ساخت سریالی براساس بازی The Medium

منبع: زومجی

36

1401/7/13

07:39


ساخت سریالی براساس بازی The Medium

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که بازی The Medium ساخته‌ی استودیوی بلوبرتیم جدیدترین اثری است که به یک سریال تلویزیونی تبدیل خواهد شد. این استودیو اعلام کرد که توماژ باگینسکی و پیوتر بابینو از استودیوی بلوبرتیم روی سریال مدیوم نظارت خواهند کرد. باگینسکی پیش از این تهیه‌کننده اجرایی سریال The Witcher بوده است که فصل سوم سریال ویچر قرار است تابستان سال آینده از نتفلیکس پخش شود.

براساس توافق انجام شده، بودجه تولید سریال The Medium توسط بلوبرتیم و Platige تأمین خواهد شد. بعد از اینکه کار ساخت سریال به اتمام رسید، درصورت توافق مجدد بلوبرتیم و Platige، این اثر به‌صورت مشترک مدیریت خواهد شد.

شخصیت بازی The Medium

بازی The Medium با استقبال نسبتا خوب توسط بازیکنان پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی مواجه شده است سرمایه‌گذاری برای ساخت یک پروژه تلویزیونی از آن نشان‌دهنده موفقیت رو به رشد این اثر است. زومجی در بررسی بازی The Medium امتیاز ۷.۵ را داده است که در ادامه بخشی از این بررسی به قلب افشین پیروزی می‌خوانیم:

«The Medium از آن دست بازی‌هایی است که تمرکز اصلی خودش را روی روایت داستانی پرجزییات گذاشته و در این زمینه هم موفق ظاهر می‌شود؛ مدیوم اما هرچه در داستان‌گویی موفق است، نمی‌توان به یکی دیگر از اهدافش که ارائه حس ترس است برسد و نبود تنش خاص در بازی، از جمله عواملی است که شدیدا حس ترس را در آن ضعیف کرده و به همین روال، گیم‌پلی بازی هم با وجود بهره بردن مناسب از ایده خلاقانه جریان داشتن آن در دو دنیای مختلف به‌صورت همزمان، با توضیحات اضافی و بی‌مورد چالش و در نتیجه لذت حل معما را به‌کل از بین می‌برد.»


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو