آزاده عسگری و طراحی مجموعه‌ای جدید برای سفر

41

1401/7/13

10:12


آزاده عسگری، طراح لباس و مدیر عامل برند پوشاک «زاداری» از طراحی مجموعه‌ای جدید برای سفر خبر داد.

آزاده عسگری و طراحی مجموعه‌ای جدید برای سفر

گروه مد و لباس هنرآنلاین: آزاده عسگری، طراح لباس، مدرس و مدیرعامل برند پوشاک «زاداری» درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: تا پیش‌ازاین بیشتر تمرکزمان روی طراحی و دوخت لباس‌های رسمی به‌ویژه کت‌وشلوار برای خانم‌ها و آقایان بود اما در حال حاضر بخشی از توجهمان را معطوف به ایجاد کالکشن‌های کژوال کرده‌ایم که البته هرکدام از این مجموعه‌ها دارای کانسپت بوده و بر اساس سفارش یا سایزبندی نیستند.

عسگری افزود: در انتظار یک فرصت مناسب برای رونمایی از جدیدترین مجموعه خود هستیم که با موضوع سفر، لباس‌هایی را مناسب برای سفر طراحی کرده و دوخته‌ایم و تلاش کردیم به سمت این نیاز پیش رویم که پوشش مناسب سفر برای خانم‌ها و آقایان را مرتفع سازیم.

او با اشاره به طراحی لباس‌های کاملاً پوشیده برای سفر اذعان داشت: تلاش کردیم از المان‌های ورزشی روی در طراحی این لباس‌ها بهره گیریم و هر آنچه موجب ایجاد حس راحتی می‌شود را در آن‌ها لحاظ کردیم.

این طراح لباس و مدیرعامل برند پوشاک «زاداری» در ادامه به توسعه مجموعه‌های «ریزورت» یا «کروز» در کنار کالکشن‌های فصلی تیم خود اشاره و تصریح کرد: ریزورت یا کروز مجموعه‌هایی فرعی در کنار کالکشن‌های فصلی هستند که بیشتر هدفشان ارائه لباس مناسب برای تعطیلات یا سفر است؛ لباس‌هایی راحت، سبک و شیک که امسال بیشتر با تکیه بر پارچه‌های گل‌دار در سراسر جهان ترند شدند و بر همین اساس ما نیز بنا داریم ازاین‌پس طراحی و تولید لباس‌های این مجموعه‌ها را نیز موردتوجه قرار دهیم.

عسگری ادامه داد: قرار بود مجموعه لباس‌های سفری، تابستان امسال رونمایی شوند اما ترجیح دادیم این کار را زمستان امسال و پیش از فرارسیدن بهار سال آینده به انجام رسانیم.

این طراح لباس در ادامه با اشاره به آنچه برای پاییز و زمستان امسال به‌طور جهانی ترند شده و بازار ایران نیز استقبال خوبی از آن داشته، اظهار داشت: لباس‌های یکدست و کاملاً مشابه یکدیگر در بالاتنه و پایین‌تنه به لحاظ رنگ، طرح و جنس پارچه و همچنین شلوارهای بسیار گشاد و بلند ازجمله سبک‌های پوششی اخیر است که مورد استقبال نیز قرار گرفته است هرچندکه اغلب آقایان در پیروی از مدهای جدید اغلب مقاومت دارند و با احتیاط آن‌ها را می‌پذیرند اما در ارتباط با این مد جدید چنین اتفاقی رخ نداده و شاهد استقبال اغلب آقایان و خانم‌های جوان از این ترند هستیم.

عسگری در خاتمه به سوق یافتن بخشی از فعالیت‌های مجموعه خود به امر تولید اشاره کرد و گفت: در ماه‌های اخیر، با جمعی از مزون‌های مطرح کشور در زمینه تولید همکاری داشته و با به‌کارگیری خیاطان بسیار ماهر و چیره‌دست، به باکیفیت‌ترین شکل ممکن، طرح‌هایشان را به محصول نهایی تبدیل کرده‌ایم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو