تأخیر حالت Freelancer بازی Hitman 3 تا ژانویه ۲۰۲۳

منبع: زومجی

21

1401/7/13

12:09


تأخیر حالت Freelancer بازی Hitman 3 تا ژانویه ۲۰۲۳

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حالت Freelancer بازی Hitman 3 دوباره با تأخیر مواجه شده است. استودیو IO Interactive اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که طرفدارها باید در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۶ بهمن ۱۴۰۱) منتظر تجربه‌ی این حالت روگ‌لایک بازی مخفی‌کاری سوم-شخص هیتمن ۳ باشند.

حالت Freelancer در ابتدا برای عرضه در بهار ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود، اما تا نیمه‌ی دوم سال جاری به تعویق افتاد و درنهایت به سال ۲۰۲۳ موکول شد. بااین‌حال خبر خوب این است که یک تست فنی برای این حالت برگزار خواهد شد و طرفدارها به‌زودی می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از نحوه‌ی دسترسی به آن باشند.

استودیو آی‌او اینتراکتیو درباره‌ی تأخیر حالت روگ‌لایک هیتمن ۳ اظهار داشت: «ما تصمیم گرفتیم که از برنامه‌ی انتشار اصلی خود فاصله بگیریم و تقریبا تمام مکان‌های World of Assassination را از روز اول در دسترس قرار دهیم. ما به تلاش ادامه می‌دهیم تا یک تجربه‌ی بی‌نقص را در زمان عرضه برای همه‌ی بازیکن‌ها رقم بزنیم».

هنوز معلوم نیست که آیا استودیو IO Interactive می‌خواهد حالت Freelancer را در قالب یک به‌روزرسانی رایگان عرضه کند یا باید انتظار یک بسته‌ی الحاقی پولی را داشته باشیم. بازی Hitman 3 در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. آی‌او اینتراکتیو از آن زمان محتوای پس از عرضه‌ی زیادی را برای این بازی ارائه کرده است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو