عکس های جدید بهرام دهقانیار و همسرش + بیوگرافی

عکس های جدید بهرام دهقانیار و همسرش + بیوگرافی


منبع: نمکستان

169

1401/7/13

08:35


بهرام دهقانیار در روز شانزدهم تیر ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شده است و در عرصه ی هنر موسیقی فعالیت می کند.

نمکستان : بهرام دهقانیار در روز شانزدهم تیر ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شده است و در عرصه ی هنر موسیقی فعالیت می کند. او متاهل است و دارای یک فرزند دختر با نام مایا می باشد و فارغ التحصیل کنسرواتور پیانو از فرانکفورت آلمان است. بهرام دهقانیار آهنگسازی و نوازندگی پیانو را به صورت حرفه ای دنبال می کند و از افراد شناخته شده ی این حوزه می باشد. او در سبک های پاپ، جاز، بلوز سنتی تلفیقی و کلاسیک فعالیت می کند.

بهرام دهقانیار و دخترش

کودکی تا جوانی :

او در خانواده ای ۴ نفره متولد شد و فرزند دوم و آخر خانواده است. علاقه و آشنایی بهرام دهقانیار با موسیقی و پیانو زمانی آغاز شد که اقوامشان برای تولد برادرش یک پیانو هدیه آوردند و پدر و مادرش با مشاهده ی استعداد بهرام در موسیقی و نواختن پیانو، برای تولد ۹ سالگی او نیز یک پیانوی یاماهای قدیمی خریداری کردند. او آهنگسازی تیتراژ فیلم و سریال هایی مثل خانه ی سبز، شب های برره و کارتون خونه ی مادر بزرگه و باغ مظفر را انجام داده است. او از ۷سالگی شروع به یادگیری موسیقی کرد و اصول تئوری موسیقی را تحت آموزش استاد مهران روحانی و سپس ردیف نوازی را تحت نظر استاد اسماعیل دیبا اموخت. او بین سال های ۶۸ تا ۷۳ برای تحصیل موسیقی به آلمان مهاجرت کرده بود.

بهرام دهقانیار

سابقه فعالیت و آثار بهرام دهقانیار :

درسال ۸۴ سیامک انصاری او را برای آهنگسازی تیتراژ شب های برره به مهران مدیری معرفی کرد و این مجموعه سرآغاز همکاری او با مهران مدیری بود و تا امروز بیش از ده فیلم و سریال مهران مدیری با آهنگسازی بهرام دهقانیار انجام شده است. بهرام دهقانیار آهنگساز بسیاری از مجموعه هایی ست که برای کودکان و متولدین دهه ی ۶۰ بسیار خاطره انگیز و نوستالژیک است.

او در این سال ها با خوانندگان و آهنگسازان و ترانه سراهای مختلفی از جمله استاد بابک بیات، مانی رهنما، حمیدرضا حامی، داود بصیری، بابک صحرایی، شهین حنانه و … همکاری کرده است. از آثار وی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی می توان به هیئت مدیره، درحاشیه، ویلای من، قهوه تلخ، همه بچه های من، مرد هزار چهره، باغ مظفر، قصه های تا به تا، پدرسالار، شهر موش های ۲ و … اشاره کرد.

بیوگرافی بهرام دهقانیار

صفحه اینستاگرام بهرام دهقانیار :

بهرام دهقانیار با آیدی bahram_dehghanyar در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

صفحه اینستاگرام بهرام دهقانیار

در ادامه با بیوگرافی و عکس های بهرام دهقانیار همراه ما باشید

بیوگرافی بهرام دهقانیار

بیوگرافی بهرام دهقانیار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو