وضعیت بازار: شانس بیت کوین برای بازگشت به بالای ۲۰هزار دلار

وضعیت بازار: شانس بیت کوین برای بازگشت به بالای ۲۰هزار دلار


43

1401/7/14

07:53


قیمت بیت کوین به‌آرامی در حال افزایش از بالای سطح ۱۹٬۵۰۰ دلار است. ۲۰٬۰۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت کلیدی پیش روی قیمت عمل می‌کند و اگر خریداران موفق به عبور از این سطح شوند، شرایط برای رشد ادامه‌دار بیت کوین فراهم خواهد شد.

به گزارش کریپتو نیوز، بسیاری از آلت کوین‌های بازار نیز مانند بیت کوین چشم به تشکیل یک روند صعودی جدید و ادامه‌دار دوخته‌اند. اتریوم می‌تواند با عبور از ۱٬۳۵۰ دلار این شرایط را فراهم کند و ریپل هم به‌دنبال فرصتی برای رساندن خود به مقاومت ۰.۴۸ دلاری است. سطح ۰.۴۳۵ دلار نیز به‌عنوان اصلی‌ترین مقاومت پیش روی کاردانو عمل می‌کند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین پس از آزمایش مجدد سطح ۱۹٬۰۰۰ دلار یک رشد تازه را آغاز کرده است. قیمت در این مسیر موفق شد از مقاومت‌های ۱۹٬۲۰۰، ۱۹٬۳۰۰ و ۱۹٬۵۰۰ دلاری نیز عبور کند و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته (MA ۵۰ – خط بنفش در تصویر) را پشت سر بگذارد.

قیمت در حال حاضر با مقاومت سختی در سطح ۲۰٬۰۰۰ دلار مواجه است و اگر در ادامه بتواند این سطح کلیدی را با قدرت پشت سر بگذارد، شتاب صعودی قیمت افزایش پیدا خواهد کرد.

وضعیت بازار: شانس بیت کوین برای بازگشت به بالای ۲۰هزار دلار

نمودار قیمت بیت کوین (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید).

در صورت نزولی‌شدن بازار، نزدیک‌ترین حمایت بیت کوین سطح ۱۹٬۳۰۰ دلار خواهد بود و پس از آن ممکن است قیمت تا ۱۹٬۰۰۰ دلار و سپس ۱۸٬۵۰۰ دلار پایین بیاید.

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم بالای سطح ۱٬۲۶۵ دلار یک پایه قیمتی ایجاد و حرکت صعودی تازه‌ای را آغاز کرده است. خریداران اتریوم در این مسیر موفق به عبور از مقاومت ۱٬۳۰۰ دلاری، سطح ۱٬۳۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته شدند.

در صورت ادامه‌داشتن روند صعودی، قیمت در ۱٬۳۵۰ دلار با یک مقاومت اساسی مواجه است و اگر موفق شود این سطح را پشت سر بگذارد، شتاب صعودی اتریوم افزایش پیدا خواهد کرد.

وضعیت بازار: شانس بیت کوین برای بازگشت به بالای ۲۰هزار دلار

نمودار قیمت اتریوم (برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید).

در مقابل، اگر روند بازار نزولی شود، نزدیک‌ترین حمایت پیش روی اتریوم سطح ۱٬۳۰۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۰ ساعته خواهد بود و پس از آن نوبت به ۱٬۲۶۵ دلار می‌رسد. ازدست‌رفتن این مقاومت نیز احتمالاً شتاب نزولی قیمت را بیشتر خواهد کرد.

تحلیل قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو در حال حاضر بالای ۰.۴۲ دلار در نوسان است و فاصله زیادی با سطح کلیدی ۰.۴۳۵ دلار ندارد. اگر قیمت در ادامه از این مقاومت کلیدی عبور کند، راه برای جهش قیمت تا ۰.۴۵ و سپس ۰.۴۸ دلار باز خواهد شد.

بایننس کوین اکنون با کمی اختلاف بالای سطح ۲۸۵ دلار نوسان می‌کند و در مسیر رشد خود ابتدا با مقاومتی در ۲۹۲ دلار مواجه است. مقاومت کلیدی بعدی ۲۹۲ دلار است و عبور از آن می‌تواند به جهش BNB تا ۳۰۰ دلار منجر شود.

سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴درصد افزایش قیمت داشته است و اکنون با قیمتی بالاتر از ۳۳ دلار خریدوفروش می‌شود. در صورت ادامه‌داشتن روند صعودی، قیمت می‌تواند تا ۳۵ دلار افزایش پیدا کند.

دوج کوین اکنون بالای ۰.۰۶۰ در نوسان است و قیمت با رشدی نه‌چندان زیاد می‌تواند خود را به ۰.۰۶۲ دلار برساند. پس از آن هم ممکن است قیمت تا ۰.۰۶۴۲ دلار رشد کند.

ریپل در حال حاضر جایی بالاتر از ۰.۴۵ دلار در نوسان است و نزدیک‌ترین مقاومتی که پیش روی خود می‌بیند، سطح ۰.۴۶۵ دلار است. عبور از این مقاومت می‌تواند قیمت XRP را تا ۰.۵۰ دلار بالا بکشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو