چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم

منبع: گهر

72

1401/7/14

00:20


سلام به همه ی دوستان عزیز به یک پست مفید دیگه خوش آمدید، حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از آهنگ های معروف اینستاگرام را را در کلیپی گوش می دهید  ولی هرچی که در اینترنت میگردید اسم آن آهنگ را پیدا نمیکنید توی این پست قراره باهم بررسی کنیم که چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم. برای پیدا کردن آهنگ مورد نظر روش های بسیاری وجود داره که ما توی این پست تصمیم گرفتیم ۴ تا از بهترین های آن را یعنی از طریق گوگل – شزم – کنترل سنتر گوشی های اپل و وب سایت های موسیقی برای شما توضیح دهیم ، پس تا آخر این پست جذاب با ما همراه باشید !

پیدا کردن آهنگ با کمک گوگل

یکی از روش های پیدا کردن آهنگ مورد نظر استفاده از برنامه گوگل میباشد . کار با این برنامه یکی از راحت ترین روش های پیدا کردن آهنگ هست.

روش پیدا کردن آهنگ با گوگل به این شکل میباشد :

۱٫برنامه گوگل را باز کرده و بر روی آیکون میکروفون کلیک میکنید.

چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

۲٫بعد از کلیک و باز شدن پنجره جدید روی گزینه “Search for a song” کلیک میکنید.

۳٫سپس در آهنگ را اجرا کرده و منتظر می مانید.

۴٫به همین سادگی مشاهده میکنید که گوگل اسم آهنگ مورد نظر را یافته و سرچ میکند!

این روش یکی از ساده ترین روش های پیدا کردن آهنگ مورد نظر هست که امروزه خیلی ها از این روش استفاده میکنند، از مزایای استفاده از این روش میتوان به اینکه نیازی به نصب اپلیکیشن نیست اشاره کرد.

پیدا کردن آهنگ با کمک شزم

یکی دیگر از روش های پیدا کردن آهنگ مورد نظر استفاده از اپلیکیشن “Shazam” میباشد. این روش نیز جزو روش های پرطرفدار و بسیار دقیق میباشد . کار با این اپلیکیشن به این صورت میباشد که :

 

۱٫اول اپلیکیشن را دانلود کنید.

۲٫روی Turn On زده و سپس با زدن Allow display over other apps دسترسی نمایش آیکون روی صفحه نمایش را به برنامه بدهید.

چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

۳٫روی Library بزنید و روی آیکون تنظیمات کلیک کنید ، در این مرحله باید گزینه Pop-Up Shazam فعال باشد.

چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم, جدید ۱۴۰۱ -❤️ گهر

۴٫حالا کافیه تا وارد اینستاگرام و یا برنامه مورد نظر شوید و روی آیکون شناور که روی صفحه شماست کلیک کنید ، به همین راحتی برنامه شروع به شناسایی آهنگ و خواننده کرده و نتیجه را به شما اعلام میکند. (فایل صوتی آهنگ نیز در قسمت Library شما ذخیره میشود)

تمام، این روش هم همانطور که دیدید روش خیلی خوبی هست البته یک نکته را جا انداختیم ، اگر اپلیکیشن برای شما به خوبی کار نکرد باید فیل تر*شکن خود را روشن کنید و دوباره امتحان کنید.

 

پیدا کردن آهنگ در ios

همه این روش هایی که توضیح دادیم هم برای کاربران آی او اس کار میکند هم اندروید اما خیلی از دوستانی که اپل دارند در نصب اپلیکیشن یا راه اندازی بعضی قابلیت ها به مشکل میخورند پس ما تصمیم گرفتیم برای دوستان صاحب اپل نیز یک روش توضیح بدیم. شما برای انجام این کار کافیه :

۱٫وارد ستینگ شده و روی Control Center کلیک کنید.

۲٫از بین گزینه ها  music Recognation را پیدا کنید و به کنترل ستنر خود اضافه کنید..

۳٫تمام حالا کلیپ مورد نظر رو پلی کرده و با باز کردن کنترل سنتر روی music Recognation کلیک کنید.

به همین سادگی شما میتوانید در اپل آهنگ مورد نظر را پیدا کنید!

 

بهترین سایت ها برای دانلود موسیقی

شما بعد پیدا کردن اسم آهنگ مورد نظر خود نیاز به یک سایت خوب دارید تا آهنگ رو با کیفیت ها و حجم های مختلف و بهترین کیفیت ارائه بده ، یک سایتی که نه تبلیغات زیادی گذاشته باشه که باعث مزاحمت شما بشه نه آهنگ رو با کیفیت بد و یا تکست های ناقص ارائه  بده .

در این زمینه وب سایت های مختلفی وجود دارد که به شما موزیک هارو ارائه می دهند اما یکی از بهترین وبسایت ها در این زمینه که ما به شما پیشنهاد میکنیم وب سایت رسا موزیک می باشد. این وب سایت دقیقا همون چیزی هست که شما نیاز دارید زیرا اگر میخواهید آهنگ های چالشی تیک تاک ، اینستاگرام و… را دانلود کنید این سایت منبع این جور چیز ها است.   این سایت تمامی آهنگ های معروف اینستاگرام ، آهنگ های چالشی تیک تاک ، آهنگ های فارسی همراه متن ، آهنگ معروف این روزای اینستا ، بهترین ریمیکس های سال ، آهنگ خواننده های خارجی و ایرانی   و… را دارد و علاوه بر امکان دانلود با ۲ کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ متن تمامی آهنگ ها را نیز قرار میدهد. و شما سایت رسا موزیک رو با آدرس Resamusic.ir  میتوانید دنبال کنید

کلام آخر

خب دوستان ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید امیدواریم مطلب “چگونه آهنگ های اینستاگرام را دانلود کنیم” برای شما مفید بوده باشه و تونسته باشه به صورت مختصر و مفید به شما نکات را توضیح بدهد ، اگر شما هم اطلاعات و نظراتی در این موضوع دارید که فکر میکنید ما جا انداختیم خوشحال میشیم با ما توی بخش نظرات در میون بزارید .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو