رده‌بندی سنی بازی God of War Ragnarok مشخص شد

منبع: زومجی

23

1401/7/13

07:39


رده‌بندی سنی بازی God of War Ragnarok مشخص شد

بدون شک از بازی God of War Ragnarok می‌توان به‌عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های پاییز امسال نام برد. بازی خدای جنگ جدید در تاریخ نهم ماه نوامبر امسال (۱۸ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. کاربران زیادی بی‌صبرانه در انتظار آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی سانتا مونیکا و تجربه ادامه قصه کریتوس و آترئوس هستند. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، درجه سنی بازی God of War Ragnarok توسط سازمان نظام رده‌بندی بازی‌های ویدیوی (ESRB) مشخص شده است.

کریتوس و آترئوس در برابر گرگ غول پیکر در گاد او وار رگناروک

بازی God of War Ragnarok درجه‌سنی M را از این سازمان دریافت کرده و تجربه آن برای افراد بالا ۱۷ سال مناسب اعلام شده است و در آن شاهد خون‌ریزی، خشونت شدید و غیره خواهیم بود. ESRB در توضیحات خود از این بازی به مبارزه‌های تن به تن کریتوس و آترئوس با مهاجمان انسانی و موجوداتی مثل اژدها، ترول‌ها و سنتور‌ها اشاره کرده است. درست به مانند بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، در این نسخه نیز شاهد افکت‌های زیادی از پاشیدن خون و تکه شدن دشمنان خواهیم بود.

به‌طور قطع افراد زیادی انتظار دریافت چنین رتبه‌ای را برای بازی God of War Ragnarok داشتند. این مجموعه در طول عمر خود، همیشه با ماهیت خشن و خونین خود شناخته شده و این امر بخشی جدانشدنی از این سری بازی است. طبق گفته حساب PlayStation Game Size در توییتر، ظاهرا کاربران پلی استیشن 4 برای نصب این اثر روی کنسول خود به ۹۰٫۴ گیگابایت فضا نیاز خواهند داشت.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد رده بندی سنی بازی God of War Ragnarok با زومجی به اشتراک بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو