هرمن هالست: خرید استودیوها توسط سونی به رشد آن‌ها کمک می‌کند

منبع: زومجی

18

1401/7/14

22:50


هرمن هالست: خرید استودیوها توسط سونی به رشد آن‌ها کمک می‌کند

هرمن هالست در گفتگوی اخیر خود با Julien Chièze، یوتیوبر فرانسوی اعلام کرده که باوجود تمایل سونی برای خرید استودیوهای بازی‌سازی و گردهم آوردن آن‌ها در زیرمجموعه پلی استیشن، این اقدام به‌معنی خارج کردن آن‌ها از بازار رقابت نخواهد بود. هالست با اشاره به هفت استودیویی که تاکنون ازطریق همین معاملات به استودیوهای پلی استیشن اضافه شدند، گفته که خرید این شرکت‌ها مثل مچ اندازی در صنعت بازی نیست و اهداف دیگری دارد.

«ما همیشه با استودیوهای قوی و خلاقی همکاری داریم که احساس می‌کنیم به خوبی با فرهنگ و ایده‌های حاکم بر پلی استیشن همخوانی دارند و همیشه هم همینطور است. این مسئله برای ما اهمیت زیادی دارد و بسیاری از آن‌ها هم از کمک‌های شرکت برای رشد استفاده می‌کنند. ما اخیراً استودیوی Haven را خریداری کردیم که اولین استودیوی ما در کبک و کانادا محسوب می‌شود.»

پیوستن استودیو ریون به سونی

«ما واقعاً تحت تأثیر سطح جاه طلبی و خلاقیت آن‌ها قرار گرفتیم. من فکر می‌کنم آن‌ها ما را قادر می‌سازند تا به ایجاد یک استودیوی بسیار سریع‌تر و بسیار دقیق‌تر از چیزی که بیرون از مجموعه پلی استیشن بودند، کمک کنیم. بنابراین این ایده که ما استودیوها را از بازار رقابت خارج می‌کنیم، لزوماً درست نیست.»

هالست در ادامه خاطر نشان کرد: «گاهی اوقات کاملاً برعکس این است و ما به استودیوهای جدید کمک می‌کنیم تا تجربیات فوق‌العاده‌ای را به جامعه کاربران پلی استیشن ارائه کنند.»

پلی استیشن درحال حاضر از برخی منابع خود برای مقابله با خرید اکتیویژن بلیزارد استفاده می‌کند. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که جیم رایان، رئیس پلی استیشن خود به مراجع قانونی اروپا مراجعه کرده تا نگرانی خود را از این خریدها به آن‌ها منتقل کند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو