و از این هنر برای تولید وسایل گوناگون استفاده شده است.

یکی از سبدهای حصیری که تولید می شود برای سیسمونی کودک می باشد.

وسایل کودک آنقدر زیاد است که داخل اتاق به راحتی جا نمی شوند و باید به صورت منظم چیده شوند تا اتاق شلخته نباشد با قرار دادن وسایل نوزاد در این سبد ها می توان نظم خاصی به اتاق نوزاد داد.

بعضی از  آنها به شکل مربع و مستطیل جزء سیسمونی نوزاد می باشند و مشتریان زیادی هم دارند.

داخل این حصیر ها را با پارچه می پوشانند تا وسایل نوزاد به چوب گیر نکند.

سبد حصیری سیسمونی

یکی از پر کاربردترین وسایل سبد حصیری سیسمونی است که در انواع سبد حصیری اسباب بازی و لباس می باشد که در مدل ها و طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب وارد بازار می شود.

یکی از این سبد ها سبد حصیری لباس نوزاد است که پرفروش ترین می باشد و به صورت متنوع در مراکز فروش وجود دارد.

لباس کودکان و نوزادان به دلیل پوست حساسی که دارند نباید با لباس سایر اعضای خانواده شسته شود پس باید آن را به طور جداگانه نگهداری کرد.

پارچه ای که درون این سبد را پوشانده باید جنس خوب و با کیفیت باشد و محکم باشد تا اگر وزن لباس زیاد بود دچار پارگی نشود.

سبد حصیری چوبی

آنچه که باید از سبد پیک نیک و سبد میوه حصیری بدانید این است که از بهترین کیفیت تولید می شوند و تولیدکنندگان آن را با توجه به طراحی خاص آن را ارائه می دهند چرا که تمامی فاکتورها در تولید سبد باید رعایت شود.

این نوع سبدها چوبی و بسیار زیبا هستند که در هر منزلی از آن وجود دارد و مورد توجه همگان قرار گرفته است چرا که مزایای زیادی دارند و می توان از آن برای جابجایی و حمل میوه ها استفاده نمود که در تمامی مهمانیها و پذیراییها کاربرد دارد و افراد می توانند از این سبد زیبا و محکم استفاده نمایند و از مزایای آن بخوبی بهره مند شوند.

سبد حصیری چوبی

زیرین این سبد به دلیل نداشتن پایه بسیار مقاوم ساخته می شوند که این موضوع بسیار مهم است و درهنگام حمل و جابجایی سبد حصیری چوبی  باید زیرین سبد بسیار مقاوم باشد تا در اثر اتفاقات احتمالی شکسته نشود و باید به این موضوع دقت نمود تا بهترین نوع کیفیت آن تولید شود تا بتوان به مدت طولانی از آن استفاده نمود.

لازم به ذکر است که هر یک از سبدها مانند سبد پلاستیکی سبزی و سبد میوه ویژگی و مزایای خاص خود را دارند که با توجه به نیاز می توان از آن استفاده نمود و از کاربردهای آن بخوبی بهره مند شد چرا که قابلیتهای آن گوناگون می باشد و متناسب با شرایط و نوع استفاده شما دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو