مدت زمان تجربه بازی Callisto Protocol مشخص شد

منبع: زومجی

20

1401/7/15

16:26


مدت زمان تجربه بازی Callisto Protocol مشخص شد

در ماه‌های آینده میلادی شاهد انتشار بازی‌های مختلف و متنوعی خواهیم بود. یکی از آثاری که از زمان معرفی خود حسابی بر سر زبان‌ها افتاد، کالیستو پروتکل نام دارد؛ اثری که توسط خالق بازی دد اسپیس در استودیو بازی‌سازی Striking Distance در حال توسعه است. باتوجه‌به نزدیک شدن به تاریخ انتشار رسمی بازی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو توسعه‌دهنده مدت‌ زمان لازم برای تکمیل بازی Callisto Protocol را اعلام کرد.

گلن اسکافیلد، رئیس و بنیان‌گذار استودیو بازی‌سازی Striking Distance در مصاحبه اخیر خود با مجله Edge (شماره ۳۷۷) اعلام کرده‌ است که کاربران برای تکمیل بازی کالیستو پروتکل به‌طور متوسط به ۱۲ الی ۱۴ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. این شخص در ادامه صحبت‌های خود به وجود مسیر‌های بتا (Beta Paths) فراوان در این اثر وحشت بقا اشاره کرده است؛ ‌موردی که مطابق توضیحات او ارزش تکرار بازی را بالا می‌برد. از طرفی دیگر نیز، ارزش تکرار بالا بازی سبب تشویق کاربران برای صحبت در مورد مسیرهای متفاوتی که برای به پایان رساندن بازی انتخاب کرده‌اند، خواهد شد.

تصویری از بازی The Callisto Protocol

گلن اسکافیلد در این مورد توضیحاتی را ارائه داده است. او می‌گوید: «برخی از آن‌ها بسیار جالب هستند. ما به شما نمی‌گوییم که آن‌ها کجا هستند یا چه تعداد از آن‌ها وجود دارد. اما اگر شما واقعا جست و جو کنید، ممکن است [مدت‌زمان تجربه‌ی بازی] طولانی‌تر باشد».

بنیان‌گذار استودیو بازی‌سازی Striking Distance در گذشته اعلام کرده بود که بازی Callisto Protocol با اینکه تا حد زیادی یک اثر خطی است، اما در آن محتویات مخفی و اختیاری زیادی وجود خواهد داشت. برخی از محتویات نام‌برده شده اطلاعات بیشتری از داستان بازی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این اثر در تاریخ دوم دسامبر سال جاری میلادی (۱۱ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو