موزه ثاقب سابانجی استانبول با مجموعه ای از آثار نفیس و ارزشمند

موزه ثاقب سابانجی استانبول با مجموعه ای از آثار نفیس و ارزشمند


منبع: آرگا

39

1401/7/15

10:11


استانبول موزه ای با جاذبه های دیدنی زیبا بوده که از جمله آن می توان به موزه ثاقب سابانجی اشاره کرد. موزه ای که با مجموعه نقاشی های نفیس و نمایشگاه های بین المللی مورد توجه است.

یکی از دیدنی های مهم استانبول موزه ثاقب سابانجی بوده که جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران دارد. این موزه در واقع یک موزه تخصصی در تمام دنیا به شمار می آید و از نظر موقعیتی فوق العاده مناسب می باشد. این بنا امروزه از دیدنی های استانبول برای گردشگران به شمار می آید.

موزه ثاقب سابانجی

معرفی موزه ثاقب سابانجی

موزه ثاقب بنایی با شگفتی های گردشگری بسیار زیاد بوده و از نظر موقعیت قرارگیری اهمیت زیادی برای بازدیدکنندگان دارد. این موزه در واقع شامل بخش های مختلفی است که در هر یک از آن ها می توانید با نقاشی های نفیس و ارزشمندی رو به رو شوید. شما می توانید، مجموعه ای از نقاشی ها را در این بنا مشاهده کنید. از دیگر موزه های این شهر می توان به موزه باستان شناسی استانبول نیز اشاره کرد.

معماری ثاقب سابانجی

علت شهرت موزه:

این موزه دیدنی به دلیل قدیمی بوده و ویژگی های بارز خود مورد توجه گردشگران گرفته است. موقعیت قرارگیری این موزه از یک سو و از سوی دیگر برگزاری انواعی از نمایشگاه های جهانی در این بنا موجب شده تا امتیازات گردشگری بالایی داشته باشد. این موزه تخصصی ویژگی های بارزی داشته و در این بخش می توانید با مهم ترین امتیازات آن ها آشنا شوید.

معماری جذاب ثاقب سابانجی

این موزه شامل چه بخش هایی است؟

موزه ثاقب شامل بخش های مختلفی بوده و نقاشی های بسیار زیبایی را می توانید در آن مشاهده کنید. نقاشی هایی که در این مجموعه مشاهده می کنید، متعلق به قرن ۱۹ بوده و به اوایل تشکیل ترکیه جمهوری خواه باز می گردد. این موزه امروزه از جاذبه های دیدنی استانبول به شمار می آید. شما در سفر به استانبول ترکیه می توانید از این بنا بازدید کنید.

دیدنی های ثاقب سابانجی

مجموعه نفیس موزه:

این موزه از مجموعه آثار نفیس و ارزشمندی برخوردار بوده و شامل مجموعه ای از خطاطی ها می باشد. اغلب این خطاطی ها متعلق به امپراطوری عثمانی بوده و لوازم خانگی عتیقه خانوادگی سابانجی در آن یافت می شود. شما در بخش های مختلفی از این موزه می توانید، آثار هنری ارزشمند را مشاهده کنید.

اشیای عتیقه موجود در این موزه نیز ارزش زیادی دارند. همانطور که اشاره شد در این موزه هر ساله نمایشگاه های نقاشی متعددی برگزار می شوند. این موزه امروزه از دیدنی های ترکیه نیز به شمار می آید.

نمایشگاه ثاقب سابانجی

این بنا متعلق به یکی از خانواده های ثروتمند بوده امروزه نیز به یکی از نمایشگاه های بین المللی دنیا تبدیل شده است. این موزه همچنین یک بنای هنری با مجموعه ای از نقاشی های زیبا می باشد. موزه ثاقب سابانجی یک موزه هنری زیبا بوده و از مکان های دیدنی استانبول به شمار می آید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو