عکس های جدید شیما جهانگیری و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید شیما جهانگیری و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

59

1401/7/13

01:40


شیما جهانگیری بازیگر جوان و با استعداد شیما جهانگیری متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۲ است، او در تهران دیده به جهان گشود، اما اصالتا بختیاری است

نمکستان : شیما جهانگیری بازیگر جوان و با استعداد شیما جهانگیری متولد ۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۲ است، او در تهران دیده به جهان گشود، اما اصالتا بختیاری است، تحصیلات خود را در رشته مهندسی معماری در دانشگاه رودهن گذرانده است.
بسیاری از بازیگران معروف و سرشناس کار حرفه ای خود را از تئاتر آغاز کردند و به دنبال آن توانسته اند در تلویزیون دیده شوند، شیما جهانگیری توانست با تئاتر در زمینه بازیگری پیشرفت کند و علاوه بر آن امروزه در رسانه و تلویزیون خوش می درخشد.

شیما جهانگیری

خانواده و زندگی شخصی شیما جهانگیری :

شیما جهانگیری در خانواده تحصیل کرده ای بزرگ شده، پدر او در رشته عمران تحصیلات خود را گذرانده است و مادر او دبیر بازنشسته آموزش پرورش است.

ورود به تئاتر و شروع مسیر پیشرفت تو :

شیما جهانگیری در ابتدا به تئاتر پیوست و اجرا های مختلف در تئاتر راه ورود به سینما و تلویزیون را برای او گشود، او در ابتدا در تئاتر راپورت های شبانه با کارگردانی اصغر خلیلی فعالیت کرده است و سپس با گذر زمان توانست استعداد های خود را شکوفا کند و در مسیر روشن تر قدم بگذارد.

بیوگرافی شیما جهانگیری

فعالیت او در تلویزیون :

اولین بازی او در سریال فوق لیسانسه ها اثر سروش صحت است، او در آبان ماه سال ۱۳۹۸ بازی در این سریال را در کنار بازیگران معروفی مانند هوتن شکیبا و متین ستوده آغاز کرد و برای او بازی در سریال فوق لیسانسه ها یک تجربه به یاد ماندنی است.
از دیگر آثار جدید او در تلویزیون می توانیم به سریال پربیننده دو پینگ اشاره کنیم که امروزه این سریال طرفداران بسیاری زیادی پیدا کرده است و جز بهترین سریال های نوروز سال ۱۳۹۹ محسوب می شود، در این سریال شیما جهانگیری در کنار الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد و مهدی هاشمی دیده می شود که در این سریال توانسته است بسیار خوش بدرخشد و توانایی های خود را نشان دهد.

شیما جهانگیری

فعالیت های ورزشی شیما جهانگیری :

این بازیگر جوان در کنار فعالیت های هنری به ورزش علاقه بسیار زیادی دارد و در کنار حرفه خود به ورزش نیز می پردازد، از ورزش های مورد علاقه او می توان به شنا و اسکیت اشاره کرد، می توان گفت که شیما جهانگیری امروزه به عنوان یک مربی اسکیت نیز مشغول فعالیت است و این حرفه خود را با تعصب خاصی ادامه می دهد.

ازدواج و همسر شیما جهانگیری :

شیما جهانگیری مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

علاقه او به هنر :

او یک ذهن فعال و هنر دوست دارد و طراحی یکی از گرایش های همیشگی وی بوده و بنابراین او گاهی به طراحی می پردازد و ساز مورد علاقه او پیانو است.
همواره مشتاق به انجام فعالیت های هنری است و تا جایی که می تواند توانایی ها و استعداد های خود را در زمینه هنر به نمایش میگذارد.

بیوگرافی شیما جهانگیری و عکس های جدید

بیوگرافی شیما جهانگیری و عکس های جدید

بیوگرافی شیما جهانگیری

بیوگرافی شیما جهانگیری

عکس های شیما جهانگیری

عکس های شیما جهانگیری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو