احتمال رویارویی با ۱۱ جناح متفاوت در بازی God Of War Ragnarok

منبع: زومجی

24

1401/7/14

09:51


احتمال رویارویی با ۱۱ جناح متفاوت در بازی God Of War Ragnarok

کریتوس و آترئوس از همان ابتدای بازی God Of War محصول ۲۰۱۸ میلادی، مقدمات آغاز رگناروک یا فرجام خدایان را فراهم کردند و اکنون تقریبا زمان روایت ادامه‌ی داستان فرا رسیده است. بازی God Of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) به‌شکل انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و هر ۹ قلمرو دنیای نورس را در آستانه‌ی نابودی قرار می‌دهد. ‌آن‌طور که رسانه‌ی Insider Gaming گزارش می‌دهد، گاد آو وار رگناروک دارای ۱۱ گروه متفاوت از موجودات است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از نابودی به‌کار می‌گیرند.

رسانه‌ی اینسایدر گیمینگ در یک گزارش تازه از جناح‌های مختلفی پرده برداشته است که در جریان بازی God Of War Ragnarok با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. در این گزارش به نام، ویژگی‌ها و محل احتمالی رویارویی با هر یک از این فرقه‌ها اشاره شده است که در بازی به مبارزه می‌پردازند. دسته‌ی Ethereal ارواحی هستند که احتمال برخورد با آن‌ها در هر یک از ۹ قلمرو وجود دارد. دسته‌ی Nelwalkers تقریبا مشابه فرقه‌ی قبلی خواهند بود و شامل اجساد از گور برخواسته می‌شوند. بازیکن‌ها این گروه را احتمالا از هل‌هایم، قلمرو دلهره‌آور مردگان در نسخه‌ی قبلی به یاد دارند.

با اینکه برخی از فرقه‌ها به‌عنوان متحد درکنار کریتوس و آترئوس قرار می‌گیرند، اما برخی دیگر تهدید بزرگی برای این تیم پدر-پسری محسوب می‌شوند. البته خدایان آسیر بیش از سایرین، زندگی قهرمان‌های داستان را تهدید می‌کنند. با اینکه در نسخه‌ی قبلی با برخی از آن‌ها برخورد داشتید، بازی God Of War Ragnarok چالش‌های تازه و بسیار هولناک‌تری را به‌همراه خواهد آورد. نبرد با ثور قبلا تأیید شده است و احتمال وقوع درگیری بین کریتوس و اودین نیز وجود دارد.

مبارزه کریتوس و آترئوس در بازی God of War Ragnarok

از دیگر فرقه‌های حاضر در بازی God of War Ragnarok می‌توان به دورف‌ها، الف‌ها، یوتون‌ها و خدایان ونیر اشاره کرد؛ گروه‌هایی که یا برای اولین‌بار با آن‌ها آشنا می‌شوید یا بار دیگر با آن‌ها دیدار می‌کنید. گروه‌های دیگری نیز در این دنباله وجود دارند که در طول ماجراجویی تازه کریتوس با آن‌ها مواجه خواهید شد. ظاهرا تکمیل بازی گاد آو وار رگناروک ۴۰ ساعت طول می‌کشد که ۲۰ ساعت برای تکمیل داستان اصلی و همین مقدار برای انجام مأموریت‌های جانبی نیاز خواهد بود. این بازی دارای چند ساعت میان‌پرده است که از روایت داستانی غنی و پرجزئیات حکایت دارد.

بازی God of War Ragnarok درجه‌ی سنی M یا مناسب افراد بالای ۱۷ سال را از سوی سازمان ESRB دریافت کرد. در این بازی شاهد خون‌ریزی و خشونت زیادی خواهیم بود و کریتوس و آترئوس در ماجراجویی خود به مبارزه‌ی تن‌به‌تن با مهاجمان انسانی و موجوداتی نظیر اژدها، ترول‌ها و سنتور‌ها می‌پردازند. در این دنباله نیز شاهد افکت‌های بسیاری از پاشیده شدن خون و تکه شدن دشمنان خواهیم بود؛ بنابراین اعطای این درجه‌ی سنی به‌هیچ‌وجه دور از انتظار نبود.

در خلاصه‌ی داستان بازی God of War Ragnarok می‌خوانیم: «زمستان طولانی یا فیمبول‌وینتر در شرف وقوع است. کریتوس و آترئوس باید در جست‌وجوی یافتن پاسخ به هر یک از ۹ قلمرو سفر کنند و در همین حین نیروهای آزگاردی برای نبرد پیشگویی‌شده‌ای آماده می‌شوند که به جهان پایان می‌دهد. آن‌ها در طول مسیر با مناظر خیره‌کننده و افسانه‌ای و دشمنان جدیدی در هیبت خدایان و هیولاهای نورس روبه‌رو خواهند شد. خطر رگناروک هر لحظه نزدیک‌تر می‌شود. کریتوس و آترئوس باید بین امنیت خود و امنیت قلمروها یکی را انتخاب کنند».


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو