۴ انشا درباره روزی که دوست دارم تکرار شود؛ کوتاه و زیبا

منبع: مینویسم

44

1401/7/14

12:34


موضوع انشا درباره روزی که دوست دارم تکرار شود، می تواند روایتگر روزهای شیرینی از زندگی تک تک انسان ها باشد، در این مطلب از سایت مینویسم برای شما کاربران عزیز انشا درباره روزی که دوست دارم تکرار شود به صورت 4 انشا مجزا آماده کرده ایم، امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

۴ انشا درباره روزی که دوست دارم تکرار شود؛ کوتاه و زیبا

در زندگی همه ما روزهایی هستند که دوست داریم تکرار شوند، در واقع یک سری خاطرات خوب در زندگی وجود دارد که دوست داریم آن روزها و اتفاقات خوب دوباره برایمان اتفاق بیفتد. این روزها برای هر شخصی منحصر به فرد و ویژه است بنابراین برای نوشتن انشا درباره روزی که دوست دارم تکرار شود باید شخصا اقدام به نوشتن کنید و خواندن نوشته های دیگران کمکی به شما نمی کند. اما با خواندن انشا راجب روزی که دوست دارم دوباره تکرار شود می توانید برای نوشتن انشای خودتان ایده بگیرید.

1: انشا درباره روزی که دوست دارم بار دیگر تکرار شود

بعضی از روزها در سال وجود دارد که انسان می خواهد بار دیگر آن روزها را تجربه کند، در واقع آن روز آن قدر برای آن فرد دل انگیز و خاطره انگیز بوده است که می خواهد بار دیگر آن روز را به یاد آورد و در آن روز زندگی کند.

مثلا من از مادرم این سوال را پرسیدم و او گفت روزی که دوست دارم بار دیگر تکرار شود روز اولی است که به دانشگاه رفتم. آن روز برای من بسیار دل انگیز و پر از خاطرات شیرین بود، روزی که برای اولین بار پا به محیطی جدید گذاشته و از این که وارد مرحله ی جدیدی از زندگی ام شده بودم هم خوشحال بوده و هم لبخند رضایتی بر روی لبهایم داشتم.

ما انسان ها همیشه دلمان می خواهد روزهای خوش زندگی مان تکرار شوند. من آرزو میکنم که ای کاش روزهای خوش زندگی تمام انسان ها همیشگی و پایدار و تکرار شدنی باشند.

همچنین بخوانید: انشا درباره روز اول مدرسه

2: انشا در مورد روزی که دوست دارم تکرار شود

ممکن است زمانی که از برخی انسان ها بپرسند کدام روز است که دوست دارند بار دیگر تکرار شود، نتوانند در همان لحظه اول، جواب قاطع و روشنی دهند، این افراد بعد از مدتی اندیشیدن ممکن است روزهای بسیاری را به یاد آوردند که تمام آن روزها برایشان خاطره انگیز باشند و انتخاب از بین آنها برایشان قدری مشکل باشد.

یک نفر ممکن است بگوید که من دوست دارم روزی تکرار شود که در آن روز برای اولین بار کارم را شروع کردم، در آن روز من پس از مدت ها تلاش و یاد گیری فوت و فن های حرفه ام به طور رسمی کارم را شروع کردم و آن روز برای من خاطره انگیز ترین روز بود زیرا که موفقیت الانم را مدیون روزی هستم که از مشکلات پیش رو نترسیدم و مصمم مسیر پیش رو را در نظر گرفته و برای رسیدن به هدفم تلاش کردم و در امروز نتیجه ی تلاش هایم را نظاره گر هستم و به خود بابت اراده ای که داشتم میبالم.

3: انشا در مورد روزی که دوست دارم تکرار شود

همه ی ما انسان ها روزها و انسان هایی را در زندگیمان داریم که برای ما ارزشمند و عزیز هستند، ما باید قدر روزهای خوبی که در زندگیمان وجود دارد را بدانیم، همینطور قدردان اطرافیان و خانواده خود باشیم که اگر آن ها را از دست بدهیم دیگر تکرار شدنی نیستند.

ممکن است فردی بگوید روزی که دوست دارم تکرار شود، روزی  است که در آن مرتکب اشتباهی شده ام، در واقع تمام روزهایی که ما خواستار تکرار شدن آن هستیم روزهای خوب با اتفاقات قشنگ نیستند، ممکن است فردی بخواهد که روزها به عقب برگرد و دوست دارد روزی تکرار شود که کار اشتباهی انجام داده و حالا از نتیجه ی کارش خشنود و راضی نیست، او می خواهد آن روز بار دیگر تکرار شود تا بتواند با تصمیم گیری درست و انتخاب راه دیگر، سرنوشت بهتری برای خود رقم بزند، این اشتباه ممکن است انتخاب اشتباه یک فرد برای آغاز زندگی مشترک و یا انتخاب یک شغل برای ادامه ی راه  و یا انتخاب یک رشته که حالا فرد متوجه شده که به آن رشته علاقه ندارد و یا تصمیمات مهم دیگر زندگی…

ولی این نکته ی مهم را نباید فراموش کرد که اگر آن اشتباهات رخ نمی داد ، آیا  این افراد تجربه ی امروزشان را داشتند ! در رابطه با این مسئله یک مثال معروف وجود دارد که میگوید: اگر تجربه ی امروز را داشتم اشتباهات گذشته را انجام نمی دادم ولی اگر اشتباهات گذشته را انجام نمی دادم تجربه ی امروزم را هم نمیتوانستم داشته باشم.

4: انشا درباره ی روزی که دوست دارم تکرار شود

خیلی ها در مواجهه با این سوال که دوست دارند کدام روز در زندگی شان تکرار شود ممکن است در جواب بگویند که ما قانع به تکرار یک روز نیستیم و در حسرت آن هستند که چندین روز یا ماه یا سال را بار دیگر زندگی کنند.

فردی که عزیزی از خانواده اش را از دست داده است، در حسرت روزهایی است که با او روزهای خوشی را سپری کرده است، مثلا ممکن است پدر خانواده ای بگوید که ایکاش به روزهایی برمیگشتم که پدرم زنده بود تا قدر وجودش در زندگیم را بیشتر بدانم و ای کاش میتوانستم بار دیگر دستانش را در دستانم بگیرم و بابت تمام زحمت هایی که برایمان کشیده، آن دست ها را بوسه باران کنم.

همچنین ممکن است که اگر از بچه ای سوال شود که دوست دارد کدام یک از روزهای زندگی اش بار دیگر تکرار شود، آن کودک به یاد شاد ترین روزهای عمرش بیفتد و بار دیگر ذوق کند، او ممکن است که بخواهد روزهایی که در آن به قدر کافی بازی و شیطنت کرده است بار دیگر تکرار شود، به همین خاطر است که برخی اوقات بعضی آدم های بزرگ هم آرزو می کنند که به دوران خوش کودکی شان برگردند روزهایی که فارغ از هر گونه فکر و خیال و مشکلات بوده اند…..

همچنین بخوانید: انشا درباره بهترین روز زندگی خود را توصیف کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو