بسته شدن ناگهانی اینستاگرام | آموزش حل مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام

بسته شدن ناگهانی اینستاگرام | آموزش حل مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام


منبع: پلازا

51

1401/7/15

15:38


بسته شدن ناگهانی اینستاگرام | آموزش حل مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام

بسته شدن ناگهانی اینستاگرام یکی از معضلاتی است که برخی از کاربران با آن مواجه‌اند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در این مطلب به مشکل بسته شدن یا خروج ناگهانی از اینستاگرام خواهیم پرداخت تا ببینیم چگونه می‌توانیم مانع از بیرون پریدن از اینستا شویم. با پلازا همراه باشید.

از دیگر مشکلات مهمی که اینستاگرام گاها برای کاربران خود ایجاد می‌کند می‌توان به هنگ و عدم اجرا روی برخی از گوشی‌ها اشاره نمود.مهمترین مشکلاتی که امکان دارد کاربران اینستاگرام با آن مواجه شوند خارج شدن ناگهانی از اینستاگرام و بسته شدن خودکار اپلیکیشن، عدم اجرای اینستاگرام و افت سرعت در لود محتواهای مختلف در این اپلیکیشن است.

فهرست مطالب

آموزش حل مشکل بسته شدن ناگهانی ایسنتاگرام ؛ چرا اینستاگرام متوقف می شود؟

همان طور که بالاتر ذکر شد، شبکه اجتماعی پر طرفدار اینستاگرام علاوه بر محبوبیت و همه گیر بودن خود، نواقص مشکلاتی نیز دارد. اما دلیل بسته شدن ناگهانی برنامه اینستاگرام و همه این مشکلات تا حد زیادی علت ریشه‌ای و پایه‌ای یکسانی دارند که در لیست زیر آنها را مشاهده می‌نمایید:

  1. گاهی اوقات دلیل این مشکلات به مسائل فنی و سخت افزاری گوشی تلفن همراه هوشمند شماست.
  2. به روز یا اصطلاحا آپدیت نبودن برنامه اینستاگرام از عمده دلایل برخی از مشکلات است.
  3. سیستم عامل گوشی تلفن همراه شما ‌می‌تواند دلیل محکمی برای مشکلات اینستاگرامی شما باشد. زیرا ممکن است نسخه سیستم عامل شما با حداقل و حداکثر نسخه سیستم عامل مورد نیاز اینستاگرام تطابق نداشته باشد.
  4. عدم دسترسی شما به اینترنت به هر دلیلی باعث می‌شود شما نتوانید از اینستاگرام به صورت آزاد و درست استفاده کنید. حتی ممکن است باعث شود که اینستاگرام کِرَش کند.
  5. سنگین شدن و پاسخگو نبودن سرورهای اینستاگرام در برخی از ساعات ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کنند.

جهت رفع مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام موارد بسیاری نقش دارند که اگر بدنبال راهکار مفیدی در این خصوص هستید پیشنهاد میشود تمامی بخش هایی که در این باره برایتان قرار گرفته است را مطالعه نمایید. در این زمینه سایت پلازا آماده دریافت نظرات شما در این باره بوده است که میتوانید تجربیات خود در این زمینه را باما به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران نیز امکان استفاده از آنها را داشته باشند.

چگونه بسته شدن ناگهانی اینستاگرام می‌تواند به کاربران اینستاگرام آسیب بزند؟

برای برخی از عزیزان این سوال وجود دارد که آیا بسته شدن ناگهانی اینستاگرام و خروج ناگهانی از اینستاگرام می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند یا خیر؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت است چه مشکلاتی می‌تواند ایجاد کند؟

همراهان گرامی همان گونه که مطلع هستید، افراد زیادی وجود دارند که از طریق شبکه‌های اجتماعی به فروش محصولات و خدمات خود می‌پردازند. به نوعی کسب و کار خود را به شبکه های اجتماعی منتقل نموده‌اند. یکی از این شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب و محبوب که کاربران زیادی دارد و با تولید محتوا به راحتی می‌توانید بعد از یک بازه زمانی کوتاه مدت فروش بالایی را تجربه کنید اینستاگرام است. این محصول کمپانی بزرگ متا (META) یا همان فیسبوک سابق آنقدر قوی عمل کرده که بستر مناسبی را برای انواع مشاغل ایجاد نموده است.

یکی دیگر از موارد مربوط به حل مشکل بسته شدن پیج اینستاگرام که سبب دوری کاربران از کسب و کار میشود همین مورد بوده است. کاربران بسیاری در طول روز برای پیدا نمودن نیاز های خود از سرچ اینستا استفاده میکنند که اگر در این زمینه با مشکلاتی نظیر بسته شدن خودکار مواجه شوند قطعا میل آنها در این زمینه رفته رفته خدشه دار خواهد شد و به سراغ سایت های اینترنتی خواهند رفت.

حال در نظر داشته باشید که افراد صاحبان مشاغل زمانی که در حال آپلود محتوای خود و یا تعامل با سایر کاربران اینستاگرام هستند و در آن لحظه با مشکل بسته شدن اینستاگرام مواجه شوند. با این شرایط به سادگی تمام تلاش این دسته از افراد برای رونق کسب و کارشان بی‌فایده خواهد بود.

بسته شدن ناگهانی اینستاگرام مشکل بزرگی است که به سادگی قابل رفع است. رفع ارور متوقف شدن اینستاگرام می‌تواند شرایط را برای صاحبان مشاغل آسان‌تر کند.

بسته شدن ناگهانی اینستاگرام

مشکل بیرون پریدن از اینستا فقط در اندروید وجود دارد؟

اکثر مردم این تفکر را دارند که مشکل بسته شدن اینستاگرام صرفا برای گوشی‌های تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید وجود دارد. در حالی که اصلا این گونه نیست و کاربرانی که از آیفون استفاده می‌کنند نیز با مشکل بیرون پریدن از اینستا رو به رو شده اند. برخی از افرادی که تجربه کار با سیستم عامل آی او اس را دارند می‌گویند که ما نیز به دلایل مختلفی خارج شدن ناگهانی از اینستاگرام را تجربه کرده‌ایم.

با توجه به علم برنامه نویسی و سیستم‌های عامل به هیچ وجه نوع سیستم عامل ربطی به مشکلات یک برنامه ندارد. شاید نسخه سیستم عامل مورد استفاده مشکل ساز شود اما کلیت سیستم عامل نمی‌تواند مشکلاتی از قبیل خارج شدن ناگهانی از اینستاگرام ایجاد کند.

همانطور که در توضیحات فوق نیز گفته شد علت بسته شدن اینستاگرام در یکسری از گوشی ها نبوده و ممکن است برای هرکاربری در طول فعالیت با اینستا این مشکل رخ دهد. معمولا کاربرانی که مدت زمان زیادی از این شبکه اجتماعی در طول روز استفاده میکنند با این مشکل و تداخل مواجه هستند که یکی از موارد آنها پرشدن حافظه کش بوده که برای ذخیره سازی اطلاعات جدید فضایی در اختیار نخواهد داشت و همین مورد سبب بسته شدن برنامه خواهد شد.

چگونه مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام را حل کنیم؟

در ابتدا باید متذکر شد که این برای رفع ارور متوقف شدن اینستاگرام باید چند مورد را بررسی کرد. یعنی این که دلیل مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام حداقل یکی از مواردی است که در ادامه این مقاله ذکر خواهد شد.

در ابتدا حتما بایستی از اتصال کامل گوشی همراه خود به اینترنت مطمئن شوید. برای این کار اگر از اینترنت همراه استفاده می‌نمایید، در ابتدا اطمینان حاصل نمایید که بسته اینترنت همراه شما فعال است. سپس مطمئن شوید در منطقه ای قرار دارید که آنتن دهی مناسبی دارد. اگر از اینترنت‌های خانگی بهره مند ‌می‌شوید، اتصالات مودم، فعال بودن چراغ اینترنت را بررسی و چک کنید.

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام نوع فعالیت و مطالب قرار گرفته بوده است. فکر کنید که یک پیج بخصوصی از ویدیو و تصاویر باکیفیت در مطالب خود استفاده نموده است. قطعا کاربرانی که از گوشی هایی با اندروید های ضعیف و قدیمی برخوردار هستند در بارگذاری تصاویر با مشکل مواجه خواهند شد و همین مورد سبب میشود تا درهر بازدید از پیج مربوط با بسته شدن برنامه مواجه شوند.

در گام بعدی باید اطمینان حاصل کنید که آیا خود اینستاگرام دچار تداخل و مشکل نیست. گاهی اوقات، اتفاقاتی از جمله به روز رسانی، ارتقا و یا تغییر سرورهای اینستاگرام باعث بروز مشکلاتی مثل خروج ناگهانی از اینستاگرام می‌شود. برای این که بدانید که آیا دلیل این مشکلات از سوی خود اینستاگرام است بایستی به سایت بررسی اتصال اینستاگرام مراجعه نمایید.

بسته شدن ناگهانی اینستاگرام

آموزش برطرف کردن مشکل بسته شدن اپلیکیشن اینستاگرام

حال اگر از اتصال اینترنت خود مطمئن شدید و از عدم قطع سرور خود اینستاگرام آگاهی پیدا کردید، باید به سراغ بررسی و رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام بروید. در این حالت باید از چه روش حل مشکل بیرون پریدن اینستاگرام استفاده کنیم؟ در این مقاله شما با 7 راه حل مشکل متوقف شدن ناگهانی اینستا آشنا خواهید.

روش اول | گوشی خود را ری استارت کنید

عمده مشکلات مثل خروج ناگهانی از اینستاگرام یک گوشی تلفن همراه با راه اندازی مجدد می‌شود. زمانی که شما گوشی هوشمند خود را ری استارت می‌کنید، حافظه رام کاملا خالی می‌شود و باعث این خواهد شد که برخی از مشکلات نرم افزاری به میزان قابل توجهی برطرف شوند. راه اندازی مجدد گوشی نه تنها زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد بلکه خطر زیادی ندارد، البته به صورت دقیق تر باید گفت به هیچ وجه هیچ خطری ندارد.

روش ری استارت گوشی های هوشمند

برای این کار کافیست چند ثانیه دکمه پاور را نگه دارید و سپس گزینه Restart یا Reset را انتخاب کنید. اگر بسته شدن ناگهانی اینستاگرام باعث هنگ کردن گوشی شما شد می‌توانید با استفاده از دکمه‌های ترکیبی گوشی خود را ری استارت کنید. این دکمه‌های فیزیکی ترکیبی که برای ری استارت کردن گوشی به کار می‌روند در گوشی‌‌های مختلف، متفاوت هستند.

ریستارت کردن گوشی در هنگام متوقف شدن اپلیکیشن ها مانند خرابی کنترل تلوزیون بوده است که با یک ضربه مشکلش برطرف خواهد شد اما در گوشی این ضربه به ریستارت شباهت داده شده است. با انجام اینکار میتوانید تمام حافظه و کش مربوط به اینستا که در گوشی وجود داشته را برای مدتی غیرفعال کنید. با انجام اینکار قطعا مشکلات بابت دلیل بسته شدن پیج اینستاگرام به پایان خواهد رسید که اگر چنین نبود در ادامه پیشنهاد میشود سایر موارد را بررسی نمایید.

روش دوم | خود اینستاگرام برنامه های پس زمینه را متوقف کنید

برای این کار کافی است به قسمت تنظیمات بروید و سپس گزینه برنامه ها را انتخاب نمایید. حال باید برنامه‌های مختلف بجز برنامه‌های گوگل و سیستم عامل را متوقف کنید. حتی خود برنامه اینستاگرام را نیز متوقف نمایید و دوباره این مورد را تست کنید. اگر دوباره با مشکل بیرون پریدن از اینستا مواجه شدید به سراغ راه حل‌های بعدی بروید.

معمولا گوشی های قدیمی که از سخت افزار قوی برخوردار نیستند با فعالیت چند برنامه به مشکل برمیخورند که اگر شما نیز عادت دارید که برنامه های خود را در پس زمینه فعال نگه میدارید پیشنهاد میشود که تمامی اپ های موجود به جز اینستاگرام را برای مدتی متوقف کنید و سپس به سراغ اینستا بروید. با انجام اینکار به احتمال زیاد مشکلات بابت علت متوقف شدن اینستاگرام به پایان خواهد رسید که اگر این چنین نبود پیشنهاد میشود در ادامه مقاله و با بررسی روش های بیشتر باما همراه باشید.

روش سوم | کش و دیتا برنامه اینستاگرام را پاک کنید

فرقی ندارد که گوشی شما سیستم عامل اندروید یا آی او اس دارد. اگر کش و دیتا برنامه اینستاگرام را پاک کنید، می‌توانید به تا حد زیادی به حل شدن مشکل خروج ناگهانی از اینستاگرام نزدیک شوید. هشداری که باید به آن توجه کنید این است که حتما پسورد یا همان رمز عبور حساب کاربری اینستاگرام خود را به خاطر بسپارید و یا در جایی یادداشت کنید. زیرا بعد از اینکه کش و دیتا اینستاگرام، پسورد شما از حافظه موقت اینستاگرام پاک می‌شود و باید شما مجددا پسورد را وارد کنید.

بسته شدن اینستاگرام در ایران و خارج از ایران تفاوتی نداشته زیرا موارد ذکر شده تقریبا برای تمام کاربران رخ خواهد داد. پاکسازی کش و دیتای اینستاگرام یکی دیگر از موارد مربوط به حل متوقف شدن اینستا بوده است که در این شرایط میتوانید محیط و دسترسی بهتری را برای فعالیت برنامه به وجود بیاورید. این مورد معمولا برای کاربران پاسخگو خواهد بود که اگر با انجام اینکار مشکلتان برطرف نشد پیشنهاد میشود روش های دیگر را تست نمایید.

حذف کش و دیتا اینستاگرام در آیفون

برای این که کش و دیتای اینستاگرام را در آیفون حذف کنید وارد تنظیمات شوید. صفحه را پایین تر بیاورید تا برنامه اینستاگرام را بیابید. حال بر روی گزینه اینستاگرام کلیک کنید و در صفحه جدید Reset Cached Content را فعال کنید تا کش و دیتای اینستاگرام را حذف کنید

حذف کش و دیتا اینستاگرام در اندروید

برای حذف کش و دیتا اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی کافیست وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس گزینه برنامه ها را انتخاب کنید. از لیست برنامه های در گوشی خود، برنامه اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس به سادگی گزینه های حذف دیتا و حذف کش را لمس کنید تا حذف کش و دیتا اینستاگرام در گوشی اندرویدی را انجام دهید.

روش چهارم | حذف و نصب مجدد اینستاگرام

بعضی وقت‌ها، اگر برنامه اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید، می‌توانید مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام را رفع کنید. دقت نمایید که حتما باید از طریق فروشگاه‌های معتبر اندرویدی و ویژه iOS اقدام به نصب مجدد اینستاگرام نمایید.

اگر بدنبال انجام اینکار هستید شدیدا پیشنهاد میشود که در تنظیمات اینستا سن خود را بررسی کنید زیرا به محض ورود به برنامه اگر سن خود را زیر 13 سال وارد کرده باشید با مشکل ورود مواجه خواهید شد. بسته شدن اینستاگرام به دلیل سن امروزه به یکی از رایج ترین موارد موجود برای کاربران تبدیل شده است که برای رفع این مشکل باید عکس پاسپورت یا سند خارجی که اثبات کند بیشتر از 13 سال سن دارید را برای پشتیبان اینستا ارسال کنید.

روش پنجم | آپدیت اینستاگرام می‌تواند راه حل مناسبی باشد

با هر آپدیت اینستاگرام طبیعتا تغییرات مختلفی به وجود می‌آید. اگر شما از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید بدانید برخی از نسخه‌های قدیمی باعث می‌شوند که اختلالاتی در برنامه به وجود بیاید. آپدیت و به روز رسانی اینستاگرام این قابلیت را به وجود می‌آورد که شما کمتر دچار مشکلات و اختلالات مختلف از جمله بسته شدن ناگهانی اینستاگرام شوید.

روش ششم | بازگشت به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید

پنج روش قبلی طبق تجربه، مجرب است اما اگر آنها کار ساز نبود، بازگشت به تنظیمات کارخانه را امتحان کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از فرمت فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه، از اطلاعات خود بک آپ تهیه کنید.

اگر در خصوص بسته شدن اینستاگرام به دلیل نقض شرایط تجربیات خوبی دارید که میتواند به کاربران کمک نماید پیشنهاد میشود در بخش نظرات باما همراه باشید و تجربیات خود در خصوص بسته شدن اینستاگرام در اندروید را باما به اشتراک بگذارید. مقاله مربوط به بسته شدن برنامه اینستا به پایان رسید که میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله باما در میان بگذارید.

سوالات متداول

کدام روش برای رفع مشکل بیرون پریدن از اینستا بهتر است؟

دقیقا نمی شود گفت که کدام روش بهتر از باقی روش هاست. اما آپدیت اینستاگرام می‌تواند موثرتر باشد

چقدر امکان دارد مشکل بسته شدن ناگهانی اینستاگرام مشکل بیرون پریدن از اینستا حل شود؟

تا حد زیادی این امکان وجود دارد | با روش هایی که گفته شد، شما به راحتی قادر خواهید بود که به رفع این ارور بپردازید

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی علل خروج ناگهانی از اینستاگرام و راه حل‌های آنها پرداخته شد. به شما توصیه می‌شود که برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از قبیل مشکل بیرون پریدن از اینستا، مدام از نظر نرم افزاری اینستاگرام و سیستم عامل خود را آپدیت نگه دارید. تا حد امکان از برنامه های غیر رسمی اینستاگرام استفاده نکنید تا با مشکلات کمتری مواجه شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو