بازگشت یکی از بازیگران وانداویژن در سریال Agatha: Coven of Chaos مارول

منبع: زومجی

59

1401/7/14

00:18


بازگشت یکی از بازیگران وانداویژن در سریال Agatha: Coven of Chaos مارول

پس از موفقیت چشمگیر سریال WandaVision بود که مارول استودیو تصمیم گرفت تا اسپین‌آف این سریال را با محوریت شخصیت آگاتا هارکنس تولید کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران سریال وانداویژن قرار است در این سریال بازگردد. هالیوودریپورتر اعلام کرد که استخدام بازیگران سریال Agatha: Coven of Chaos آغاز شده است و به همین منظور اما کالفیلد، بازیگر داتی جونز در سریال WandaVision در این سریال باز خواهد گشت.

کاترین هان در نقش آگاتا هارکنس در قسمت نهم و پایانی سریال WandaVision

کاترین هان برای بازی دوباره در نقش آگاتا هارکنس در سریال Agatha: Coven of Chaos باز می‌گردد و همچنین جک شافر، سازنده سریال وانداویژن به‌عنوان سازنده و رهبر تیم نویسندگان در این سریال باز خواهد گشت. گفته می‌شود که سریال Agatha: Coven of Chaos قرار است یک سریال کمدی تاریک باشد. باتوجه‌به پایان‌بندی سریال WandaVision می‌دانیم که آگاتا هارکنس با طلسم واندا در وست ویو گرفتار باقی‌مانده است، اما اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست.

انتظار می‌رود سریال Agatha: Coven of Chaos در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. سریال WandaVision موفق شد نامزد دریافت ۲۳ جایزه از جمله بهترین سریال محدود سال در جوایز امی امسال شود و درنهایت توانست ۳ جایزه در بخش فنی ببرد. بااین‌حال، سریال وانداویژن در بخش اصلی ناکام ماند. کاترین هان برای بازی در اولین سریال دنیای سینمایی مارول نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال محدود شده بود.

همچنین شافر برای نوشتن فیلمنامه قسمت اول و همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده به ترتیب در بخش بهترین فیلمنامه یک سریال محدود و بهترین سریال محدود در جوایز امی نامزد دریافت جایزه شده بود. الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان، ایوان پیترز، جاش استمبرگ و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision به ایفای نقش پرداختند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو